سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور سوچی فروردین ماه 1397

تور سوچی نوروز 97 از جمله تورهای فروردین 97 است که به مقصد این شهر برگزار می گردد . قیمت تور سوچی فروردین ماه 97 به مانند دیگر تورهای بهاری روسیه تحت تاثیر چند عامل مهم تعیین می گردد . در واقع قیمت هتل های سوچی و هزینه بلیط هواپیما سوچی بیشترین اثر را بر قیمت پکیج های تور سوچی بهار 97 دارند . لذا اگر در زمان اوج سفر و یا به اصطلاح های سیزن قصد سفر به سوچی را داشته باشید به سبب بالا رفتن هزینه هتل ها و بلیط باید مبلغی بیشتر از دیگر ایام سال پرداخت کنید .


موزه دیدنی مادام توسو در سنگاپور

سنگاپور مجموعه ای از جاذبه های دیدنی را در خود جای داده و این روزها به یکی از مقاصد محبوب جنوب شرقی آسیا در میان گردشگران تبدیل شده است . یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور موزه شگفت انگیز مادام توسو است . این موزه در جزیره تفریحی و دیدنی سنتوزا واقع شده و یکی از معروف ترین موزه های سنگاپور به شمار می اید . مادام توسو از جمله موزه های زنجیره ای است که در 13 شهر جهان شعبه دارد . در این موزه ها مجسمه های افراد معروف و مشهور جهان مانند خواننده ها ، بازیگران ، ملکه و پادشاه ، سیاستمداران ، ورزشکاران ، شخصیت های داستانی و ... از موم ساخته شده و به نمایش درآمده است .

موزه مادام توسو سنگاپور

توجه داشته باشید تمام مجسمه هایی که در موزه های مادام توسو به نمایش گذاشته شده اند مربوط به افرادی هستند که امروزه در قید حیات هستند و یا اینکه به تازگی فوت کرده اند . تنها تندیس قدیمی موجود در این موزه ها متعلق به مادام توسو موسس این موزه ها می باشد که متعلق به 200 سال پیش می باشد . دکوراسیون و فضای داخلی این موزه ها به گونه ای طراحی شده اند که شبیه به مراسمات رسمی باشد . با اینکه تندیس های موجود در موزه مادام توسو بسیار شبیه به فرد مربوطه هستند اما کمی اغراق در جثه و قد برخی از مجسمه ها به کار رفته است .

عکس های موزه مادام توسو

موزه مادام توسو سنگاپور

شعبه سنگاپور موزه مادام توسو در سال 2014 تاسیس شده و امروزه به عنوان یکی از برترین و معروف ترین موزه های سنگاپور مورد توجه واقع شده است . این موزه در جزیره تفریحی و شگفت انگیز سنتوزا سنگاپور واقع شده و مجسمه بیش از 60 شخصیت معروف جهان را در خود جای داده است . تندیس های مومی شخصیت های مشهور جهان که در این موزه موجود هستند را می توان به صورت زیر گروه بندی کرد :

  • اهالی سینما و بازیگران : در این بخش از موزه تندیس افرادی چون دنیل کریگ ، تام کروز ، جانی دپ ، لئوناردو دیکاپریو ، آنجلینا جولی ، نورما جین مورتنسون ، بروس لی ، شاهرخ خان ، آمیتاب باچان و ... به نمایش گذاشته شده است .
  • رهبران بزرگ جهان : از جمله مجسمه های موجود در این بخش می توان به کاراکترهایی چون باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا ، ماهاتما گاندی رهبر سیاسی و مذهبی هند ، ملکه الیزابت دوم ، لی هسین لونگ نخست وزیر کنونی سنگاپور ، احمد سوکارنو اولین رئیس جمهور اندونزی و ... اشاره نمود .
  • فعالان عرصه موسیقی : لیدی گاگا ، مایکل جکسون ، مدونا ، کاترین الیزابت «کیتی» هادسن ، استفانی سان ، سر التون هرکیولس جان و ... از جمله افراد معروفی هستند که در این بخش از موزه مجسمه آن ها گنجانده شده است .
  • ورزشکاران : بازدید از این بخش موزه می تواند برای ورزش دوستان جالب باشد . چرا که در این قسمت مجسمه های مومین ورزشکاران شاخصی چون کریستیانو رونالدو ، محمد علی کلی ، دیوید رابرت جوزف بکهام ، سباستین فتل ، لوئیز کارل دیویدسون همیلتون و ... به نمایش در آمده است .
  • شخصیت های داستانی : بخش کاراکترهای داستانی موزه فقط دارای دو مجسمه ای تی و اسپایدرمن می باشد .
  • تندیس مادام توسو ، موسس موزه : این مجسمه 85 سالگی مادام توسو را به تصویر کشیده است .

نکته :

توجه داشته باشد که با مراجعه به وب سایت موزه مادام توسوی سنگاپور درباره هر کدام از چهره های شاخصی که تندیس آن ها در موزه به نمایش گذاشته شده می توان اطلاعاتی خوب و جامع کسب نمود .

 

جاذبه های گردشگری سنگاپور

اطلاعاتی درباره موزه مادام توسو سنگاپور :

  • آدرس موزه مادام توسو سنگاپور : 40Imbiah Rd, Singapore 099700
  • وب سایت موزه مادام توسو در سنگاپور : https://madametussauds.com/singapore/en/
  • ساعت بازدید از Madame Tussauds Singapore : دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 7:30 بعد از ظهر - شنبه ، یکشنبه و تعطیلات عمومی از 10 صبح تا 9 شب
  • قیمت بلیط موزه مادام توسو : بلیط این موزه به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد . قیمت بلیط آنلاین برای افراد بومی و غیر بومی بالای 13 سال به ترتیب 15 و 19 دلار سنگاپور است و قیمت بلیط حضوری برای بزرگسالان و افراد زیر 13 سال به ترتیب 29 و 19 دلار سنگاپور می باشد .
  • چگونه به موزه مادام توسو سنگاپور برویم : گردشگران تور سنگاپور برای دسترسی به این موزه چند راه پیش رو دارند : 1- تله کابین : برای سوار شدن به تله کابین سنگاپور باید ابتدا به ایستگاه برج های دوقلوی هاربر فرانت رفت و از روبروی این برج ها سوار تله کابین شد . 2 - قطار : برای سوار شدن به قطارهایی که به سوی جزیره سنتوزا حرکت می کنند باید خود را به مرکز خرید ویوو سیتی برسانید . از آنجا سوار قطار شده و در ایستگاه ایمبیاه پیاده شوید و خود را به میدان مرلیون برسانید . در این مکان پله برقی هایی دیده می شود که شما را به موزه مادام توسو می رساند . 3 - تاکسی : برای استفاده از تاکسی باید در جاده اصلی ایمبیاه سوار شده و مسیر مستقیم را تا رسیدن به فرش قرمز موزه ادامه دهید .

 

Madame Tussauds Singapore

مادام توسو کیست ؟


لیستی از هتل های 5 ستاره در سنت پترزبورگ

در شهر بزرگ سنت پترزبورگ هتل های 5 ستاره متعددی وجود دارد که در ادامه به مرعفی 5 تا از آن ها پرداخته شده است .

1 . هتل کمپینسکی مویکا 22 سنت پترزبورگ - Kempinski Hotel Moika 22

هتل های 5 ستاره سنت پترزبورگ

به طور حتم تور سنت پترزبورگ هتل 5 ستاره از تور در هتل های 3 ستاره سنت پترزبورگ بهتر و دلچسب تر خواهد بود . یکی از هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ هتل کمپینسکی مویکا 22 است که در قلب این شهر واقع شده و بر میدان کاخ و موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ اشراف دارد . این هتل فاصله اندکی تا نوسکی پروسپکت داشته و فرودگاه بین المللی پولکوو در 16 کیلومتری آن واقع شده است . از جمله امکانات هتل کمپینسکی مویکا 22 سنت پترزبورگ می توان به رستوران ، تراس ، جکوزی ، ماساژ ، اسپا ، مرکز تناسب اندام ، سونا و اینترنت وای فای اشاره نمود .

  • آدرس هتل کمپینسکی مویکا در سنت پترزبورگ : Naberezhnaya Reki Moiki 22, Tsentralny district, 191186 Saint Petersburg, Russia

2 . هتل کورینتیا سنت پترزبورگ - Corinthia Hotel St Petersburg

برترین هتل های سنت پترزبورگ

هتل کورینتیا یکی از بهترین هتل های سنت پترزبورگ برای اقامت گردشگران تور روسیه است . این هتل در قلب سنت پترزبورگ در خیابان معروف نوسکی واقع شده و فقط یک پیاده روی کوتاه 2 دقیقه ای تا ایستگاه متروی Mayakovsky فاصله دارد . هتل کورینتیا سن پترزبورگ دارای اتاق هایی راحت با طراحی کلاسیک است و امکانات و خدماتی چون رستوران و بار ، تراس ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، میز تور ، رنت کار ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات دربان ، لاندری ، خدمات نگهداری از کودک و ... برای رفاه گردشگران تور سنت پترزبورگ ارائه می دهد .

  • آدرس هتل کورنتیا سنت پترزبورگ : Nevsky Prospekt 57, Tsentralny district, 191025 Saint Petersburg, Russia

 

3 . هتل آنگلتر سنت پترزبورگ - Angleterre Hotel Saint Petersburg

هتل های خوب سنت پترزبورگ

از دیگر هتل هتل 5 ستاره سنت پترزبورگ می توان به هتل آنگلتر در فاصله 5 تا 10 دقیقه ای میدان کاخ ، موزه آرمیتاژ و خیبان نوسکی که هر سه از برترین جاذبه های سنت پترزبورگ به شمار می آیند اشاره نمود . هتل 5 ستاره انگلتر در کنار کلیسای سنت اسحاق در منطقه Admiralteyskiy واقع شده است . این هتل امکاناتی چوت استخر شنای سرپوشیده ، مرکز تناسب اندام ، سونا ، رستوران ، بار و اینترنت وای فای را برای استفاده مسافران فراهم نموده و دارای اتاق های راحت ، مرکز بیزنس و امکانات لازم برای برگزاری نشست و میهمانی می باشد .

  • آدرس هتل آنگلتر در سنت پترزبورگ : Bolshaya Morskaya Str.39, Admiralteyskiy, 190000 Saint Petersburg, Russia

 

4 - هتل تالئون ایمپریال سنت پترزبورگ - Taleon Imperial Hotel Saint Petersburg 

هتل های 5 ستاره سنت پترزبورگ

تالئون ایمپریال را می توان یکی از بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر مسافران دانست . هتل 5 ستاره تالئون ایمپریال سنت پترزبورگ در منطقه Tsentralny واقع شده و تا موزه آرمیتاژ و کاخ زمستانی به اندازه 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد . این هتل در یک قصر متعلق به قرن هجدهم میلادی قرار گرفته و دارای مرکز آبگرم ، استخر سرپوشیده ، 3 رستوران با کیفیت و اتاق های کلاسیک می باشد . مرکز اسپای تالئون گزینه هایی چون سوناهای مختلف ، اتاق نمک ، تراس آفتاب ، ماساژ و خدمات زیبائی را ارائه می دهد . خدمات بلیط ، صرافی و دستگاه خودپرداز نیز در این هتل لوکس یافت می شود .

  • آدرس هتل تالئون امپریال در سنت پترزبورگ : Nab.Reki Moyki 59, Tsentralny district, 191186 Saint Petersburg, Russia

 

5 - هتل بلموند گرند یوروپ سنت پترزبورگ - Belmond Grand Hotel Europe

هتل های سن پترزبورگ

هتل بلموند گرند یوروپ سنت پترزبورگ از بهترین هتل های 5 ستاره روسیه به شمار می آید . این هتل از لحاظ تمیزی و نظافت ، راحتی ، امکانات ، موقعیت ، کارکنان و اینترنت وای فای توانسته رضایت گردشگران تور سنت پترزبورگ را جلب نماید . بلموند گرند یوروپ در قلب سنت پترزبورگ واقع شده و به اصلی ترین جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ دسترسی راحت و آسانی دارد . بلموند گرند سنت پترزبورگ یکی از هتل های 5 ستاره منطقه Tsentralny است که امکانات و فعالیت هایی چون استخر شنا ، انواع ماساژ ، خدمات زیبائی ، مرکز اسپا ، مرکز تناسب اندام ، سونا ، سرگرمی های شبانه ، دوچرخه سواری ، اسکواش ، اینترنت وای فای ، رستوران و بار ارائه می دهد .

  • آدرس هتل بلموند گرند یوروپ در سنت پترزبورگ : Ulitsa Mikhaylovskaya 1/7, Tsentralny district, 191186 Saint Petersburg, Russia

هتل چهار ستاره گلدن پالاس در تفلیس

در هتل گلدن پالاس گرجستان پذیرش به صورت شبانه روزی بوده و در تمامی بخش های آن امکان استفاده از اینترنت وای فای رایگان فراهم شده است . در رستوران گلدن پالاس تفلیس انواع غذاهای گرجستان و اروپایی سرو می شود و استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، سونا و ماساژ از دیگر امکانات تفریحی هتل برای گردشگران تور گرجستان و تور ترکیبی تفلیس باتومی می باشد .

هتل گلدن پالاس تفلیس


تئاتر زمستانی شهر سوچی

برخی از گردشگران سوچی را به سبب داشتن جاذبه های دیدنی مختلف یکی از بهترین شهرهای روسیه برای سفر می دانند . این شهر در بخش جنوبی روسیه واقع شده و دارای تعدادی جاذبه با ارزش تاریخی و فرهنگی می باشد . یکی از جاذبه های سوچی تئاتر زمستانی این شهر است که به سبک نئوکلاسیک بنا شده است . تئاتر زمستانی سوچی بمایی متعلق به نیمه اول قرن بیستم است که به عنوان مکانی دیدنی در بخش مرکزی شهر سوچی واقع شده است . در ادامه با این جاذبه بیشتر آشنا می شویم .

تئاتر زمستانی سوچی

در سفر به سوچی به گردشگران توصیه می گردد تئاتر زمستانه سوچی را از دست ندهند و با اطلاع از لیست برنامه های آن ، باله ، اپرا و نمایش را به تماشا بنشینند . روس ها علاقه عجیب و زیادی به اپرا ، باله و تئاتر دارند به طوری که این هنر با تاریخ روسیه عجین شده و در بیشتر شهرهای آن چندین سالن تئاتر احداث شده است . گردشگران تور روسیه برای تهیه بلیط تئاتر زمستانی می توانند به خدمات گردشگری هتل ها و یا دفتر مجموعه مراجعه کنند . گردشگران در این مجموعه تاریخی و فرهنگی سوچی علاوه بر لذت بردن از اجراهای سرگرم کننده و جذاب می توانند از معماری و طراحی داخلی زیبای آن نیز دیدن کنند . این تئاتر و نمایش های جذابی که در آن اجرا می شود یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری سوچی به شمار می اید .

جاذبه گردشگری تئاتر زمستانه سوچی

معماری و تاریخچه تئاتر زمستانی سوچی

همانگونه که بیان شد تئاتر زمستانی شهر سوچی در نیمه اول قرن بیستم به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است . عملیات ساخت و ساز این ساختمان باشکوه در سپتامبر سال 1934 میلادی اغاز شد و بعد از 3 سال تلاش در 11 نوامبر 1937 به اتمام رسید . اولین نمایشی که در تئاتر زمستانی سوچی روسیه به روی صحنه رفته نمایش عروس سزار به کارگردانی ریمسکی کارساکوف است . در واقع با به روی سن رفتن این نمایش تئاتر زمستانه در ماه می 1938 به طوری رسمی افتتاح شد . نمای بیرونی و معماری این بنا بسیار زیبا و چشمگیر است . علت این زیبائی به کار بردن 88 ستون قرنتس و 3 مجسمه تالیا ، ملپومن و ترپسیکو - الهه های شعر و موسیقی - در 3 گوشه بنا می باشد .

 

تئاتر زمستانی در مرکز شهر سوچی

تزئینات داخلی تئاتر زمستانی روسیه نیز می تواند برای گردشگران تور سوچی جالب و جذاب باشد . تالار این تئاتر با ظرفیت پذیرش 946 نفر طوری طراحی شده که تماشاگر در هر قسمتی که بنشیند بر صحنه اشراف کامل خواهد داشت . این تالار با رنگ های آبی ، طلایی و سفید و همچنین یک لوستر بزرگ با 300 لامپ و آویز کریستالی زیباسازی شده است .برای حفظ و نگهداری درست و اصولی از این مجموعه بازسازی های مختلفی بر روی آن انجام شده که آخرین بار آن مربوط به سال 2005 میلادی است . در طی این بازسازی ، تعمیراتی در بخش تجهیزات فنی ، صحنه ی اصلی تئاتر ، تعویض صندلی ها و ... توسط شرکت بزرگ Rosremstroyservis انجام پذیرفت .

برجسته ترین تئاترهای روسیه

تئاتر سوچی

Sochi Winter Theatre

توجه داشته باشید که :

با توجه به علاقه روس ها به تئاتر و هنرهای نمایشی تئاتر زمستانی و دیگر سالن های مشابه آن در سایر شهرها از برجسته ترین جاذبه های گردشگری روسیه به شمار می ایند .

  • آدرس تئاتر زمستانی در سوچی : Teatral"naya Ulitsa, 2, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354036