سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل هالیدی این اکسپرس در سنگاپور

از آنجایی که در سنگاپور هتل های متعددی با قیمت ها و امکانات مختلف وجود دارد گردشگران برای رزرو گزینه مناسبشان باید کمی تحقیق کرده و با در نظر گرفتن شرایطشان بهترین را برای اقامت چند روزه خود رزرو کنند . هتل هالیدی این اکسپرس از جمله هتل های 3 ستاره سنگاپور است که در اسکله کلارک واقع شده و فقط چند دقیقه پیاده روی تا ایستگاه های ام آر تی کلارک و چاینا تاون فاصله دارد . این هتل امکانات و خدمات مناسبی در اختیار گردشگران تور سنگاپور قرار می دهد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم .

هتل هالیدی این اکسپرس سنگاپور کلارک کوای

هتل هالیدی این اکسپرس کلارک کوای به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره سنگاپور در سال 2013 میلادی در 7 طبقه ساخته شده و دارای یک استخر بی نهایت 40 متری در پشت بام می باشد . در طبقه هفتم این هتل مرکز تناسب اندام برای انجام ورزش های روزانه فراهم شده و اینترنت وای فای رایگان در تمامی بخش های هتل در دسترس می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای محلی و بین المللی پذیرای مشتریان و مسافران می باشد . امکانات برگزاری جلسه و میهمانی و همچنین مرکز بیزنس از دیگر امکانات این هتل به شمار می آید .

هتل های 3 ستاره سنگاپور

اتاق های هتل هالیدی این اکسپرس سنگاپور کلارک کوای

هالیدی این اکسپرس سنگاپور دارای 442 اتاق با امکانات مدرن است . این اتاق ها با پنجره های بزرگ و تختخواب های راحت مکانی مناسب برای اقامت گردشگران تور سنگاپور فراهم نموده اند . در اتاق های هتل تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت موجود بوده و حمام اختصاصی ، یخچال کوچک ، گاوصندوق ، لوازم بهداشتی ، سشوار ، سرویس چای و قهوه ، میز کار ، تلفن ، اینترنت وای فای ، دمپایی و بطری آب آشامیدنی از دیگر امکاناتی هستند که در اتاق های هتل Holiday Inn Express سنگاپور به چشم می خورند .

  • آدرس هتل هالیدی این اکسپرس در سنگاپور : 2Magazine Road , Singapore, 059573
  • تلفن هتل هالیدی این اکسپرس کلارک کوای سنگاپور : 65898000 - 65+

 

تصاویر هتل هالیدی این اکسپرس

 

هتل هالیدی این اکسپرس سنگاپور

هتل های سنگاپور

Holiday Inn Express Singapore Clarke Quay

هتل Holiday Inn Express سنگاپور


کاخ منشیکوف در سن پترزبورگ روسیه

کاخ منشیکوف یک بنای پورتین باروک است که در جزیره واسیلوفسکی واقع شده و مشرف بر رودخانه نوا می باشد . کاخ منشیکوف شهر سنت پترزبورگ در سال 1710 میلادی به عنوان اقامتگاه الکساندر منشیکوف استاندار سنت پترزبورگ بنا شده است . ساخت این کاخ توسط جیوانی ماریا فونتانا ایتالیایی و گوتفرید یوهان شادل آلمانی انجام شده است . با اینکه این کاخ در سال 1711 بازگشایی شد اما ساخت و ساز در آن تا سال 1727 میلادی تا زمان مصادره اموال منشیکوف و تبعید وی و خانواده اش به سیبری ادامه داشت .

معروف ترین کاخ های سنت پترزبورگ


مرکز خرید گوم در مسکو

مرکز خرید گام را می توان یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید مسکو دانست . تاریخ ساخت این مجتمع تجاری به قرن نوزدهم میلادی ، سال 1893 میلادی بر می گردد . گوم یا گام مسکو توسط الکساندر پومرانتسو معمار و مهندسی ولادیمیر شوخوف ساخته شده و دارای معماری جذاب و تحسین برانگیز متعلق به قرن نوزدهم می باشد . این مرکز خرید در سه طبقه بنا شده و 800 فوت طول دارد . شاید برایتان جالب باشد که بدانید سقف مرکز خرید گوم مسکو از جنس شیشه بوده و بیش از 200 هزار پوند آهن به صورت قوس های فولادی برای نگه داشتن آن استفاده شده است . این مرکز در اوایل ساخت خود با داشتن فروشگاه های متعدد با اجناس متنوع به عنوان بزرگترین مرکز خرید اروپا شناخته شد .

برترین مراکز خرید مسکو

از جمله اتفاقات مهم در تاریخچه مرکز خرید گام روسیه می توان به بسته شدن آن در سال 1928 میلادی به دستور استالین اشاره نمود . این مرکز خرید در سال 1928 به منظور استفاده از ساختمان گوم به عنوان مقر اصلی مقامات دولت تعطیل شد . این روند ادامه داشت تا اینکه در سال 1953 دوباره به عنوان مرکز خرید بازگشایی شد . این روزها گوم با معماری جذاب و سابقه ای بیش از یکصد سال به یکی از جاذبه های مسکو و محبوب ترین مراکز خرید مسکو تبدیل شده است . این مجتمع تجاری را می توان مرکز خرید پیشرو و نقطه عطفی در میان مراکز خرید شهر مسکو دانست .

جاذبه های گردشگری مسکو

امکانات موجود در مرکز خرید گوم مسکو

همانگونه که بیان شد مرکز خرید گام روسیه در 3 طبقه ساخته شده و میزبان بسیاری از برندهای معتبر جهانی و مارک های خوب روسی است . در واقع این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب با انواع مغازه ها و فروشگاه های شیک پذیرای مراجعه کنندگان زیادی است . هوگوباس ، بربری ، لویی ویتون ، دیور ، شنل ، بولگاری ، گوچی ، هرمس ، تیسوت ، لویس ، اترو ، کالوین کلین و ... از جمله برندهای مطرحی هستند که در محبوب ترین مرکز خرید مسکو یافت می شوند . همچنین در مجتمع تجاری گام مسکو یک فودکورت بزرگ بین المللی موجود است که از ده ها رستوران و کافه مختلف با انواع غذاهای با کیفیت تشکیل شده است . سینما ، پارکینگ ، نمایشگاه و گالری از دیگر امکانات موجود در دپارتمان استور گام مسکو می باشند .

 

GUM Department Store Moscow

اطلاعاتی درباره مرکز خرید گام مسکو

  • آدرس مرکز خرید گام مسکو : Red Square, 3, Moskva, Russia, 109012
  • وب سایت مرکز خرید گوم مسکو : https://gumrussia.com/
  • ساعت کاری دپارتمان استور گام مسکو : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • تلفن GUM Department Store مسکو : 4957884343 -7+
  • چگونه به مرکز خرید گوم برویم : مناسب ترین راه دسترسی به مرکز خرید بزرگ گوم استفاده از مترو می باشد . این مجتمع تجاری توسط ایستگاه های متروی Teatralnaya ، Okhotny series و Revolution Square پشتیبانی می گردد .
  • سال ساخت مرکز خرید گام شهر مسکو : 1893 میلادی

قیمت پوشاک در مسکو

مراکز خرید خوب مسکو


معرفی کلیسای جامع مادر مقدس در شهر باتومی

علیرغم اینکه باتومی شهری کوچک در جنوب غربی گرجستان است اما دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی متنوعی است که بازدید از آنها می تواند بر لذت سفر بیافزاید . یکی از جاذبه های باتومی کلیسای جامع مادر مقدس است که به سبک معماری گوتیک ساخته شده است . این کلیسا یک بنای مذهبی به جای مانده از دوران تسلط روسیه بر باتومی است . این روزها کلیسای مادر مقدس در میان مسیحیان باتومی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و از اصلی ترین مکان ها برای برگزاری مراسمات مذهبی به شمار می اید .

کلیسای جامع مادر مقدس باتومی

تا قبل از ساخته شدن کلیسای مادر مقدس باتومی کلیسای سنت نیکولاس کلیسای جامع شهر بود اما با به پایان رسیدن کار ساخت و ساز کلیسای جدید این عنوان به کلیسای مادر مقدس داده شد . این کلیسا با سبک جذاب معماری خود یکی از زیباترین کلیساهای گرجستان است . کلیسای مادر مقدس بین سال های 1898 تا 1903 میلادی همزمان با سلطه روس ها بر باتومی به عنوان یک کلیسای کاتولیک رومی ساخته شده است . اما غالبا از آن به عنوان یکی کلیسای ارتدوکس گرجی یاد می شود . هزینه لازم برای احداث این کلیسای باشکوه با کمک های مالی چند برادر خیر و نیکوکار تامین شد . 

برترین کلیساهای باتومی

بعد از انقلاب 1917 روسیه و تشکیل اتحاد جماهیر شوروی کلیسای جامع مادر مقدس گرجستان نیز همانند دیگر کلیساهای این سرزمین کاربری اصلی خود را از دست داد و به یک آزمایشگاه تبدیل شد . این روند ادامه داشت تا اینکه همزمان با استقلال کشور گرجستان از شوروی این کلیسا دوباره به کاربری اصلی خود بازگشت و در سال 1989 میلادی به عنوان یک کلیسای ارتدوکس گرجی به روی عموم مردم بازگشائی شد . در سال 2000 میلادی بخش هایی از کلیسا مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و معماری جدید با قدیم ترکیب شد .

برترین جاذبه های گردشگری باتومی

معماری کلیسای جامع مادر مقدس باتومی

در سفر به باتومی به گردشگران توصیه می گردد حتما از این کلیسای زیبا دیدن کنند . چرا که این مکان مقدس از یک سبک معماری جذاب بهره برده و یکی از زیباترین ساختمان های موجود در باتومی می باشد . کلیسای جامع مادر مقدس شهر باتومی دارای سه گنبد بزرگ است که به سبک گوتیک طراحی شده اند . وجود این گنبدها به کلیسا شکوه و ابهت خاصی بخشیده است . برای ساخت کلیسای Holy Mother Virgin Nativity باتومی از سنگ هایی استفاده شده که در شرایط آب و هوایی مختلف تغییر رنگ می دهند . این امر موجب شده این کلیسا خاص گردد . همچنین در بخش بالای درب ورودی تندیس سنت نینو و تندیس سنت اندرو قرار داده شده است . علاوه بر نمای بیرونی فضای داخلی این کلیسا نیز جذاب و جالب است چرا که با نقاشی های بسیار زیبا آراسته شده است .

Holy Mother Virgin Nativity Cathedral Batumi

زیباترین کلیساهای گرجستان

کلیسای جامع مادر مقدس -Holy Mother Virgin Nativity Cathedral

  • آدرس کلیسای جامع مادر مقدس در باتومی : Nikoloz Baratashvili Street, Batumi, Georgia
  • زمان پیشنهادی برای بازدید از این کلیسای باتومی : 1 الی 2 ساعت
  • زمان مراسم مناجات در کلیسای مادر مقدس باتومی : شنبه ها ساعت 16 و یکشنبه ها ساعت 9 صبح 

 

 


معرفی پارک رایک در تفلیس گرجستان

گردشگران در سفر به تفلیس به منظور استراحت و استفاده از فضای سبز و هوای تازه می توانند به بوستان ها و پارک های زیبای این شهر مراجعه کنند . پارک رایک در سال 2013 راه اندازی شده و یکی از جوان ترین ها در این شهر می باشد . این روزها منطقه تفریحی رایک تفلیس به مکانی محبوب برای خانواده ها ، توریست ها و ساکنان این شهر تبدیل شده است . مخصوصا در روزهای گرم تابستان که این پارک شاهد حجم زیادی از بازدیدکنندگان می باشد . پارک ریکه تفلیس با مناظر خیره کننده و جذابیت های نفسگیر مکان خوبی برای عکاسی و ثبت عکس های یادگاری است .

برترین جاذبه های گردشگری تفلیس

این پارک زیبای تفلیس که در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری واقع شده توسط پل صلح تفلیس به بخش قدیمی شهر متصل می گردد . در واقع از این سازه مدرن تفلیس می توان به عنوان ورودی پارک از سمت شهر قدیمی تفلیس استفاده نمود . در تابستان ها در این پارک نمایشی از رقص فواره ها با نور پردازی زیبا به همراه موسیقی اجرا می گردد که گردشگران تور تفلیس می توانند از آن لذت ببرند . ایستگاه تله کابین تفلیس در بوستان رایک واقع شده است علاقه مندان با سوار شدن به این تراموای هوایی و با پرداخت هزینه ای مناسب می توانند به بالای تپه و بازدید از قلعه ناریکالا بروند . پارک رایک گرجستان فضای بسیار زیبا و سرشار از آرامشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند .

تفریحات تفلیس

در بخش شمالی بوستان رایک سالن نمایشگاه های تفلیس و سالن کنسرت تفلیس قرار گرفته است . در این پارک زیبا و سرسبز مراجعه کنندگان می توانند از گل های رنگارنگ دیدن کنند ، به صدای پرندگان و آب گوش فرا دهند و در زیر سایه درختان به استراحت بپردازند . در این پارک زمین بازی مخصوص کودکان نیز فراهم شده است .

 

اطلاعاتی درباره بوستان رایک در تفلیس

  • آدرس پارک رایک تفلیس : گرجستان ، تفلیس ، سمت چپ رودخانه متکواری
  • ساعت بازدید از بوستان رایک تفلیس :  این پارک به صورت 24 ساعته باز می باشد .
  • هزینه بازدید از پارک زیبای رایک در تفلیس : این پارک ورودی ندارد .
  • نزدیکترین ایستگاه مترو به پارک ریکه تفلیس : ایستگاه مترو آولاباری Avlabari

معروف ترین پارک های تفلیس