سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تئاتر زمستانی شهر سوچی

برخی از گردشگران سوچی را به سبب داشتن جاذبه های دیدنی مختلف یکی از بهترین شهرهای روسیه برای سفر می دانند . این شهر در بخش جنوبی روسیه واقع شده و دارای تعدادی جاذبه با ارزش تاریخی و فرهنگی می باشد . یکی از جاذبه های سوچی تئاتر زمستانی این شهر است که به سبک نئوکلاسیک بنا شده است . تئاتر زمستانی سوچی بمایی متعلق به نیمه اول قرن بیستم است که به عنوان مکانی دیدنی در بخش مرکزی شهر سوچی واقع شده است . در ادامه با این جاذبه بیشتر آشنا می شویم .

تئاتر زمستانی سوچی

در سفر به سوچی به گردشگران توصیه می گردد تئاتر زمستانه سوچی را از دست ندهند و با اطلاع از لیست برنامه های آن ، باله ، اپرا و نمایش را به تماشا بنشینند . روس ها علاقه عجیب و زیادی به اپرا ، باله و تئاتر دارند به طوری که این هنر با تاریخ روسیه عجین شده و در بیشتر شهرهای آن چندین سالن تئاتر احداث شده است . گردشگران تور روسیه برای تهیه بلیط تئاتر زمستانی می توانند به خدمات گردشگری هتل ها و یا دفتر مجموعه مراجعه کنند . گردشگران در این مجموعه تاریخی و فرهنگی سوچی علاوه بر لذت بردن از اجراهای سرگرم کننده و جذاب می توانند از معماری و طراحی داخلی زیبای آن نیز دیدن کنند . این تئاتر و نمایش های جذابی که در آن اجرا می شود یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری سوچی به شمار می اید .

جاذبه گردشگری تئاتر زمستانه سوچی

معماری و تاریخچه تئاتر زمستانی سوچی

همانگونه که بیان شد تئاتر زمستانی شهر سوچی در نیمه اول قرن بیستم به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است . عملیات ساخت و ساز این ساختمان باشکوه در سپتامبر سال 1934 میلادی اغاز شد و بعد از 3 سال تلاش در 11 نوامبر 1937 به اتمام رسید . اولین نمایشی که در تئاتر زمستانی سوچی روسیه به روی صحنه رفته نمایش عروس سزار به کارگردانی ریمسکی کارساکوف است . در واقع با به روی سن رفتن این نمایش تئاتر زمستانه در ماه می 1938 به طوری رسمی افتتاح شد . نمای بیرونی و معماری این بنا بسیار زیبا و چشمگیر است . علت این زیبائی به کار بردن 88 ستون قرنتس و 3 مجسمه تالیا ، ملپومن و ترپسیکو - الهه های شعر و موسیقی - در 3 گوشه بنا می باشد .

 

تئاتر زمستانی در مرکز شهر سوچی

تزئینات داخلی تئاتر زمستانی روسیه نیز می تواند برای گردشگران تور سوچی جالب و جذاب باشد . تالار این تئاتر با ظرفیت پذیرش 946 نفر طوری طراحی شده که تماشاگر در هر قسمتی که بنشیند بر صحنه اشراف کامل خواهد داشت . این تالار با رنگ های آبی ، طلایی و سفید و همچنین یک لوستر بزرگ با 300 لامپ و آویز کریستالی زیباسازی شده است .برای حفظ و نگهداری درست و اصولی از این مجموعه بازسازی های مختلفی بر روی آن انجام شده که آخرین بار آن مربوط به سال 2005 میلادی است . در طی این بازسازی ، تعمیراتی در بخش تجهیزات فنی ، صحنه ی اصلی تئاتر ، تعویض صندلی ها و ... توسط شرکت بزرگ Rosremstroyservis انجام پذیرفت .

برجسته ترین تئاترهای روسیه

تئاتر سوچی

Sochi Winter Theatre

توجه داشته باشید که :

با توجه به علاقه روس ها به تئاتر و هنرهای نمایشی تئاتر زمستانی و دیگر سالن های مشابه آن در سایر شهرها از برجسته ترین جاذبه های گردشگری روسیه به شمار می ایند .

  • آدرس تئاتر زمستانی در سوچی : Teatral"naya Ulitsa, 2, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354036