سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران وایت ربیت مسکو

رستوران خرگوش سفید را می توان یکی از معروف ترین رستوران های مسکو دانست . این رستوران در سال 2017 مکان 23 لیست 50 رستوران برتر جهان را از آن خود نموده است . توجه داشته باشید که بهترین رستوران های جهان توسط یک هیئت علمی متشکل از 900 کارشناس از 27 منطقه جهان انتخاب می شوند . از نکات قابل توجه در رستوران خرگوش سفید شهر مسکو می توان به طراحی آن با الهام از داستان تخیلی آلیس در سرزمین عجایب اشاره نمود . در این رستوران معروف مسکو از کارت های ‏بازی و خرگوش های زیبا برای دکور و تزئین استفاده شده است . با توجه به قرارگیری این رستوران در طبقه شانزدهم پاساژ اسمولنسکی گردشگران تور مسکو با نشستن در کنار دیواره های شیشه ای رستوران می توانند چشم اندازهای زیبای اطراف را تماشا کنند .

رستوران وایت ربیت مسکو

در رستوران خرگوش سفید غذاها با استفاده از مواد اولیه تازه محلی و سالم طبخ می شوند . در این رستوران ماهی و انواع غذاهای دریایی ، غذاهای گوشتی ، غذاهای گریل شده ، غذاهای سنتی روسیه و همچنین انواع سبزیجات ، دسرها و بستنی ها سرو می شود که گردشگران با توجه به ذائقه خود می توانند از میان غذاهای متنوع آن گزینه مناسب خود را سفارش دهند . در واقع این رستوران گزینه ای مناسب و ایده آل برای چشیدن انواع غذاهای روسی ، فرانسوی ، مدیترانه ای و اروپایی است . این رستوران که در تمامی روزهای هفته باز است غذاها را به بهترین شکل سرو نموده و از سرویس دهی مناسب برخوردار می باشد .

White Rabbit Restaurant & Bar Moscow

اطلاعاتی درباره رستوران خرگوش سفید مسکو

  • آدرس رستوران خرگوش سفید در مسکو : Smolenskaya Square, 3, Moskva, Russia, 121099
  • وب سایت رستوران وایت ربیت مسکو : http://whiterabbitmoscow.ru/en/
  • تلفن رستوران White Rabbit مسکو : 4955105101 - 7+
  • ساعت کاری رستوران خرگوش سفید روسیه : یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب - پنج شنبه تا شنبه از ساعت 12 ظهر تا 2 صبح
  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به کافه رستوران خرگوش سفید : ایستگاه متروی Smolenskaya