سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برج تلویزیونی استانکینو مسکو

مسکو شهری اروپایی است که به واسطه داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعدد و همچنین داشتن امکانات مناسب گردشگری در میان توریست ها به مقصدی ایده آل تبدیل شده است . برج استانکینو یکی از جاذبه های مسکو است که بیش از 500 متر بلندی داشته و یکی از مرتفع ترین آسمان خراش های اروپا و جهان به شمار می آید . گردشگران تور روسیه با بالا رفتن از این برج عظیم می توانند مسکو را در زیر پای خود دیده و از چشم اندازهای اطراف لذت ببرند . برج استانکینو روسیه در نیمه دوم قرن بیستم میلادی ساخته شده و امروزه به عنوان یکی از برترین جاذبه های گردشگری پایتخت روسیه مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد .

برج استانکینو مسکو

برج اوستانکینو با ارتفاعی 540?1 متری (با احتساب آنتن) در منطقه استانکینو مسکو واقع شده و یکی از بلندترین برج های اروپا و جهان به شمار می اید . عملیات ساخت استانکینو در سال 1963 میلادی آغاز شد و بعد از 4 سال تلاش همزمان به 50 امین سالگرد انقلاب روسیه در سال 1967 میلادی تکمیل شده و به بهره برداری رسید . این برج روسیه از زمان تاسیس تا سال 1975 بلندترین برج جهان بود اما با ساخت برج سیان CN Tower این عنوان از استانکینو سلب شد . برج تلویزیونی استانکینو مسکو در حال حاضر بلندترین ساختار آزاد در اروپا و 11 امین برج مرتفع جهان می باشد .

 

برج تلویزیونی استانکینو مسکو

برج Ostankino از معماری و موقعیت منحصر به فرد برخوردار بوده و از جاذبه های روسیه به شمار می اید . بهتر است بدانید که از این برج به سبب داشتن تجهیزات کامل به عنوان بزرگترین پل ارتباطی مسکو یاد می شود . در قسمت بالایی برج تلویزیونی استانکینو بخشی تعبیه شده که گردشگران تور مسکو در آنجا می توانند چشم اندازی کاملا جدید از شهر مسکو را به تماشا بنشینند . همچنین در قسمت پایین این رصدخانه چندین گزینه غذاخوری و رستوران وجود دارد که انواع غذاهای اروپایی و روسی را سرو می کنند .

 

برترین جاذبه های مسکو

برج اوستانکینو روسیه Ostankino Tower Moscow با الهام از یک زنبق وارونه با ساقه ای استوار و چهار گلبرگ طراحی شد . لازم به ذکر است که روس ها برای بازسازی این برج از معماران آلمانی کمک و مشاوره گرفتند . این روزها برج اوستانکینو روسیه بیش از 15 رادیو و 15 فرستنده تلویزیونی دارد و سیگنال های ماهواره نیز از طریق آن تأمین می شود . 

بلندترین برج های جهان 

بلندترین برج روسیه