سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی رستوران دینگ دانگ در سنگاپور

عزیزانی که علاقه مند هستند در سفر به سنگاپور انواع غذاهای آسیایی مخصوصا غذاهای سنگاپوری ، مالزیایی ، ویتنامی ، تایلندی و ژاپنی را امتحان کنند می توانند به رستوران Ding Dong سنگاپور مراجعه کنند . این غذاخوری در پخت این غذاها تخصص داشته و یکی از بهترین رستوران های سنگاپور محسوب می گردد . در رستوران دینگ دانگ آشپزخانه در طبقه همکف واقع شده و مشتریان برای نشستن به طبقات بالاتر که با یک راه پله مارپیچی قابل دسترسی هستند راهنمایی می شوند .

رستوران های سنگاپور


هتل لوکس شرایتون در باتومی

هتل 5 ستاره شرایتون باتومی دارای استخر روباز و سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان است و گزینه های غذاخوری آن انواع غذاهای گرجی و اروپایی را ارائه می دهند . اینترنت وای فای ، مرکز اسپا ، سالن ورزش ، کازینو ، ماساژ ، جکوزی و ... از دیگر امکانات هتل شرایتون باتومی هستند . با توجه به موارد ذکر شده تور گرجستان هتل شرایتون می تواند سفری لذت بخش برای گردشگران باشد .

 

اتاق های هتل شرایتون باتومی

هتل شرایتون یکی از بهترین هتل هایی است که گردشگران تور باتومی می توانند برای اقامت چند روزه خود انتخاب و رزرو کنند . این هتل دارای 202 واحد اقامتی است که به دسته های اتاق دلوکس ، اتاق کلوب ، اتاق اجرائی ، سوئیت اجرائی ، سوئیت شرایتون تراس و پنت هاوس تقسیم بندی شده اند . اتاق های هتل شرایتون گرجستان دارای طراحی مدرن و شیک بوده و با امکاناتی چون تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت وای فای ، مینی بار ، حمام اختصاصی ، گاوصندوق ، تلفن و تختخواب های راحت تجهیز شده اند .

  • آدرس هتل شرایتون در باتومی : Rustaveli Street 28, 6000 Batumi, Georgia

 

تصاویر هتل پنج ستاره شرایتون باتومی

 

هتل 5 ستاره شرایتون باتومی

هتل های 5 ستاره گرجستان

Sheraton Batumi Hotel

هتل Sheraton باتومی


برج تلویزیونی استانکینو مسکو

مسکو شهری اروپایی است که به واسطه داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعدد و همچنین داشتن امکانات مناسب گردشگری در میان توریست ها به مقصدی ایده آل تبدیل شده است . برج استانکینو یکی از جاذبه های مسکو است که بیش از 500 متر بلندی داشته و یکی از مرتفع ترین آسمان خراش های اروپا و جهان به شمار می آید . گردشگران تور روسیه با بالا رفتن از این برج عظیم می توانند مسکو را در زیر پای خود دیده و از چشم اندازهای اطراف لذت ببرند . برج استانکینو روسیه در نیمه دوم قرن بیستم میلادی ساخته شده و امروزه به عنوان یکی از برترین جاذبه های گردشگری پایتخت روسیه مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد .

برج استانکینو مسکو

برج اوستانکینو با ارتفاعی 540?1 متری (با احتساب آنتن) در منطقه استانکینو مسکو واقع شده و یکی از بلندترین برج های اروپا و جهان به شمار می اید . عملیات ساخت استانکینو در سال 1963 میلادی آغاز شد و بعد از 4 سال تلاش همزمان به 50 امین سالگرد انقلاب روسیه در سال 1967 میلادی تکمیل شده و به بهره برداری رسید . این برج روسیه از زمان تاسیس تا سال 1975 بلندترین برج جهان بود اما با ساخت برج سیان CN Tower این عنوان از استانکینو سلب شد . برج تلویزیونی استانکینو مسکو در حال حاضر بلندترین ساختار آزاد در اروپا و 11 امین برج مرتفع جهان می باشد .

 

برج تلویزیونی استانکینو مسکو

برج Ostankino از معماری و موقعیت منحصر به فرد برخوردار بوده و از جاذبه های روسیه به شمار می اید . بهتر است بدانید که از این برج به سبب داشتن تجهیزات کامل به عنوان بزرگترین پل ارتباطی مسکو یاد می شود . در قسمت بالایی برج تلویزیونی استانکینو بخشی تعبیه شده که گردشگران تور مسکو در آنجا می توانند چشم اندازی کاملا جدید از شهر مسکو را به تماشا بنشینند . همچنین در قسمت پایین این رصدخانه چندین گزینه غذاخوری و رستوران وجود دارد که انواع غذاهای اروپایی و روسی را سرو می کنند .

 

برترین جاذبه های مسکو

برج اوستانکینو روسیه Ostankino Tower Moscow با الهام از یک زنبق وارونه با ساقه ای استوار و چهار گلبرگ طراحی شد . لازم به ذکر است که روس ها برای بازسازی این برج از معماران آلمانی کمک و مشاوره گرفتند . این روزها برج اوستانکینو روسیه بیش از 15 رادیو و 15 فرستنده تلویزیونی دارد و سیگنال های ماهواره نیز از طریق آن تأمین می شود . 

بلندترین برج های جهان 

بلندترین برج روسیه


معرفی خیابان روستاولی در تفلیس گرجستان

خیابان روستاولی با طول تقریبی 1.5 کیلومتر بسیاری از مراکز مهم دولتی و غیر دولتی در آن متمرکز شده اند . روستاولی از برترین جاذبه های تفلیس است که گردشگران تور گرجستان در سفر به پایتخت معمولا سعی می کنند در این خیابان و یا در نزدیکی آن اقامت کنند . خیابان روستاولی تفلیس از میدان آزادی شروع شده و به ایستگاه متروی روستاولی و خیابان کوستاوا ختم می گردد . این خیابان که شاهراه اصلی تفلیس تلقی می گردد تا جاذبه هایی چون کلیسای جامع تثلیث ، کارتلیس ددا و قلعه ناریکالا به ترتیب 4 ، 3 و 3 کیلومتر فاصله دارد . این خیابان در گذشته گلوینی نامیده می شد اما بعدها به احترام شاعر معروف قرون وسطایی گرجستان ، شوتا روستاولی به نام کنونی تغییر یافت .

خیابان روستاولی تفلیس


پارک مرلیون سنگاپور

سنگاپور کشوری دیدنی و فوق العاده در آسیای جنوب شرقی آسیاست که خیلی زود پله های ترقی و پیشرفت را طی نموده است . این کشور مدرن مجموعه ای از دیدنی های جذاب و تفریحات هیجان انگیز را در خود جای داده و به یکی از قطب های گردشگری منطقه تبدیل شده است . در این کشور پارک های زیبای متنوعی وجود دارد که پارک مرلیون از محبوب ترین آن هاست . این پارک دارای دو مجسمه مرلیون - مجسمه ای با بدن ماهی و سر شیر - است که وجود این دو مجسمه به محبوبیت آن افزوده است . این پارک یکی از جاذبه های سنگاپور است که در فولرتون در نزدیکی منطقه تجاری سنگاپور واقع شده است .

پارک دیدنی مرلیون در سنگاپور

پارک مرلیون سنگاپور در سال 1964 میلادی به دست شورای گردشگری این کشور طراحی شد اما افتتاح رسمی این پارک چندین سال به تعویق افتاد تا اینکه در سال 1972 میلادی همزمان با نصب مجسمه مرلیون پارک مرلیون نیز به طور رسمی بازگشایی شد . مرلیون که از زیباترین پارک های سنگاپور به شمار می اید حدود 2500 متر مربع وسعت دارد و با اشراف به خلیج مارینا چشم اندازهایی زیبا و محیطی فوق العاده برای عکاسی در اختیار گردشگران تور سنگاپور و بومی های منطقه قرار می دهد .

جاذبه های سنگاپور

مجسمه مرلیون سنگاپور

عمده شهرت پارک مرلیون به سبب میزبانی از دو مجسمه موجود افسانه ای سنگاپور است . در این پارک دو مجسمه مرلیون وجود دارد که مجسمه بزرگتر 8.6 متر ارتفاع و حدود 70 تن وزن دارد و مجسمه کوچکتر دارای 2 متر ارتفاع و حدود 3 تن وزن می باشد . مرلیون مجسمه ای شگفت انگیز است که بدنی به شکل ماهی و سری به شکل شیر دارد . لازم به ذکر است که در کشور سنگاپور 5 مجسمه مرلیون وجود دارد که بزرگترین آن ها با 37 متر ارتفاع در جزیره سنتوزا سنگاپور واقع شده است . در واقع تندیس مرلیون تلفیق نام قدیمی و نام جدید کشور سنگاپور را به نمایش می گذارد . نام قدیم این کشور تماسک (Temasek) به معنی شهر دریایی و نام جدید آن ، سنگاپور به معنای شهر شیرها می باشد .

جاذبه های گردشگری سنگاپور

هنرمند مجسمه شگفت انگیز و باشکوه مرلیون فردی محلی با نام لیم ننگ سنگ است که در سال 1972 این تندیس زیبا را طراحی و ساخته است . در ابتدا این مجسمه در دهانه رودخانه سنگاپور قرار داده شد تا پیامی مبنی بر خوش آمد گویی به گردشگران تور سنگاپور و یا شرکت کنندگان در تور ترکیبی مالزی سنگاپور باشد . در آن زمان مجسمه با ابهت مرلیون توسط نخست وزیر وقت سنگاپور ، لی کان یو رونمایی شد . در سال 1997 میلادی وقتی پل Esplanade تکمیل شد و به بهره برداری رسید دیدن این مجسمه از ساحل غیر ممکن شد لذا در سال 2002 تصمیم گرفته شد این تندیس به مکان فعلی خود با اشراف کامل به خلیج مارینا و فاصله 120 متری از مکان اصلی خود منتقل گردد . 

 

زیباترین پارک های سنگاپور

توجه داشته باشید که :

گردشگران تور سنگاپور در پارک مرلیون علاوه بر استفاده از فضای زیبای پارک ، دیدی 180 درجه به خلیج مارینا و هتل مارینا بی سندز سنگاپور دارند و می توانند از چشم اندازهای زیبا و حیرت انگیز لذت ببرند . این پارک شب ها نیز شلوغ است و با نورپردازی های انجام شده به مانند روز روشن به نظر می رسد . تعدادی از گرشگران برای استفاده بهتر از این پارک ترجیح می دهند بعد از ظهرها که پارک از دیگر مواقع خلوت تر به نظر می رسد از این مکان دیدن کنند .

 

مجسمه های مرلیون سنگاپور

چگونه به پارک دیدنی مرلیون در سنگاپور برویم ؟

گردشگران برای رسیدن به پارک مرلیون کافی است خود را به ایستگاه متروی رافلز برسانند و بعد از آن با کمی پیاده روی خود را در پارک مرلیون خواهند دید .

ساعت و هزینه بازدید از پارک مرلیون سنگاپور

پارک مرلیون به عنوان یکی از زیباترین و محبوب ترین پارک های سنگاپور در تمامی ساعات شبانه روز به صورت رایگان قابل بازدید می باشد .

پارک Merlion سنگاپور