سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سامر پاویلیون از رستوران های سنگاپور

سامر پاویلیون یکی از معروف ترین رستوران های سنگاپور است . این رستوران از فضایی دوستانه و صمیمی برخوردار بوده و غذاهایی سالم و با کیفیت سرو می کند . رستوران سامر پاویلیون یکی از رستوران های ستاره دار میشلن در سنگاپور است . سرآشپز این رستوران فردی چینی به نام Cheung Siu Kong است که انواع غذاهای کانتونی و چینی را با استفاده از مواد اولیه سالم و با کیفیت طبخ می کند . این رستوران برای جلسات کاری و تجاری ، جلسات خانوادگی و حتی مراسمات خاص مناسب بوده و از سرویس دهی عالی و کارکنان خوب بهره می برد . با اینکه قیمت غذاهای رستوران سامر پاویلیون سنگاپور بالاست اما ارزش حداقل یکبار امتحان را دارد .

رستوران سامر پاویلیون در سنگاپور


گلدن رینگ در مسکو

هتل گلدن رینگ یکی از هتل های 5 ستاره مسکو است که با ارائه خدمات و امکانات مناسب و با کیفیت توانسته در میان خوب ها قرار گیرد . هتل گلدن رینگ مسکو در نزدیکی ایستگاه متروی Smolenskaya واقع شده که این نزدیکی رفت و آمد در سطح شهر و دسترسی به جاذبه هالی مسکو را آسان نموده است . گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند برای رسیدن به خیابان آربات که معروف ترین خیابان مسکو می باشد فقط چند دقیقه پیاده روی پیش رو دارند .

هتل گلدن رینگ مسکو

هتل گلدن رینگ به عنوان یکی از هتل های 5 ستاره مسکو مکانی راحت و مناسب برای اقامت مسافران فراهم نموده است . این هتل دارای مرکز تناسب اندام و مربی شخصی برای پیگیری ورزش های روزانه است و خدمات ماساژ ، سونا و حمام از دیگر امکانات هتل برای گردشگران تور مسکو می باشد . در رستوران های هتل انواع غذاهای روسی و اروپایی ارائه می گردد و صبحانه به صورت بوفه سرو می شود . در هتل گلدن رینگ روسیه برای راحتی مسافران تجاری مرکز بیزنس و امکانات برگزاری جلسه و کنفرانس فراهم شده و اینترنت وای فای رایگان در دسترس می باشد . 

Golden Ring Hotel Moscow

اتاق های هتل گلدن رینگ مسکو

هتل 5 ستاره گلدن رینگ دارای 293 واحد اقامتی شامل 21 اتاق سینگل ، 62 اتاق استاندارد ، 126 اتاق دلوکس ، 75 سوئیت جونیور ، 1 استودیو ، 4 سوئیت خانوادگی ، 2 سوئیت بیزنس و 2 سوئیت پرزیدنتال می باشد . در واحد های این هتل هر آنچه که شایسته یک هتل 5 ستاره می باشد گنجانده شده است . تمامی اتاق ها توسط طراحان ایتالیایی و سوئیسی دکور شده و دارای رنگ های گرم و پنجره های پانوراما بزرگ برای لذت بردن از مناظر شهر مسکو می باشند . تهویه مطبوع ، تلویزیون ، فضای کار ، تختخواب های ارتوپدی ، حمام اختصاصی ، اینترنت وای فای رایگان و لوازم بهداشتی از جمله امکانات موجود در هتل Golden Ring مسکو به شمار می ایند .

  • آدرس هتل گلدن رینگ در مسکو : Ulitsa Smolenskaya 5, Khamovniki, 119121 Moscow, Russia
  • تلفن هتل گلدن رینگ Golden Ring مسکو : 4957250100 - 7+

 

تصاویر هتل گلدن رینگ  روسیه

هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو

هتل های 5 ستاره روسیه

قیمت و رزرو هتل گلدن رینگ

هتل Golden Ring مسکو

هتلهای روسیه

گلدن رینگ مسکو


هتل بتسیز در تفلیس

هتل بتسیز تفلیس را می توان یکی از هتل های خوب پایتخت گرجستان در گروه هتل های 4 ستاره دانست . این هتل دارای 7 طبقه بوده و ترکیبی از مهمان نوازی گرجی ، رفاه و راحتی را برای مسافران و گردشگران تور تفلیس فراهم نموده است . هتل 4 ستاره بتسیز در سال 1994 میلادی به بهره برداری رسیده و با موقعیت مناسب از دسترسی خوب و راحت به جاذبه های تفلیس برخوردار می باشد .

هتل بتسیز تفلیس

اگر قصد دارید در آینده ای نزدیک به تفلیس سفر کنید هتل بتسیز می تواند گزینه ای مناسب برای اقامت باشد . در این هتل برای سرگرمی و تفریح میهمانان استخر شنا ، سونا و ماساژ فراهم شده و برای پیگیری ورزش های روزانه مرکز تناسب اندام در نظر گرفته شده است . در رستوران هتل نیز انواع غذاهای سنتی گرجستان و بین المللی سرو می گردد . منطقه پیکنیک ، تراس آفتابگیر ، خدمات کودک ، امکانات باربیکیو و سرگرمی های شبانه از دیگر امکانات موجود در هتل 4 ستاره بتسیز گرجستان می باشد . برای راحتی مسافران کاری و تجاری نیز مرکز بیزنس و امکانات لازم برای برگزاری جلسه ارائه شده است .

Betsy 

اتاق های هتل بتسیز تفلیس

هتل بوتیک بتسیز به عنوان یکی از هتل های تفلیس با گرید 4 دارای 57 واحد اقامتی است که همگی با امکانات مدرن تجهیز شده اند . در اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع موجود است و برای سرگرمی مسافران تلویزیون صفحه تخت و اینترنت وای فای رایگان در نظر گرفته شده است . مینی بار ، حمام اختصاصی و مبلمان شیک و با کیفیت از دیگر مواردی هستند که در اتاق ها و سوئیت های هتل بتسیز گرجستان به چشم می خورد . اتاق هایی که در طبقات بالاتر قرار دارند دارای بالکن با چشم انداز شهر می باشند .

  • آدرس هتل بتسیز در تفلیس : Makashvili Street 32-34, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل بتسیز تفلیس : 322931404 - 995+

 

تصاویر هتل 4 ستاره بتسیز تفلیس

هتل 4 ستاره بتسیز تفلیس

هتل بتسیز Betsy

قیمت و رزرو هتل بوتیک بتسیز تفلیس

هتل بوتیک بتسیز گرجستان


رستوران وایت ربیت مسکو

رستوران خرگوش سفید را می توان یکی از معروف ترین رستوران های مسکو دانست . این رستوران در سال 2017 مکان 23 لیست 50 رستوران برتر جهان را از آن خود نموده است . توجه داشته باشید که بهترین رستوران های جهان توسط یک هیئت علمی متشکل از 900 کارشناس از 27 منطقه جهان انتخاب می شوند . از نکات قابل توجه در رستوران خرگوش سفید شهر مسکو می توان به طراحی آن با الهام از داستان تخیلی آلیس در سرزمین عجایب اشاره نمود . در این رستوران معروف مسکو از کارت های ‏بازی و خرگوش های زیبا برای دکور و تزئین استفاده شده است . با توجه به قرارگیری این رستوران در طبقه شانزدهم پاساژ اسمولنسکی گردشگران تور مسکو با نشستن در کنار دیواره های شیشه ای رستوران می توانند چشم اندازهای زیبای اطراف را تماشا کنند .

رستوران وایت ربیت مسکو

در رستوران خرگوش سفید غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه محلی و سالم طبخ می شوند . در این رستوران ماهی و انواع غذاهای دریایی ، غذاهای گوشتی ، غذاهای گریل شده ، غذاهای سنتی روسیه و همچنین انواع سبزیجات ، دسرها و بستنی ها سرو می شود که گردشگران با توجه به ذائقه خود می توانند از میان غذاهای متنوع آن گزینه مناسب خود را سفارش دهند . در واقع این رستوران گزینه ای مناسب و ایده آل برای چشیدن انواع غذاهای روسی ، فرانسوی ، مدیترانه ای و اروپایی است . این رستوران که در تمامی روزهای هفته باز است غذاها را به بهترین شکل سرو نموده و از سرویس دهی مناسب برخوردار می باشد .

White Rabbit Restaurant & Bar Moscow

اطلاعاتی درباره رستوران خرگوش سفید مسکو

  • آدرس رستوران خرگوش سفید در مسکو : Smolenskaya Square, 3, Moskva, Russia, 121099
  • وب سایت رستوران وایت ربیت مسکو : http://whiterabbitmoscow.ru/en/
  • تلفن رستوران White Rabbit مسکو : 4955105101 - 7+
  • ساعت کاری رستوران خرگوش سفید روسیه : یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب - پنج شنبه تا شنبه از ساعت 12 ظهر تا 2 صبح
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به کافه رستوران خرگوش سفید : ایستگاه متروی Smolenskaya

گورکی پلازا از هتل های 3 ستاره سوچی

هتل Gorki Plaza سوچی یکی از بهترین هتل های 3 ستاره منطقه تفریحی کراسنایا پولیانا است . این هتل برای استفاده گردشگران تور سوچی مرکز تناسب اندام ، سونا و تراس آفتابگیر فراهم نموده و دارای دو رستوران با انواع غذاهای خوشمزه قفقازی و اروپایی است . در همه جای هتل اینترنت وای فای رایگان در دسترس است و امکان کرایه تجهیزات لازم برای اسکی موجود است . همچنین برای سرگرمی کودکان شبکه های تلویزیونی و منطقه بازی سرپوشیده در نظر گرفته شده است .