سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیستی از هتل های 5 ستاره در سنت پترزبورگ

در شهر بزرگ سنت پترزبورگ هتل های 5 ستاره متعددی وجود دارد که در ادامه به مرعفی 5 تا از آن ها پرداخته شده است .

1 . هتل کمپینسکی مویکا 22 سنت پترزبورگ - Kempinski Hotel Moika 22

هتل های 5 ستاره سنت پترزبورگ

به طور حتم تور سنت پترزبورگ هتل 5 ستاره از تور در هتل های 3 ستاره سنت پترزبورگ بهتر و دلچسب تر خواهد بود . یکی از هتل های 5 ستاره سن پترزبورگ هتل کمپینسکی مویکا 22 است که در قلب این شهر واقع شده و بر میدان کاخ و موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ اشراف دارد . این هتل فاصله اندکی تا نوسکی پروسپکت داشته و فرودگاه بین المللی پولکوو در 16 کیلومتری آن واقع شده است . از جمله امکانات هتل کمپینسکی مویکا 22 سنت پترزبورگ می توان به رستوران ، تراس ، جکوزی ، ماساژ ، اسپا ، مرکز تناسب اندام ، سونا و اینترنت وای فای اشاره نمود .

  • آدرس هتل کمپینسکی مویکا در سنت پترزبورگ : Naberezhnaya Reki Moiki 22, Tsentralny district, 191186 Saint Petersburg, Russia

2 . هتل کورینتیا سنت پترزبورگ - Corinthia Hotel St Petersburg

برترین هتل های سنت پترزبورگ

هتل کورینتیا یکی از بهترین هتل های سنت پترزبورگ برای اقامت گردشگران تور روسیه است . این هتل در قلب سنت پترزبورگ در خیابان معروف نوسکی واقع شده و فقط یک پیاده روی کوتاه 2 دقیقه ای تا ایستگاه متروی Mayakovsky فاصله دارد . هتل کورینتیا سن پترزبورگ دارای اتاق هایی راحت با طراحی کلاسیک است و امکانات و خدماتی چون رستوران و بار ، تراس ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، میز تور ، رنت کار ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات دربان ، لاندری ، خدمات نگهداری از کودک و ... برای رفاه گردشگران تور سنت پترزبورگ ارائه می دهد .

  • آدرس هتل کورنتیا سنت پترزبورگ : Nevsky Prospekt 57, Tsentralny district, 191025 Saint Petersburg, Russia

 

3 . هتل آنگلتر سنت پترزبورگ - Angleterre Hotel Saint Petersburg

هتل های خوب سنت پترزبورگ

از دیگر هتل هتل 5 ستاره سنت پترزبورگ می توان به هتل آنگلتر در فاصله 5 تا 10 دقیقه ای میدان کاخ ، موزه آرمیتاژ و خیبان نوسکی که هر سه از برترین جاذبه های سنت پترزبورگ به شمار می آیند اشاره نمود . هتل 5 ستاره انگلتر در کنار کلیسای سنت اسحاق در منطقه Admiralteyskiy واقع شده است . این هتل امکاناتی چوت استخر شنای سرپوشیده ، مرکز تناسب اندام ، سونا ، رستوران ، بار و اینترنت وای فای را برای استفاده مسافران فراهم نموده و دارای اتاق های راحت ، مرکز بیزنس و امکانات لازم برای برگزاری نشست و میهمانی می باشد .

  • آدرس هتل آنگلتر در سنت پترزبورگ : Bolshaya Morskaya Str.39, Admiralteyskiy, 190000 Saint Petersburg, Russia

 

4 - هتل تالئون ایمپریال سنت پترزبورگ - Taleon Imperial Hotel Saint Petersburg 

هتل های 5 ستاره سنت پترزبورگ

تالئون ایمپریال را می توان یکی از بهترین هتل های سنت پترزبورگ از نظر مسافران دانست . هتل 5 ستاره تالئون ایمپریال سنت پترزبورگ در منطقه Tsentralny واقع شده و تا موزه آرمیتاژ و کاخ زمستانی به اندازه 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد . این هتل در یک قصر متعلق به قرن هجدهم میلادی قرار گرفته و دارای مرکز آبگرم ، استخر سرپوشیده ، 3 رستوران با کیفیت و اتاق های کلاسیک می باشد . مرکز اسپای تالئون گزینه هایی چون سوناهای مختلف ، اتاق نمک ، تراس آفتاب ، ماساژ و خدمات زیبائی را ارائه می دهد . خدمات بلیط ، صرافی و دستگاه خودپرداز نیز در این هتل لوکس یافت می شود .

  • آدرس هتل تالئون امپریال در سنت پترزبورگ : Nab.Reki Moyki 59, Tsentralny district, 191186 Saint Petersburg, Russia

 

5 - هتل بلموند گرند یوروپ سنت پترزبورگ - Belmond Grand Hotel Europe

هتل های سن پترزبورگ

هتل بلموند گرند یوروپ سنت پترزبورگ از بهترین هتل های 5 ستاره روسیه به شمار می آید . این هتل از لحاظ تمیزی و نظافت ، راحتی ، امکانات ، موقعیت ، کارکنان و اینترنت وای فای توانسته رضایت گردشگران تور سنت پترزبورگ را جلب نماید . بلموند گرند یوروپ در قلب سنت پترزبورگ واقع شده و به اصلی ترین جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ دسترسی راحت و آسانی دارد . بلموند گرند سنت پترزبورگ یکی از هتل های 5 ستاره منطقه Tsentralny است که امکانات و فعالیت هایی چون استخر شنا ، انواع ماساژ ، خدمات زیبائی ، مرکز اسپا ، مرکز تناسب اندام ، سونا ، سرگرمی های شبانه ، دوچرخه سواری ، اسکواش ، اینترنت وای فای ، رستوران و بار ارائه می دهد .

  • آدرس هتل بلموند گرند یوروپ در سنت پترزبورگ : Ulitsa Mikhaylovskaya 1/7, Tsentralny district, 191186 Saint Petersburg, Russia