سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل 4 ستاره بوگاتیر سوچی

گردشگران با انتخاب هتل 4 ستاره بوگاتیر مجموعه ای از امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار خواهند داشت . آنان با استفاده از این گزینه ها می توانند سفر خود را لذت بخش نموده و از روزهای سفر خود نهایت استفاده را ببرند . در هتل بوگاتیر در سوچی استخر شنا ، مرکز تناسب اندام و کلوب کودکان موجود است و مرکز اسپا ، اتاق بخار ، سونا ، جکوزی و ماساژ تدارک دیده شده است . انواع غذاهای محلی و بین المللی در گزینه های غذاخوری هتل سرو می گردد . اینترنت وای فای رایگان در بخش های عمومی هتل در دسترس است و مرکز بیزنس و امکانات برگزاری جلسه و میهمانی فراهم شده است .

Bogatyr Hotel Sochi

اتاق های هتل بوگاتیر سوچی

بوگاتیر به عنوان یکی از ایده آل ترین هتل های سوچی برای اقامت گردشگران دارای 290 واحد اقامتی است که همگی با امکانات مدرن تجهیز شده اند . در اتاق های هتل Bogatyr سوچی سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون با کانال های ماهواره ای موجود است و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی فراهم شده است . مینی بار ، میز کار ، تلفن ، سشوار و گاوصندوق از دیگر مواردی هستند که برای رفاه مسافران در اتاق های هتل گنجانده شده اند .

  • آدرس هتل بوگاتیر در سوچی : Olimpiysky Prospekt 21, 354349 Adler, Russia

 

تصاویر هتل بوگاتیر ادلر سوچی

هتل 4 ستاره بوگاتیر ادلر

 

هتل بوگاتیر در سوچی

 


رستوران لافکالافکای شهر مسکو

رستوران لافکالافکا یکی از بهترین رستوران های مسکو برای سرو انواع غذاهای روسی است . این رستوران به دنبال از نو خلق کردن غذاهای قرن هجدهم نیست اما در طبخ غذاهایش به اصالت و سنت ها احترام گذاشته شده است . در رستوران LavkaLavka مسکو برای پخت و طبخ غذا از مواد اولیه تازه فصلی استفاده می شود . این امر موجب شده منوی این رستوران با توجه به فصل تغییر کند . این رستوران مسکو با سرو غذاهای با کیفیت و خوشمزه و سرویس دهی مناسب توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید . توجه داشته باشید که قیمت غذاهای رستوران لافکالافکا روسیه منطقی بوده و با توجه به موقعیت و کیفیت غذاها تعیین شده است .

LavkaLavka Restaurant Moscow

رستوران لافکالافکا را می توان اولین رستوران مزرعه مسکو دانست . گردشگران تور مسکو با مراجعه به این رستوران ساعاتی بیادماندنی در کنار دوستان و یا خانواده خود خواهند داشت . کارکنان رستوران برخوردی دوستانه با مشتریان دارند . آنان در اولین فرصت به خواسته های مشتریان پاسخ می دهند . در این رستوران علاوه بر سرو غذاهای روسی و آشنایی با آشپزی اصیل روسی می توان انواع غذاهای اروپای مرکزی و شرقی و همچنین غذاهای گیاهی و بدون گلوتن را چشید .

 

رستوران لافکالافکا در مسکو

اطلاعاتی درباره رستوران لافکالافکا مسکو

  • آدرس رستوران لافکالافکا در مسکو : Moscow, Petrovka str 21/2
  • تلفن رستوران LavkaLavka مسکو : 4956212036 - 7+ و 9031155033 - 7+
  • وب سایت رستوران لافکالافکا روسیه : http://restoran.lavkalavka.com/en/
  • ساعت کاری رستوران لافکالافکا مسکو : دوشنبه ها از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 نیمه شب - سه شنبه تا پنج شنبه و یک شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب - جمعه ها و شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 1 بعد از نیمه شب

هتل مرکور اولد تاون تفلیس

هتل مرکور اولد تاون یکی از هتل های 4 ستاره پایتخت گرجستان است که در بخش قدیمی تفلیس واقع شده و دسترسی خوبی به برترین جاذبه های گردشگری تفلیس دارد . هتل 4 ستاره مرکور تفلیس تا فرودگاه بین المللی تفلیس حدود 15 دقیقه فاصله داشته و کلیسای سنت جورج و کلیسای معروف سامبا در 400 و 600 متری ان واقع شده اند . همچنین خیابان شاردنی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است .

هتل مرکور تفلیس

در هتل 4 ستاره مرکور تفلیس اولد تاون امکانات مناسبی برای مسافران در نظر گرفته شده به طوری که گردشگران با اقامت در این هتل احساس راحتی و بودن در خانه را خواهند داشت . این هتل دارای مرکز تناسب اندام برای پیگیری ورزش های روزانه و همچنین مرکز اسپا ، سونا و ماساژ برای ریلکس کردن و استراحت می باشد . در هتل مرکور اولد تاون تفلیس تراس آفتابگیر موجود است و برای مسافران کاری امکانات لازم برای برگزاری جلسه و کنفرانس فراهم شده است . رستوران هتل مرکور انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند . در تراس پشت بام این رستوران در حین سرو غذا می توان از چشم اندازهای پانورامیک شهر لذت برد . لازم به ذکر است که در تمامی بخش های این هتل خوب تفلیس استفاده از اینترنت وای فای رایگان می باشد .

Mercure Tbilisi Old Town

اتاق های هتل مرکور تفلیس

هتل مرکور یکی از هتل های تفلیس در بخش قدیمی این شهر است . هتل 4 ستاره مرکور تفلیس اولد تاون دارای 102 اتاق استاندارد ، سوپریور و دلوکس است که تمامی آن ها با مدرن ترین امکانات تجهیز شده اند . در اتاق های هتل تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان فراهم شده و سیستم تهویه مطبوع موجود می باشد . اتاق های هتل Mercure تفلیس ضد صدا می باشند . تلفن ، سرویس تهیه چای و قهوه ، حمام اختصاصی ، میز ، فن ، سیستم گرمایش ، سشوار ، گاوصندوق ، لوازم بهداشتی ، مینی بار و حوله نیز از دیگر مواردی هستند که در این اتاق ها به چشم می خورد .

  • آدرس هتل مرکور تفلیس اولد تاون گرجستان : Vakhtang Gorgasali Street 9, 0105 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل مرکور تفلیس : 322006060 - 995+

 

تصاویر هتل مرکور Mercure تفلیس

هتل مرکور Mercure تفلیس

هتل های 4 ستاره گرجستان

هتل 4 ستاره مرکور تفلیس اولد تاون

هتل مرکور گرجستان

هتل مرکور اولد تاون تفلیس


هتل اسکای تاور در باتومی گرجستان

هتل اسکای تاور درایوی 10 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی باتومی فاصله دارد و پارک آبی باتومی نیز در شعاع یک کیلومتری آن قرار گرفته است . هتل اسکای تاور دارای امکانات مدرن در باتومی است . این هتل دارای ساحل اختصاصی است و امکاناتی چون استخر سرپوشیده ، مرکز اسپا ، سالن ورزش ، سونا ، رستوران ، اینترنت وای فای و پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه می دهد .


تندیس نیکولای اول در شهر سنت پترزبورگ روسیه

تندیس نیکولای اول در میدان سنت اسحاق یکی از جاذبه های سنت پترزبورگ است . این مجسمه توسط معمار معروف اوگوست دو مونفران در مدت زمانی 3 ساله و بین سال های 1856 تا 1859 ساخته شده است . طرح و ساخت کلیسای سنت اسحاق نیز کار این معمار برجسته می باشد . تندیس برنزی نیکولای اول در سنت پترزبورگ به گونه ای طراحی و ساخته شده که قدرت این تزار روسیه را در هیبت یک شخصیت نظامی به همگان نمایش می دهد . نیکولای اول از سال 1825 تا 1855 میلادی بر روسیه سلطنت می کرد . وی در زمان حکومت خود اقدامات متعددی انجام داد که در هم شکستن قیام دکابریست ها و گسترش قلمرو روسیه از جمله اقدامات وی می باشد .

 

زیباترین مجسمه های روسیه

یادمان برنزی نیکولای اول با ارتفاع 6 متر در سال 1859 میلادی رونمایی شد . این تندیس به گونه ای طراحی شده که با سبک های معماری ساختمان های اطراف میدان سنت اسحاق هماهنگی داشته باشد . توجه داشته باشید که برای یکپارچه شدن طراحی میدان های سنا ، کاخ و سنت اسحاق معمار مونفران تصمیم گرفت در میدان سنت اسحاق نیز به مانند دو میدان دیگر (ستون الکساندر در میدان کاخ و مجسمه پیتر کبیر در میدان سنا) تندیس و یادمانی دیدنی نصب کند . تندیس نیکولای اول در میدان سنت اسحاق به گونه ای نصب شده که روی مجسمه به طرف کلیسای سنت ایزاک و پشت آن به طرف کاخ مارینسکی باشد . گردشگران تور سنت پترزبورگ با مراجعه به این منطقه می توانند از تمامی این جاذبه ها دیدن کنند .

 

Monument to Nicholas I

این تندیس سوارکار نظامی سنت پترزبورگ بر روی یک سکوی کوتاه با سه پله قرار دارد که جنس این سکو از گرانیت قرمز فنلاندی و قسمت زیر اسب نیز از جنس مرمر سفید ایتالیایی می باشد . برای زیبائی و جذابیت این تندیس پیکره هایی به مانند چهره های همسر و دختران نیکولای اول تراشیده شده که نمادی از ایمان ، خرد ، عدالت و قدرت می باشند . امروزه این تندیس برنزی یکی از سالم ترین مجسمه های سلطنتی فضای باز به جای مانده از قرن نوزدهم است که علت ان به کار رفتن مهارت و تخصص در ساخت این یادمان می باشد . در جریان جنگ جهانی دوم این تندیس با تخته ها و کیسه های شن پوشانده شد تا از آسیب در امان بماند . در سال 1987 نیز توسط موزه دولتی مجسمه های شهری ، تندیس سواره نیکولای اول مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت .