سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باغ الکساندر از جاذبه های مسکو

باغ الکساندر از زیباترین پارک ها و جاذبه های مسکو به حساب می آید . این باغ دیدنی در امتداد دیوار کرملین غربی به طول 865 متر کشیده شده و با گونه های مختلف گیاهی ، گل های زیبا و چمن آراسته شده است . گردشگران در فصل بهار و تابستان در باغ الکساندر می توانند شاهد شکوفایی گل های رنگارنگ از جمله لاله و رز باشند . باغ الکساندر روسیه بین ساختمان های مانژ و کرملین قرار گرفته و به سبب موقیعت مناسبش در بخش مرکزی مسکو به راحتی با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه مترو قابل دسترسی می باشد . در واقع باغ الکساندر با 5 ایستگاه متروی Biblioteka Imeni Lenina ، Okhotny Ryad ، Ploshchad Revolyutsii ، Aleksandrovsky Sad و  Borovitskaya پشتیبانی می گردد .

الکساندر گاردن مسکو

تاریخچه باغ الکساندر مسکو

بعد از به پایان رسیدن جنگ های ناپلئونی ، تزار الکساندر اول به معمار اوسیب بووه دستور دارد تا بخش های آسیب دیده در جریان این جنگ ها را بازسازی کند . در طی این عملیات بازسازی بین سال های 1819 تا 1823 اوسیب بووه یک باغ جدید در محل رودخانه نگلینا که به زیر زمین هدایت شده بوده ایجاد نمود . این محوطه زیبا تا قبل از تاجگذاری تزار الکساندر دوم با نام زمین های کرملین شناخته می شد تا اینکه بعد از تاجگذاری در سال 1856 به باغ الکساندر تغییر نام داد . همانگونه که بیان شد باغ الکساندر در مسکو از سه باغ تشکیل شده که باغ بالایی به عنوان اولین باغ بازگشایی شده از میدان انقلاب تا دروازه ترویتسکی Troitskiye کشیده شده ، باغ وسطی محوطه بین دروازه ترویتسکی و دروازه برویتسکی (Borovitskiye) است و باغ پایینی کوچکترین و آخرین باغ احداث شده می باشد . 

زیباترین و معروف ترین پارک های مسکو

جاذبه های الکساندر گاردن مسکو

هدف از ساخت این باغ گرامی داشت یاد سربازان کشته شده در جنگ های ناپلئونی و یادبودی برای پیروزی نیروهای روسی بوده است . در این باغ زیبا گردشگران علاوه بر زیبائی های طبیعی با ستون های سنگی هرمی شکل و همچنین بناهای تاریخی مواجه می شوند که هر کدام از آن ها می تواند یادآور بخشی از تاریخ مسکو باشد . دروازه چدنی غول پیکر باغ بالایی یادبودی از پیروزی روسیه است . توجه داشته باشید که برای ساخت دروازه و دریچه های باغ از باقی مانده ساختمان های ویران شده به دست نیروهای فرانسوی استفاده شده است . همچنین همزمان با 300 سالگی خاندان رومانف یک ستون گرانیتی با نقش و نگارهای زیبا در باغ الکساندر روسیه نصب شد .

برترین جاذبه های گردشگری مسکو

از دیگر جاذبه های باغ الکساندر مسکو می توان به آرامگاه سرباز گمنام اشاره نمود . این آرامگاه به عنوان گور دسته جمعی سربازان ارتش سرخ است که در سال 1941 کشته شده اند . این جاذبه در انتهای ضلع شمالی باغ واقع شده است . همچنین در این باغ غاری مصنوعی در کنار برج آرسنال Arenal ساخته شده است که از زیر برج زرادخانه میانی خارج می شود . در واقع گردشگران تور مسکو با بازدید از این باغ در کنار لذت بردن از جذابیت های طبیعی ، آرامش حاکم بر فضا ، گوش فرا دادن به صدای پرندگان و پیاده روی می توانند از بناهای تاریخی نیز دیدن کنند .

Alexander Garden Moscow


تور سنت پترزبورگ روسیه اردیبهشت 1397

تور سنت پترزبورگ بهار 97 در برخی از بازه های زمانی با تقاضای زیادی از سوی گردشگران مواجه می شود . مخصوصا در اواخر ماه خرداد که همزمان با روی دادن پدیده زیبای شب های سفید می باشد . قیمت تور روسیه 97 من جمله تور سنت پترزبورگ با توجه به فاکتورهایی چون نوع پرواز ، درجه هتل ، زمان سفر ، قیمت ارز و خدمات تور تعیین می گردد . گردشگران برای سفر به سنت پترزبورگ در زمان لو سیزن و کم گردشگر هزینه کمتری در مقایسه با های سیزن یا پر گردشگر پرداخت خواهند کرد .


تور سنگاپور ویژه فروردین 97

سنگاپور در شمال خط استوا واقع شده و از اب و هوایی گرم و استوائی برخوردار می باشد . این کشور مدرن و کوچک این روزها یکی از محبوب ترین و مهمترین قطب های اقتصادی و توریستی آسیای جنوب شرقی است . هر ساله گردشگران زیادی با تور سنگاپور همراه شده به این کشور سفر می کنند تا از امکانات آن استفاده نموده و از جاذبه های آن دیدن کنند . تور سنگاپور فروردین 97 یکی از پکیج های بهاری تور سنگاپور است که علاقه مندان با شرکت در آن می توانند از مراکز خرید سنگاپور خرید کنند ، در مراکز تفریحی آن هیجان را تجربه کنند ، انواع غذاهای خوشمزه را بچشند و ... .

تور سنگاپور فروردین 97

گردشگران عزیز برای سفر به این کشور زیبا و مدرن می توانند در تور سنگاپور یا تور ترکیبی مالزی سنگاپور شرکت کنند . تور سنگاپور نوروز 97 و تور مالزی سنگاپور نوروز 97 از جمله تورهایی است که در فروردین ماه به مقصد این کشور آسیای جنوب شرقی برگزار می گردد . قیمت تور سنگاپور فروردین 1397 با توجه به فاکتورهایی چون نوع پرواز ، درجه هتل ، زمان سفر ، خدمات تور و قیمت ارز تعیین می گردد . اگه برنامه تان برای سفر به سنگاپور مشخص است و زمان مناسب را تعیین نموده اید هر چه زودتر برای رزرو تور اقدام کنید . این کار باعث می شود تور با قیمت مناسب و کلاس پروازی ارزان تر برایتان فراهم گردد .

در جدول زیر تور سنگاپور فروردین ماه 97 در چند هتل ارائه شده است . اگر هیچ یک از هتل های این پکیج مدنظر شما نیست و قصد دارید در هتلی غیر از موارد ذکر شده اقامت کنید با همکاران ما در میان بگذارید . آنان به شما در این زمینه کمک خواهند کرد .

 

قیمت تور سنگاپور ویژه فروردین 97

اطلاعات هتل درجه هتل 1 تخته 2 تخته مدت سفر توضیحات
هتل رویال کویین [star-4]  - - 6 شب پرواز
هتل کوالیتی مارلو [star-4]  - - 6 شب پرواز
هتل گرند سنترال [star-4]  - - 6 شب پرواز
هتل مارینا ماندارین [star-5] - - 6 شب پرواز
هتل گرند پارک ارکید [star-5]  - - 6 شب پرواز
هتل مارینا بای سندز [star-5]  -  - 6 شب پرواز

خدمات تور سنگاپور فروردین 97

  • اخذ ویزای سنگاپور
  • بلیط رفت و برگشت
  • اقامت در هتل های سنگاپور به همراه صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • تور لیدر مجرب
  • گشت شهری

 

تور سنگاپور بهار 1397 هتل 5 ستاره

  • تور سنگاپور هتل هیلتون
  • تور سنگاپور هتل مارینا ماندارین
  • تور سنگاپور هتل شرایتون تاورز
  • تور سنگاپور هتل پن پاسیفیک
  • تور سنگاپور هتل مارینا بای سندز

 

تور فروردین سنگاپور هتل 4 ستاره

  • تور سنگاپور هتل فوراما
  • تور سنگاپور هتل پارک سورین
  • تور سنگاپور هتل کوالیتی مارلو
  • تور سنگاپور هتل کاپتورن کینگ

 

تور سنگاپور فروردین 1397 هتل 3 ستاره

  • تور سنگاپور هتل بلیس
  • تور سنگاپور هتل گرند امپریال
  • تور سنگاپور هتل کنسلر
  • تور سنگاپور هتل یان

 

شما عزیزان برای رزرو تور سنگاپور ارزان ، تور سنگاپور مالزی و تور سنگاپور نوروز 97 می توانید با همکاران ما تماس بگیرید . همچنین با کمی جستجو در سایت لذت سفر قادر خواهید بود تورهای آفری و لحظه آخری ما را بیابید .


ستون الکساندر در شهر سن پترزبورگ

ستون الکساندر شهر سنت پترزبورگ یکی از بزرگترین سنگ گرانیت های یکپارچه در جهان به شمار می اید . این ستون بلند و با عظمت در وسط میدان کاخ سنت پترزبورگ قرار گرفته و حدود 47 متر ارتفاع دارد . این ستون یادمانی تاریخی است که برای گرامیداشت و پاسداشت پیروزی روسیه بر ارتش ناپلئون فرانسه ساخته شده است . ستون الکساندر بین سال های 1830 تا 1834 میلادی توسط اوگوست دو مونفران ، طراح و معمار فرانسوی الاصل احداث شده است . نام این ستون از نام امپراتور الکساندر اول که از سال 1801 تا 1825 بر روسیه سلطنت کرده گرفته شده است . بر بالای این ستون تندیس یک فرشته با چهره ای شبیه به امپراتور الکساندر اول تعبیه شده است . این مجسمه توسط یک مجسمه ساز روسی به نام Boris Orlovsky ساخته شده است . 

Alexander Column Saint Petersburg

سنگ گرانیت به کار رفته برای ساخت ستون الکساندر روسیه از فنلاند توسط دریا به سنت پترزبورگ منتقل شده است . این سنگ دارای 3?5 متر قطر و 25?45 مترطول بوده است . این ستون بدون کمک جرثقیل های مدرن و ماشین های مهندسی به مکان کنونی آورده شده و در این محل نصب شده است . ستون الکساندر با نمادهای شکوه نظامی توسط Giovanni Battista Scotti تزئین شده است . در سفر به سنت پترزبورگ بازدید از ستون الکساندر را از دست ندهید و در جریان بازدید از میدان کاخ و کاخ زمستانی سنت پترزبورگ - یکی از شعبات موزه آرمیتاژ روسیه - از این ستون شگفت انگیز و طراحی ها و مجسمه های فوق العاده اش دیدن کنید .

برترین جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ

ستون الکساندر در میدان کاخ سن پترزبورگ

ستون الکساندر سنت در شهر پترزبورگ


معرفی خیابان آربات شهر مسکو

خیابان آربات از قدیمی ترین و معروف ترین خیابان های مسکو است که در قلب این شهر تاریخی واقع شده است . این خیابان قدیمی بیش از یک کیلومتر طول دارد و بین دو میدان آرباتسکایا و میدان اسمولنسکایا امتداد یافته است . خیابان آربات که در مرکز منطقه ای به همین نام واقع شده در قرن پانزدهم میلادی ایجاد شده و از آن زمان تا کنون به حیات و فعالیت خود ادامه داده است . این خیابان فقط طی آتش سوزی که در سال 1812 شهر مسکو را در بر گرفت آسیب دید اما کمی بعد عملیات بازسازی بر روی آن انجام پذیرفت و فعالیت خود را از نو آغاز نمود .

معروف ترین خیابان های مسکو