سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های ارزان در سنت پترزبورگ

هر ساله گردشگران زیادی با تور روسیه همراه شده و به شهر زیبای سنت پترزبورگ سفر می کنند . موقعیت سنت پترزبورگ در شمال غربی روسیه و مجاورت آن با خلیج فنلاند سبب شده به آن پنجره ای رو به اروپا گفته شود . جاذبه های این شهر متعدد هستند و تفریحات و فعالیت های مختلفی در ان قابل انجام است . در این شهر هتل های مختلفی نیز وجود دارد که گردشگران تور سنت پترزبورگ با انتخاب و رزرو گزینه مناسب می توانند اقامتی دلچسب در پایتخت فرهنگی روسیه داشته باشند . در ادامه چند مورد از هتل های ارزان سنت پترزبورگ معرفی شده است با ما همراه باشید .

هتل ام سنت پترزبورگ - M-Hotel

هتل ام یکی از هتل های 3 ستاره سنت پترزبورگ است که در قلب پایتخت فرهنگی روسیه واقع شده و فقط دو دقیقه تا ایستگاه متروی نوسکی پروسپکت فاصله دارد . این هتل به تعدادی از جاذبه های سنت پترزبورگ چون تئاتر الکساندرینسکی ، بنای یادبود کاترین بزرگ ، کلیسای کاتولیک سنت کاترین و مرکز خرید آپراشکا نزدیک بوده و به سبب نزدیکی به ایستگاه مترو دسترسی راحتی به سایر نقاط شهر دارد . هتل 3 ستاره ام از هتل های ارزان سنت پترزبورگ است و اتاق هایی روشن با مبلمان چوبی تیره همراه با امکاناتی چون تلویزیون ، حمام اختصاصی ، اینترنت وای فای ، سشوار ، لوازم بهداشتی و کتری برقی ارائه می دهد .

 

تور سنت پترزبورگ

هتل آزیموت سنت پترزبورگ - AZIMUT Hotel Saint-Petersburg

گردشگران تور سنت پترزبورگ با اقامت در هتل آزیموت می توانند تا حد زیادی در هزینه های سفر خود صرفه جویی کنند . هتل 4 ستاره آزیموت یکی از بلندترین ساختمان ها در منطقه تاریخی سنت پترزبورگ است و اتاق هایی روشن ، چند گزینه غذاخوری و اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد . این هتل که در منطقه Admiralteyskiy واقع شده یک گزینه مناسب برای گردشگران علاقه مند به کلیساها ، تاریخ و معماری است .

 

هتل های سنت پطرزبورگ

هتل نوسکی هاوس سنت پترزبورگ - Nevsky House Hotel Saint Petersburg

هتل نوسکی هاوس در قلب شهر و منطقه Tsentralny واقع شده و یکی از ارزان ترین هتل های سنت پترزبورگ می باشد . این هتل به ایستگاه متروی Mayakovskaya بسیار نزدیک بوده و تا مرکز خرید گالریا به اندازه 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد . موزه آرمیتاژ ، میدان کاخ و کلیسای سنت اسحاق که همگی از برترین جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ هستند کمتر از 3 کیلومتر تا هتل 3 ستاره نوسکی هاوس فاصله دارند و گردشگران تور سنت پترزبورگ به راحتی می توانند از آن ها بازدید کنند .

 

هتل های ارزان در سن پترزبورگ

هتل ایبیس سنت پترزبورگ سنتر - Ibis St Petersburg Centre

از دیگر هتل های سن پترزبورگ که اقامت در آن مقرون به صرفه و ارزان می باشد می توان به هتل 3 ستاره ایبیس اشاره نمود . این هتل اتاق هایی مدرن و مجهز ارائه داده و در رستوران آشپزخانه خود انواع غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند . هتل ایبیس سنت پترزبورگ سنتر در منطقه Tsentralny که انتخابی مناسب برای علاقه مندان به موزه ها و فرهنگ است واقع شده و فقط یک پیاده روی 5 دقیقه ای از فروشگاه های خیابان نوسکی فاصله دارد .

 

بهترین هتل های ارزان در سنت پترزبورگ

هتل ورا سنت پترزبورگ - Hotel Vera Saint Petersburg

گردشگرانی که به دنبال رزرو هتل ارزان در سنت پترزبورگ هستند می توانند هتل ورا را برای اقامت انتخاب کنند . این هتل در یک ساختمان قدیمی که ساخت آن به سال 1903 برمی گردد در مرکز سنت پترزبورگ واقع شده و تا موزه آرمیتاژ کمتر از 3.5 کیلومتر فاصله دارد . کافه هتل 3 ستاره ورا در لابی واقع شده و انواع غذاهای اروپایی و روسی را ارائه می دهد . دسترسی به اینترنت وای فای در این هتل فراهم شده و پذیرش به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد .

اقامت در سنت پترزبورگ با هزینه کم


2 رستوران معروف در تفلیس

رستوران اولد سیتی وال تفلیس

اولد سیتی وال یکی از بهترین رستوران های تفلیس است که انواع غذاهای گرجستان ، قفقاز ، اروپای شرقی و گیاهی را سرو می کند . Old City Wall برای جلسات کاری ، خانواده ها ، زوج ها ، گروه های بزرگ و بچه ها مناسب می باشد و در آن علاوه بر ارائه غذاهای خوشمزه ، اینترنت وای فای و پارکینگ در اختیار مراجعه کنندگان و گردشگران تور تفلیس قرار می گیرد .

آدرس رستوران : Baratashvili St., 1, Tbilisi, Georgia

ساعت کاری رستوران اولد سیتی وال در تفلیس : همه روزه از ساعت 12 تا 11:30

معروف ترین رستوران های تفلیس

رستوران باربارستان تفلیس

از دیگر رستوران های معروف در تفلیس می توان به رستوران باربارستان اشاره نمود که با محیطی جذاب و دکوراسیونی قدیمی در زمینه طبخ و ارائه غذاهای محلی تخصص دارد . سرویس دهی رستوران Barbarestan مناسب بوده و کارکنان آن برخوردی دوستانه با مشتریان دارند .

آدرس رستوران : D. Aghmashenebeli Ave. 132, Tbilisi 0112, Georgia

ساعت کاری رستوران باربارستان در تفلیس : همه روزه از 8 صبح تا 11 شب

رستوران های معروف در تفلیس


تفریح در شهر مسکو روسیه

مسکو پایتخت کشور پهناور و بزرگ روسیه است . گردشگران تور روسیه در سفر به مسکو با طیف وسیعی از گزینه های دیدنی و تجربه کردنی مواجه می شوند که ممکن است کمی آنان را سردرگم کند . محبوب ترین جاذبه های مسکو غالبا از ارزش تاریخی برخوردار بوده و برخی از آن ها با ویژگی های خاص خود در جهان شهره می باشند . گردشگران در برنامه ریزی سفر می توانند بخشی از زمان خود را به تفریحات مسکو و انجام فعالیت های سرگرم کننده اختصاص دهند . در ادامه چند فعالیت تفریحی که می توان در مسکو انجام داد اشاره شده است .

در پارک های آبی مسکو هیجان را تجربه کنید

پارک های آبی از برترین تفریحات شهرهای توریستی هستند . مسکو به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در روسیه دارای چندین مجموعه آبی سرپوشیده و روباز است که گردشگران تور روسیه با مراجعه به آن ها می توانند لحظاتی مفرح و مهیج داشته باشند . از بهترین پارک های آبی مسکو می توان به پارک آبی دزدان دریایی کارائیب مسکو ، پارک آبی مورئون مسکو ، پارک آبی کوا کوا مسکو و پارک آبی فانتزی مسکو اشاره نمود . این مجموعه ها به صورت سرپوشیده بوده و در تابستان و زمستان پذیرای علاقه مندان می باشند .

 

تفریحات هیجان انگیز مسکو

با شرکت در تورهای مسکو گردی از جاذبه های این شهر دیدن کنید

در اکثر شهرهای توریستی برای رفاه و تفریح گردشگران تورهای متعددی برپا شده که غالبا در مدت زمانی چند ساعته آنان را به دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی و همچنین سرگرمی در مراکز تفریحی می برند . مسکو نیز استثنا نبوده و در آن تورهای نیم روزه و یک روزه و حتی چند روزه ای برگزار می گردد که علاقه مندان را با دیدنی های مسکو آشنا می سازند . در بیشتر این تورها یک راهنمای مجرب در کنار گروه حضور داشته و توضیحات لازم درباره مکان مورد بازدید را ارائه می دهد .

 

برترین جاذبه های مسکو

در مسکو خرید کنید

گزینه های خرید مسکو از بهترین مراکز خرید روسیه هستند . در این شهر مراکز خرید مدرن ، پاساژها ، بازارهای روباز ، بازارچه های سنتی و دپارتمان استورهای متعددی وجود دارد که علاقه مندان به خرید می توانند در آن ها تجربه ای منحصر به فرد و جذاب از خرید به دست آورند . مراکز خرید گام ، متروسیتی ، تی. یو. اس. ام ، آتریوم و ... از بهترین ها در مسکو هستند .

 

فعالیت های سرگرم کننده در مسکو

بر روی رودخانه مسکوا قایق سواری کنید

قایق سواری بر روی رودخانه مسکوا حتی در روزهای سرد نیز برقرار است . در این روزها بسیاری از قایق های گرم و بسته را با پنجره های پانورامیک و تجهیزات یخ شکن می توان در این رودخانه یافت . در طول مسیر گردشگران تور مسکو می توانند از دیدنی های پیش از انقلاب و دوره شوروی چون آسمانخراش های استالین ، کرملین و کلیسای نوودویچی لذت ببرند . امکان رفتن به روی عرشه باز و گرفتن عکس نیز فراهم شده است .

 

مهیج ترین تفریحات مسکو

بر روی سقف یک آسمان خراش اسکیت بازی کنید

اگر در زمستان به مسکو سفر کردید اسکیت بازی را از دست ندهید . اسکیت یکی از اصلی ترین فعالیت های تفریحی روس ها در زمستان است . در مسکو مکان های مختلفی برای این تفریح در نظر گرفته شده که میدان سرخ ، پارک گورکی و VDNKh از مطرح ترین و بزرگترین آن هاست . در پایان سال 2016 نیز مرکز دیگری برای اسکیت بازی آغاز به کار کرد که این مرکز بر سقف برج 85 طبقه OKO و در ارتفاع 354 متری از سطح زمین واقع شده است .

 

تفریحات مهیج مسکو

بازدید از موزه های مسکو را فراموش نکنید

برای علاقه مندان به تاریخ ، فرهنگ و هنر بازدید از موزه می تواند یکی از بهترین تفریحات مسکو باشد . در پایتخت روسیه موزه های متعددی وجود دارد که برخی با پرداخت مبلغ ورودی و تعدادی نیز به صورت رایگان اجازه بازدید به گردشگران می دهند .

 

تفریحات روسیه

به تفریحات شبانه مسکو بپردازید

هیجان و تفریح در مسکو حتی شب ها نیز برقرار است گردشگران در این شهر می توانند به خیابان های زنده و محله های پر هیاهوی شهر مراجعه نموده و تا پاسی از شب با زندگی شبانه مسکو همراه شده و تجربه ای مشابه اهالی مسکو داشته باشند .

 

زندگی شبانه مسکو

سری به بوستان ها و پارک های تفریحی مسکو بزنید

در مسکو بوستان ها و پارک های تفریحی متعددی وجود دارد که هر کدام با ویژگی ها و جاذبه های خود می توانند به عنوان یکی از تفریحات مسکو و جاذبه های گردشگری مسکو مطرح گردند . با مراجعه به این پارک ها می توان از فضای شلوغ و پر هیاهوی شهر دور شد و ساعتی را به استراحت در میان زیبایی های طبیعی اختصاص داد . از زیباترین پارک های مسکو می توان به پارک گورکی مسکو ، باغ گیاه شناسی MSU ، پارک ایزمایلوفسکی و ... اشاره نمود .

پارک های تفریحی مسکو


معرفی 2 جای دیدنی شهر سوچی

پارک دندراری سوچی

پارک دندراری یا باغ گیاه شناسی سوچی با گونه های مختلف گیاهی در دهه اخیر قرن نوزدهم تاسیس شده و امروزه به عنوان بزرگترین پارک نیمه گرمسیری روسیه مورد بازدید قرار می گیرد . Dendrary Botanical Garden شامل بیش از 30 هکتار زیبایی طبیعی خیره کننده و 1800 گونه گیاهی است که به بخش های مدیترانه ای ، چینی ، استرالیایی ، قفقازی ، هیمالیایی ، ژاپنی و مکزیکی تقسیم بندی شده است .

 

جاذبه های سوچی

 

آکواریوم دیسکاوری ورلد سوچی

دیسکاوری ورلد با 6 هزار متر مربع وسعت و 5 میلیون لیتر آب بزرگترین آکواریوم در کشور پهناور روسیه است به همین سبب در میان 5 جای دیدنی سوچی که حتما باید ببینید گنجانده شده است . در این مجموعه که در سال 2009 راه اندازی شده انواع گونه های آب شیرین و شور حتی گونه های نادر از آب های دور نگهداری می شود . Discovery World Aquarium شامل 30 آکواریوم مختلف و تونلی 44 متری است که بازدید از این بخش ها می تواند برای تمامی رده های سنی جذاب باشد .

 

جاذبه های گردشگری روسیه

کدام رستوران های باتومی برای سرو غذا مناسب ترند

بهترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی

غذاهای گرجستان و باتومی متنوع هستند برخی از رستوران های باتومی بهترین غذاهای محلی و سنتی را سرو می کنند که در زیر چند نمونه از این غذاخوری ها معرفی شده است .

رستوران قلب باتومی

این رستوران با غذاهای خوشمزه و یک محیط آرام در بخش مرکزی باتومی واقع شده است . رستوران هارت آف که از بهترین رستوران های در باتومی است توسط یک خانواده اداره شده و در تمامی روزهای هفته از ساعت 11 قبل از ظهر تا 12 نیمه شب باز می باشد .

رستوران لاگونا باتومی

لاگونا یکی از محبوب ترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی است . این رستوران در تمامی روزهای هفته باز بوده و از 8:30 صبح تا 11:30 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . پیشنهاد می شود حتما خاچاپوری های رستوران لاگونا را امتحان کنید .

رستوران تاوادوری باتومی

از دیگربهترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی می توان به رستوران تاوادوری اشاره نمود . این رستوران با اینکه در خیابان لرمونتو در منطقه ای غیر توریستی واقع شده اما به سبب ارائه غذاهای خوشمزه همواره مملو از گردشگر و شهروندان باتومی است . رستوران تاوادوری همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 نیمه شب آماده سرویس دهی به مشتریان می باشد .

بهترین رستوران های باتومی برای سرو غذاهای محلی

رستوران های باتومی با قیمت متوسط

در میان غذاخوری های متعددی که در شهر ساحلی باتومی راه اندازی شده برخی ها غذاهایشان را با قیمت متوسط در اختیار مشتریان قرار می دهند . 3 تا از رستوران های قیمت متوسط باتومی عبارتند از :

رستوران کیزیکی باتومی

کیزیکی یکی از بهترین رستوران های باتومی از نظر مسافران است . این رستوران انواع غذاهای گرجی و اروپایی را در منوی خود گنجانده و در هفت روز هفته از ساعت 9 صبح تا 23:30 شب برای وعده های صبحانه ، ناهار و شام در خدمت مشتریان می باشد . سرویس دهی مناسب و کارکنان خوش برخورد و وظیفه شناس از خصایص رستوران Kiziki می باشد .

رستوران یوکریناشکا باتومی

یوکریناشکا یکی از گزینه های مناسب در باتومی برای سرو انواع غذاهای گرجی ، اروپایی ، روسی ، اوکراینی ، اروپای شرقی و گیاهی است . این رستوران همه روزه برای سرو وعده های صبحانه ، ناهار و شام باز بوده و از ساعت 9 صبح تا نیمه شب سرویس دهی دارد .

رستوران چاچا تایم باتومی

رستوران چاچا تایم با انواع غذاهای اروپایی ، اروپای شرقی ، اوکراینی و گیاهی از میهمانان خود پذیرایی می کند . این رستوران باتومی در خیابان Giorgi Mazniashvili واقع شده و همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح با غذاهای با کیفیت در خدمت گردشگران می باشد .

محبوب ترین رستوران های باتومی

رستوران های ارزان باتومی

در میان رستوران ها و غذاخوری های باتومی مواردی به چشم می خورد که غذاهایشان را با قیمت هایی ارزان و مقرون به صرفه ارائه می دهند . در ادامه 3 تا از ارزان ترین رستوران های باتومی معرفی شده است .

رستوران گستس گاستروبار باتومی

گستس گاستروبار از جمله رستوران های ارزان در باتومی است که در خیابان Melashvilli واقع شده و انواع غذاهای آسیایی ، اروپایی و گیاهی را سرو می کند . این رستوران در روزهای یکشنبه تعطیل بوده و در باقی روزها از ساعت 3 بعد از ظهر تا 11:45 شب باز می باشد .

رستوران آنکل فنگز باتومی

رستوران ارزان آنکل فنگز در خیابان Zhordania قرار گرفته و انواع غذاهای چینی ، آمریکایی ، آسیایی ، اروپای شرقی و گیاهی را برای میهمانان خود سرو می کند . این رستوران یکشنبه ها بسته بوده و در دیگر روزها از 2 بعد از ظهر تا 11 شب غذا ارائه می دهد .

رستوران خینکالی هاوس کالاکوری باتومی

از دیگر رستوران های مقرون به صرفه باتومی می توان به خینکالی هاوس کالاکوری اشاره نمود که در خیابان پوشکینی واقع شده و در ازای ارائه انواع غذاهای اروپای شرقی و گیاهی هزینه ای مناسب و ارزان دریافت می کند .

ارزانترین رستورانهای باتومی