سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل هالیدی این اکسپرس در سنگاپور

از آنجایی که در سنگاپور هتل های متعددی با قیمت ها و امکانات مختلف وجود دارد گردشگران برای رزرو گزینه مناسبشان باید کمی تحقیق کرده و با در نظر گرفتن شرایطشان بهترین را برای اقامت چند روزه خود رزرو کنند . هتل هالیدی این اکسپرس از جمله هتل های 3 ستاره سنگاپور است که در اسکله کلارک واقع شده و فقط چند دقیقه پیاده روی تا ایستگاه های ام آر تی کلارک و چاینا تاون فاصله دارد . این هتل امکانات و خدمات مناسبی در اختیار گردشگران تور سنگاپور قرار می دهد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم .

هتل هالیدی این اکسپرس سنگاپور کلارک کوای

هتل هالیدی این اکسپرس کلارک کوای به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره سنگاپور در سال 2013 میلادی در 7 طبقه ساخته شده و دارای یک استخر بی نهایت 40 متری در پشت بام می باشد . در طبقه هفتم این هتل مرکز تناسب اندام برای انجام ورزش های روزانه فراهم شده و اینترنت وای فای رایگان در تمامی بخش های هتل در دسترس می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای محلی و بین المللی پذیرای مشتریان و مسافران می باشد . امکانات برگزاری جلسه و میهمانی و همچنین مرکز بیزنس از دیگر امکانات این هتل به شمار می آید .

هتل های 3 ستاره سنگاپور

اتاق های هتل هالیدی این اکسپرس سنگاپور کلارک کوای

هالیدی این اکسپرس سنگاپور دارای 442 اتاق با امکانات مدرن است . این اتاق ها با پنجره های بزرگ و تختخواب های راحت مکانی مناسب برای اقامت گردشگران تور سنگاپور فراهم نموده اند . در اتاق های هتل تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت موجود بوده و حمام اختصاصی ، یخچال کوچک ، گاوصندوق ، لوازم بهداشتی ، سشوار ، سرویس چای و قهوه ، میز کار ، تلفن ، اینترنت وای فای ، دمپایی و بطری آب آشامیدنی از دیگر امکاناتی هستند که در اتاق های هتل Holiday Inn Express سنگاپور به چشم می خورند .

  • آدرس هتل هالیدی این اکسپرس در سنگاپور : 2Magazine Road , Singapore, 059573
  • تلفن هتل هالیدی این اکسپرس کلارک کوای سنگاپور : 65898000 - 65+

 

تصاویر هتل هالیدی این اکسپرس

 

هتل هالیدی این اکسپرس سنگاپور

هتل های سنگاپور

Holiday Inn Express Singapore Clarke Quay

هتل Holiday Inn Express سنگاپور