سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی پارک رایک در تفلیس گرجستان

گردشگران در سفر به تفلیس به منظور استراحت و استفاده از فضای سبز و هوای تازه می توانند به بوستان ها و پارک های زیبای این شهر مراجعه کنند . پارک رایک در سال 2013 راه اندازی شده و یکی از جوان ترین ها در این شهر می باشد . این روزها منطقه تفریحی رایک تفلیس به مکانی محبوب برای خانواده ها ، توریست ها و ساکنان این شهر تبدیل شده است . مخصوصا در روزهای گرم تابستان که این پارک شاهد حجم زیادی از بازدیدکنندگان می باشد . پارک ریکه تفلیس با مناظر خیره کننده و جذابیت های نفسگیر مکان خوبی برای عکاسی و ثبت عکس های یادگاری است .

برترین جاذبه های گردشگری تفلیس

این پارک زیبای تفلیس که در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری واقع شده توسط پل صلح تفلیس به بخش قدیمی شهر متصل می گردد . در واقع از این سازه مدرن تفلیس می توان به عنوان ورودی پارک از سمت شهر قدیمی تفلیس استفاده نمود . در تابستان ها در این پارک نمایشی از رقص فواره ها با نور پردازی زیبا به همراه موسیقی اجرا می گردد که گردشگران تور تفلیس می توانند از آن لذت ببرند . ایستگاه تله کابین تفلیس در بوستان رایک واقع شده است علاقه مندان با سوار شدن به این تراموای هوایی و با پرداخت هزینه ای مناسب می توانند به بالای تپه و بازدید از قلعه ناریکالا بروند . پارک رایک گرجستان فضای بسیار زیبا و سرشار از آرامشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند .

تفریحات تفلیس

در بخش شمالی بوستان رایک سالن نمایشگاه های تفلیس و سالن کنسرت تفلیس قرار گرفته است . در این پارک زیبا و سرسبز مراجعه کنندگان می توانند از گل های رنگارنگ دیدن کنند ، به صدای پرندگان و آب گوش فرا دهند و در زیر سایه درختان به استراحت بپردازند . در این پارک زمین بازی مخصوص کودکان نیز فراهم شده است .

 

اطلاعاتی درباره بوستان رایک در تفلیس

  • آدرس پارک رایک تفلیس : گرجستان ، تفلیس ، سمت چپ رودخانه متکواری
  • ساعت بازدید از بوستان رایک تفلیس :  این پارک به صورت 24 ساعته باز می باشد .
  • هزینه بازدید از پارک زیبای رایک در تفلیس : این پارک ورودی ندارد .
  • نزدیکترین ایستگاه مترو به پارک ریکه تفلیس : ایستگاه مترو آولاباری Avlabari

معروف ترین پارک های تفلیس