سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خرید گوم در مسکو

مرکز خرید گام را می توان یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید مسکو دانست . تاریخ ساخت این مجتمع تجاری به قرن نوزدهم میلادی ، سال 1893 میلادی بر می گردد . گوم یا گام مسکو توسط الکساندر پومرانتسو معمار و مهندسی ولادیمیر شوخوف ساخته شده و دارای معماری جذاب و تحسین برانگیز متعلق به قرن نوزدهم می باشد . این مرکز خرید در سه طبقه بنا شده و 800 فوت طول دارد . شاید برایتان جالب باشد که بدانید سقف مرکز خرید گوم مسکو از جنس شیشه بوده و بیش از 200 هزار پوند آهن به صورت قوس های فولادی برای نگه داشتن آن استفاده شده است . این مرکز در اوایل ساخت خود با داشتن فروشگاه های متعدد با اجناس متنوع به عنوان بزرگترین مرکز خرید اروپا شناخته شد .

برترین مراکز خرید مسکو

از جمله اتفاقات مهم در تاریخچه مرکز خرید گام روسیه می توان به بسته شدن آن در سال 1928 میلادی به دستور استالین اشاره نمود . این مرکز خرید در سال 1928 به منظور استفاده از ساختمان گوم به عنوان مقر اصلی مقامات دولت تعطیل شد . این روند ادامه داشت تا اینکه در سال 1953 دوباره به عنوان مرکز خرید بازگشایی شد . این روزها گوم با معماری جذاب و سابقه ای بیش از یکصد سال به یکی از جاذبه های مسکو و محبوب ترین مراکز خرید مسکو تبدیل شده است . این مجتمع تجاری را می توان مرکز خرید پیشرو و نقطه عطفی در میان مراکز خرید شهر مسکو دانست .

جاذبه های گردشگری مسکو

امکانات موجود در مرکز خرید گوم مسکو

همانگونه که بیان شد مرکز خرید گام روسیه در 3 طبقه ساخته شده و میزبان بسیاری از برندهای معتبر جهانی و مارک های خوب روسی است . در واقع این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب با انواع مغازه ها و فروشگاه های شیک پذیرای مراجعه کنندگان زیادی است . هوگوباس ، بربری ، لویی ویتون ، دیور ، شنل ، بولگاری ، گوچی ، هرمس ، تیسوت ، لویس ، اترو ، کالوین کلین و ... از جمله برندهای مطرحی هستند که در محبوب ترین مرکز خرید مسکو یافت می شوند . همچنین در مجتمع تجاری گام مسکو یک فودکورت بزرگ بین المللی موجود است که از ده ها رستوران و کافه مختلف با انواع غذاهای با کیفیت تشکیل شده است . سینما ، پارکینگ ، نمایشگاه و گالری از دیگر امکانات موجود در دپارتمان استور گام مسکو می باشند .

 

GUM Department Store Moscow

اطلاعاتی درباره مرکز خرید گام مسکو

  • آدرس مرکز خرید گام مسکو : Red Square, 3, Moskva, Russia, 109012
  • وب سایت مرکز خرید گوم مسکو : https://gumrussia.com/
  • ساعت کاری دپارتمان استور گام مسکو : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • تلفن GUM Department Store مسکو : 4957884343 -7+
  • چگونه به مرکز خرید گوم برویم : مناسب ترین راه دسترسی به مرکز خرید بزرگ گوم استفاده از مترو می باشد . این مجتمع تجاری توسط ایستگاه های متروی Teatralnaya ، Okhotny series و Revolution Square پشتیبانی می گردد .
  • سال ساخت مرکز خرید گام شهر مسکو : 1893 میلادی

قیمت پوشاک در مسکو

مراکز خرید خوب مسکو