سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های خوب سنگاپور در اورچارد رود

هتل شانگری لا سنگاپور - Shangri-La Hotel Singapore

هتل شانگری لا را می توان یکی از برترین هتل های سنگاپور دانست . این هتل با ارائه امکاناتی در حد استانداردهای جهانی مکان مناسبی برای اقامت گردشگران و مسافران فراهم نموده است . انتخاب این هتل دسترسی گردشگران را به مراکز خرید سنگاپور آسان می سازد چرا که تعدادی از برترین گزینه های خرید در شعاع 1 کیلومتری این هتل واقع شده اند . هتل 5 ستاره شانگری لا دارای استخر شنا برای بزرگسالان و کودکان بوده و مرکز تناسب اندام برای انجام تمرین های روزانه ارائه می دهد . اسپا و مرکز سلامت ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، سرویس زیبایی ، اینترنت وای فای ، زمین تنیس ، چندین گزینه غذاخوری با انواع غذاهای محلی و بین المللی ، خدمات کودک ، پذیرش شبانه روزی و ... از دیگر امکانات موجود در هتل Shangri-La می باشند .

لوکس ترین هتل های سنگاپور
شیک ترین هتل های سنگاپور

هتل گرند پارک اورچارد سنگاپور - Hotel Grand Park Orchard Singapore

گرند پارک اورچارد از دیگر هتل های خوب سنگاپور در خیابان اورچارد است . این هتل به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره سنگاپور در فاصله 100 متری مرکز خرید پاراگون ، 200 متری مرکز خرید نگی آن سیتی و 600 متری مرکز خرید ایون اورچارد واقع شده است . هتل گرند پارک اورچارد دارای استخر شنا در فضای آزاد بوده و مرکز تناسب اندام برای استفاده مسافران و گردشگران تور سنگاپور ارائه می دهد . پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد . برای خانواده هایی که به همراه فرزندان خود به سنگاپور سفر کرده اند در این هتل خدمات نگهداری از کودک در نظر گرفته شده است . رستوران ، اینترنت وای فای ، سرویس شاتل ، لاندری ، بیزنس سنتر ، امکانات ویژه معلولین و روم سرویس از دیگر مواردی هستند که با اقامت در هتل Grand Park در اختیار مسافران قرار داده می شود .

بهترین هتلهای سنگاپور
بهترین هتل های سنگاپور در خیابان اورچارد

هتل فور سیزن سنگاپور - Four Seasons Hotel Singapore

هتل فور سیزن یکی از لوکس ترین هتل های سنگاپور است . این هتل مجموعه ای فوق العاده از امکانات رفاهی و تفریحی را برای میهمانان تدارک دیده است . هتل فور سیزن با موقعیتی مناسب در منطقه اورچارد دسترسی خوبی به بهترین مراکز خرید سنگاپور مانند ایون اورچارد ، تانگلین مال ، فار ایست پلازا و نگی آن سیتی دارد . هتل 5 ستاره فور سیزن سنگاپور دارای استخر شنای روباز ، سالن ورزش ، اسپا و مرکز سلامت ، ماساژ ، سونا ، اتاق بخار ، رستوران ، زمین تنیس و مرکز بیزنس بوده و خدماتی چون روم سرویس ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات دربان ، میز تور ، صرافی ، کرایه خودرو ، صندوق امانات و ... ارائه می دهد .

هتل های معروف سنگاپور
معروف ترین هتل های سنگاپور

هتل ماریوت تنگ پلازا سنگاپور - Singapore Marriott Tang Plaza Hotel

هتل ماریوت تنگ پلازا یکی از برترین هتل های 5 ستاره سنگاپور می باشد . این هتل که در قلب اورچارد رود سنگاپور واقع شده گزینه خوبی برای اقامت علاقه مندان به خرید است . هتل ماریوت تنگ پلازا در فاصله 100 متری ایستگاه قطار اورچارد و 18 کیلومتری فرودگاه بین المللی چانگی قرار گرفته است . هتل ماریوت سنگاپور برای استراحت مسافران اتاق هایی مدرن و مجهز آماده نموده و برای سرگرمی آنان امکاناتی چون استخر شنا ، سالن ورزش ، مرکز اسپا و اینترنت وای فای فراهم کرده است . چندین رستوران با انواع غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی ، ماساژ ، پذیرش 24 ساعته ، لاندری ، صرافی ، روم سرویس ، امکانات ویژه معلولین و اتاق های غیر سیگاری از دیگر امکاناتی است که هتل Marriott Tang Plaza در اختیار مسافران قرار می دهد .

بهترین هتل های 5 ستاره سنگاپور
برترین هتل های 5 ستاره سنگاپور

هتل ماندارین اورچارد سنگاپور - Hotel Mandarin Orchard Singapore

از دیگر بهترین هتل های سنگاپور در خیابان اورچارد می توان به هتل ماندارین اورچارد اشاره نمود . این هتل که از هتل های 5 ستاره سنگاپور به شمار می اید فاصله ای 200 و 300 متری تا مراکز خرید نگی آن سیتی و پاراگون داشته و امکاناتی مناسب برای گردشگران تور سنگاپور ارائه می دهد . هتل ماندارین اورچارد که در 17.5 کیلومتری فرودگاه بین المللی چانگی قرار گرفته دارای استخر شنا در فضای آزاد ، مرکز تناسب اندام ، رستوران ، زمین تنیس ، اینترنت وای فای و امکانات لازم برای برگزاری جلسه و میهمانی می باشد . این هتل به طور مستقیم به مرکز خرید ماندارین گالری متصل شده و دارای اتاق هایی دکور شده با تم های الهام گرفته از شرق می باشد .

بهترین هتل های سنگاپور در خیابان اورچارد
بهترین هتل های سنگاپور در خیابان اورچارد

هتل پن پاسیفیک اورچارد سنگاپور - Pan Pacific Serviced Suites Orchard Singapore

هتل پن پاسیفیک اورچارد یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های سنگاپور در امتداد جاده باغبانی است . این هتل که در نزدیکی ایستگاه قطار سامرست واقع شده از دسترسی خوبی نسبت به مراکز خرید سنگاپور برخوردار بوده و امکانات مناسبی ارائه می دهد . هتل پن پاسیفیک سرویسد سوئیتس اورچارد از نظر تمیزی و نظافت ، امکانات و خدمات ، موقعیت ، کارکنان و قیمت توانسته نظر خیلی از گردشگران و مسافران را به خود جلب کند . استخر در فضای ازاد ، سالن ورزش ، اتاق بخار ، امکانات اسپا ، رستوران ، کتابخانه و اتاق های خانوادگی از جمله امکاناتی است که در این هتل پنج ستاره سنگاپور فراهم شده است .

بهترین هتل های سنگاپور در خیابان اورچارد
بهترین هتل های سنگاپور در خیابان اورچارد

هتل جن اورچارد گیت وی سنگاپور - Hotel Jen Orchardgateway Singapore

هتل جن اورچارد گیت وی یکی از بهترین هتل های 4 ستاره سنگاپور است که در منطقه اورچارد واقع شده است . این هتل به عنوان یک اقامتگاه 4 ستاره فراتر از انتظارات ظاهر شده و مجموعه ای از امکانات رفاهی و تفریحی را در خود جای داده است . هتل جن سنگاپور دارای استخر شنای زیبا در فضای ازاد و همچنین مرکز تناسب اندام برای پیگیری ورزش های روزانه می باشد . در این هتل استفاده از اینترنت وای فای در تمامی بخش های هتل رایگان بوده و در آن پذیرش به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد . تراس آفتابگیر ، رستوران ، صرافی ، خدمات دربان ، امکانات ویژه معلولین ، لاندری و خدمات نگهداری از کودک از تاپ ترین امکانات در نظر گرفته شده در این هتل 4 ستاره سنگاپور می باشد .

 برترین هتل های 4 ستاره سنگاپور