سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفریحات که بدون پرداخت هزینه در سنگاپور می توان تجربه کرد

پیاده روی در کوه فابر

یکی از تفریحاتی که در سفر به سنگاپور می توان به صورت رایگان تجربه نمود پیاده روی و کوهنوردی در کوه فابر Mount Faber است . بر بالای کوه فابر چشم اندازهایی زیبا و خیره کننده از آسمان خراش ها و زیبائی های شهر شیرها ارائه می شود که برای هر کسی جذاب و شگفت انگیز خواهد بود . تنوع پوشش گیاهی نیز زیبائی وصف ناپذیری به این کوهستان بخشیده که در طول مسیر و حین بالا رفتن از کوه فابر می توان از آن لذت برد .

تفریحات رایگان در سنگاپور

تماشای فیلم در زیر ستاره ها و ابرها

از دیگر تفریحات رایگان سنگاپور می توان به تماشای فیلم در فضای باز اشاره نمود . Movie Mob نام مجموعه ای است که دست به این ابتکار زده و فرصت دیدن فیلم در فضای باز را برای علاقه مندان به هنر و سینما فراهم نموده است . نمایش فیلم بر روی پرده های بزرگ در نقاط مختلف سنگاپور انجام می پذیرد . برای آگاهی از مکان های مورد نظر و همچنین فهرست فیلم ها می توان به صفحه فیس بوک Movie Mob مراجعه نمود .

تفریحات سنگاپور که به صورت رایگان عرضه می شود

تماشای کنسرت رایگان در اسپلانده سنگاپور

اسپلانده محل برگزاری کنسرت های رایگان است . کنسرت ها معمولا در منطقه اجتماعات سرپوشیده و یا منطقه تئاتر روباز برگزار می گردند . در این مکان گردشگران تور سنگاپور می توانند شاهد برنامه های متعدد رقص ، تئاتر ، موسیقی و ... به صورت رایگان باشند .

تفریحات مجانی در سنگاپور

پیاده روی بر روی پل معلق مک ریچی

بهترین زمان برای پیاده روی بر روی پل معلق مک ریچی MacRitchie صبح زود و یا عصر است . بازدید از این پل بدون سایبان در ساعات میانی روز موجب می شود در معرض تابش نور افتاب قرار گیرید . ضمنا گرمای هوای سنگاپور در صبح و عصر خیلی آزار دهنده نخواهد بود . قرار گیری بر روی پل معلق مک ریچی فرصت قدم زدن بر بالا و یا میان شاخ و برگ درختان و همچنین تماشای مناظر جذاب را فراهم می کند .

تفریحات رایگان سنگاپور

پیکنیک و بادبادک بازی در مارینا باراژ

تفرجگاه ساحلی باراژ Marina Barrage یکی از بهترین نقاط سنگاپور برای پیکنیک و بادبادک بازی است . وسعت این منطقه موجب شده حتی در تعطیلات عمومی و آخر هفته نیز بتوان مکان مناسبی برای نشستن و یا بازی پیدا کرد . علاقه مندان در هر ساعتی از روز که به مارینا باراژ مراجعه کنند بدون پرداخت هزینه می توانند ساعتی عالی و فراموش نشدنی در کنار خانواده و یا دوستان داشته باشند .

تفریحات و سرگرمی های رایگان سنگاپور

بازدید از مجسمه های مرلیون و گرفتن عکس یادگاری با آن ها

مجسمه مرلیون Merlion این روزها به عنوان نماد سنگاپور شناخته می شود . مرلیون تندیسی است با سر شیر و بدن ماهی که از دهان ان آب خارج می شود . در سنگاپور چندین مجسمه مرلیون وجود دارد که بزرگترین آن ها با 37 متر ارتفاع در جزیره سنتوزا واقع شده است . پارک دیدنی مرلیون در سنگاپور نیز میزبان دو مجسمه مرلیون با ارتفاع های 8.6 و 2 متر می باشد .

تفریحات رایگان سنگاپور

شرکت در جشنواره ها و فستیوال های سنگاپور

کشور آسیایی سنگاپور هر ساله میزبان جشنواره های متعددی است که برخی از آنها از شهرتی جهانی برخوردار بوده و برای گردشگران بسیار جالب و جذاب می باشند . با شرکت در این فستیوال ها می توان با افراد جدید آشنا شد ، تجربه های جدید کسب کرد و دوستانی از کشورهای مختلف پیدا کرد . از جذاب ترین جشنواره های سنگاپور می توان به جشن مربوط به آئین سال نوی چینی ، دیپاوالی ، هاری رایای پواسا ، جشنواره نیمه پاییز و ... اشاره نمود .

معروف ترین فستیوال های سنگاپور

پیاده روی در مسیر خط الراس جنوبی

این مسیر زیبا و فوق العاده به طول 10 کیلومتر بین کوهستان فابر و دانشگاه ملی سنگاپور امتداد یافته است . در این مسیر سوژه های زیبا و مناسبی برای عکاسی یافت می شود . در واقع مسیر خط الراس جنوبی Southern Ridges یکی از بهترین نقاط سنگاپور برای فیلمبرداری و گرفتن عکس یادگاری است . پیاده روی در این مسیر خیلی دشوار نیست و اکثر قسمت های ان ها برای غالب افراد قابل دسترسی است . به دلیل طولانی بودن مسیر حتما آب آشامیدنی اضافی به همراه داشته باشید .

8 تفریح رایگان در سنگاپور