سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل چهار ستاره رویال کوئین در سنگاپور

231واحد اقامتی هتل چهار ستاره رویال کویین شامل اتاق اجرایی 28 متر مربعی ، اتاق خانوادگی 56 متر مربعی و آپارتمان 56 متر مربعی است که با سایه رنگ های خنثی دلپذیر دکور شده اند . این اتاق ها تلویزیون 37 اینچ صفحه تخت به همراه دستگاه پخش دی وی دی دارند و همگی به امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه مجهز شده اند . تلفن ، حمام اختصاصی ، سشوار ، میز کار ، مینی بار و گاوصندوق از دیگر مواردی هستند که در اتاق ها به چشم می خورند . هتل رویال کویین در سنگاپور با اتاق های زیبا و مجهزش مکانی مناسب برای اقامت گردشگران تور سنگاپور فراهم نموده است .

اتاق های هتل 4 ستاره رویال کویین سنگاپور


بهترین تفریحات باتومی

باتومی شهری توریستی در جنوب غربی گرجستان است که هر ساله گردشگران زیادی از آن بازدید می کنند . در این شهر برای جذب بیشتر گردشگر زیرساخت های مناسبی ایجاد شده که مراکز تفریحی متعدد یکی از این اقدامات کارساز می باشد . در ادامه چند نمونه از تفریحات باتومی معرفی شده است با ما همراه باشید .

پارک آبی باتومی

آکوا پارک باتومی یکی از گزینه های تفریحی در این شهر ساحلی است که هر ساله گردشگران زیادی در بازه زمانی سفر خود به آن مراجعه می کنند . Aquapark Batumi که در سال 2013 راه اندازی شده برای تمامی رده های سنی از کودک گرفته تا میانسال و مسن مناسب بوده و مجموعه ای از چندین استخر و سرسره و همچنین امکانات رفاهی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . این مجموعه آبی به عنوان یکی از هیجان انگیزترین تفریحات باتومی در کنار ساحل واقع شده و تمامی استاندارهای لازم و نکات ایمنی در آن لحاظ شده است .

 

مهیج ترین تفریحات باتومی

پیاده روی و دوچرخه سواری در بلوار معروف باتومی

بلوار باتومی با طول تقریبی 7 کیلومتر در امتداد ساحل باتومی ساخته شده و یکی از 5 جاذبه دیدنی باتومی می باشد . این پارک ساحلی فضایی سبز و آرامش بخش داشته و مکانی مناسب برای پیاده روی و دوچرخه سواری در امتداد سواحل دریای سیاه می باشد . این بلوار که در سال 1881 میلادی ساخته شده مملو از مجسمه ها ، صندلی های زیبا ، فواره های رقصان ، کافه ها و رستوران های مختلف است و چرخ و فلک باتومی ، مجسمه یادبود علی و نینو ، برج الفبا از جمله دیدنی های بلوار باتومی هستند . عکاسی از مناظر جالب و زیبا ، تماشای غروب آفتاب با پس زمینه ای از دریای سیاه ، دوچرخه سواری در امتداد ساحل و قدم زدن در کنار ساحل در هر ساعتی از شبانه روز از جمله فعالیت هایی است که در Batumi Boulevard می توان انجام داد .

j,v fhj,ld

تجربه تفریحات آبی در باتومی

تجربه بهترین تفریحات آبی باتومی یکی از دلایل محبوبیت تور باتومی در میان گردشگران می باشد . از برترین تفریحاتی که در امتداد ساحل باتومی قابل اجرا هستند می توان به غواصی در باتومی ، قایق سواری ، پاراشوت ، جت اسکی ، فلای بورد ، شنا ، ماهیگیری و … اشاره نمود .

 

محبوب ترین تفریحات آبی در باتومی

تور رافتینگ باتومی

به مانند دیگر شهرهای توریستی در باتومی نیز تورهای تفریحی متعددی برگزار می گردد که تور رافتینگ یکی از محبوبترین تورها و برترین تفریحات باتومی می باشد . در واقع رافتینگ قایقرانی در آب های خروشان است . عاشقان هیجان با شرکت در تور رافتینگ باتومی می توانند یکی از بهترین روزهای سفر خود را سپری کنند . وجود چندین رودخانه خروشان در اطراف شهر ساحلی باتومی سبب شده تا این تور تفریحی رواج یافته و روز به روز بر طرفداران آن افزوده گردد . ماچاخلیس و آجاریستسکالی از جمله رودخانه های مناسب برای رافتینگ در باتومی هستند .

 

تفریح در باتومی

چشیدن انواع غذاهای گرجی

غذاهای گرجستان از شهرتی جهان برخوردار بوده و طعم و مزه ای فوق العاده دارند در سفر به باتومی این فرصت برای گردشگران فراهم می شود تا بتوانند با مراجعه به رستوران های باتومی این غذاها را سرو کنند . در واقع چشیدن این غذاها می تواند یکی از تفریحات در باتومی باشد . از مهم ترین غذاهای سنتی باتومی می توان به مواردی چون خاچاپوری ، خینکالی ، چاناخی ، چاکاپولی و … اشاره نمود .

 

بهترین تفریحاتی که در سفر به باتومی می توان انجام داد

بازدید از دلفیناریوم باتومی

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری باتومی دلفیناریوم این شهر است که در خیابان مشهور روستاولی واقع شده و فرصت تماشای نمایش های جذاب دلفین ها را فراهم می کند . علاقه مندان با مراجعه به Batumi Dolphinarium می توانند از نزدیک این حیوانات باهوش را لمس نموده و در کنار مربیان حرفه ای با دلفین ها شنا کنند .

جاذبه های باتومی گرجستان


لیستی از جاذبه های گردشگری سوچی

اسکای پارک سوچی

سوچی دارای جاذبه های متنوعی است که بازدید از آن ها تور سوچی را دلچسب تر می کند . یکی از این جاذبه ها که به طور حتم گردشگران را شگفت زده خواهد نمود اسکای پارک یا پارک آسمان سوچی (Skypark AJ Hackett Sochi) است . این پارک مرتفع ترین پارک و اولین پارک با ارتفاع زیاد جهان است که با طبیعت و چشم اندازهای زیبا مورد توجه واقع شده است . در این پارک پلی تعبیه شده که با ظرفیت 450 نفر ، طول 439 متر و ارتفاع 207 متر ، بلند ترین پل پیاده روی معلق با نام پل آسمان می باشد .

معروف ترین دیدنی های سوچی

پارک ملی سوچی

این پارک ملی مجموعه ای از پستی ها و بلندی ها ، دره ها ، کوه ها ، آبشارها ، رودخانه ها ، غارهای مرموز ، پوشش گیاهی غنی و گونه های مختلف جانوری است که در سال 1983 تاسیس شده است . این منطقه حفاظت شده وسعتی بالغ بر 193 هزار هکتار را به خود اختصاص داده و بخش هایی از طبیعت فوق العاده سوچی را نمایش می دهد . در پارک ملی سوچی (Sochi National Park) گردشگران علاوه بر لذت بردن از جاذبه های طبیعی می توانند از چند سایت تاریخی که در این منطقه یافت شده بازدید کنند .

10 جاذبه دیدنی سوچی

آکواریوم دیسکاوری ورلد سوچی

اگر به دنیای زیر آب و گونه های مختلف آبزی علاقه مند هستید و یا اینکه به صورت خانوادگی در تور سوچی شرکت نموده اید به شما پیشنهاد می گردد حتما سری به آکواریوم اقیانوسی دیسکاوری ورلد (Sochi Discovery World Aquarium) بزنید . این آکواریوم دارای بخش های مختلفی است که در این قسمت ها گونه هایی از سراسر جهان از آمازون گرفته تا استرالیا به نمایش گذاشته شده است . دیسکاوری ورلد دارای 30 آکواریوم و تونلی 44 متری است که از سبک های مختلف برای طراحی آن ها استفاده شده است .

جاذبه های گردشگری سوچی

اقامتگاه تابستانی استالین در سوچی

استالین فردی نام آشنا در تاریخ روسیه است وی دومین رهبر اتحاد جماهیر شوروی بود که بعد از لنین به روی کار آمد . اقامتگاه تابستانی استالین که امروزه به عنوان یکی از جاذبه های سوچی مورد بازدید قرار می گیرد تقریبا دست نخورده باقی مانده و شامل وسایل شخصی وی می باشد . این کاخ قدیمی در سال 1937 ساخته شده و ستون ها و نرده های چوبی آن توسط شاخ و برگ درختان پوشیده شده است .

10 جاذبه برتر در سوچی

موزه هنر سوچی

از دیگر جاذبه های دیدنی سوچی می توان به موزه هنر این شهر اشاره نمود که با معماری جذاب و حدود 6 هزار اثر نفیس همه روزه پذیرای علاقه مندان می باشد . در این موزه مجموعه ارزشمندی از هنرهای روسی و خارجی به نمایش در امده که می تواند برای همگان جالب و جذاب باشد . موزه هنر سوچی (Sochi Art Museum) به عنوان قدیمی ترین موزه این شهر در سال 1936 و در زمان شوروی سابق راه اندازی شده است .

جاذبه های دیدنی سوچی


موزه های برتر در سنت پترزبورگ

موزه ها یکی از پربازدیدترین جاذبه های سنت پترزبورگ هستند . در این شهر دیدنی و توریستی موزه های مختلفی وجود دارد که گردشگران تور سنت پترزبورگ یا بازدید از آن ها می توانند با بخشی از تاریخ ، پیشینه ف فرهنگ و سنن رایج در پایتخت فرهنگی روسیه آشنا شوند . اگر در سفر به سنت پترزبورگ زمان کافی برای بازدید از تمامی موزه ها را ندارید بهتر است برترین موزه ها را شناسایی کرده و به آنان زمان اختصاص دهید . موزه های برتر در سنت پترزبورگ عبارتند از :

موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ

یکی از معروف ترین موزه های سنت پترزبورگ موزه آرمیتاژ یا هرمیتاژ است که به عنوان یکی از با ارزش ترین کلکسیون ها جهان هر ساله مورد بازدید میلیون ها گردشگر قرار می گیرد . این موزه جذاب بیش از 3 میلیون اثر نفیس خود را در چندین بنای زیبا در معرض دید قرار داده است . موزه Hermitage شاهکارهایی از هنر آسیایی ، اروپایی و روسی از دوره حجر به بعد را در خود جای داده و از غنی ترین مجموعه های جهان می باشد . با اینکه تمامی آثار موجود در این موزه از ارزش تاریخی و فرهنگی بالایی برخوردار می باشند اما نقاشی های اروپایی و غربی قرون ‌وسطی ، آثار هنری دوره رنسانس ، شاهکارهای باروک ایتالیایی ، هلندی ، فرانسوی و انواع هنر آسیایی از نفیس ترین ها در این موزه به شمار می آیند .

 

برترین موزه های سنت پترزبورگ

موزه دولتی روسی سنت پترزبورگ

موزه روسی یکی از زیباترین موزه های سنت پترزبورگ است که بازدید از آن در سفر به سنت پترزبورگ پیشنهاد می گردد . آثار این موزه که امروزه تعدادشان از 400 هزار اثر تجاوز می کند در بنایی با معماری شگفت انگیز نگهداری می شود . موزه State Russian که در سال 1895 راه اندازی شده به هنرهای روسی مربوط به قرون 9 تا 20 میلادی مانند نقاشی ، صنایع دستی ، مجسمه ، آثار چاپی ، سکه شناسی و طراحی ها اختصاص یافته و در تمامی روزهای هفته به غیر از سه شنبه ها پذیرای علاقه مندان می باشد . بلیط بازدید از این مجموعه ارزشمند برای بزرگسالان 450 روبل و برای دانش آموزان 200 روبل می باشد .

5 موزه برتر در سنت پترزبورگ

موزه دولتی تاریخ سنت پترزبورگ

از دیگر موزه های برتر در سنت پترزبورگ می توان به موزه دولتی تاریخ اشاره نمود که دفتر مرکزی ان در قلعه پتر و پل واقع شده است . این موزه که بین سال های 1955 تا 1991 با عنوان موزه تاریخ لنینگراد شناخته می شد امروزه از موزه های مهم روسیه به شمار می آید . موزه تاریخ قلعه پتر و پل در سال 1938 تاسیس شده و بیش از یک میلیون اثر ارزشمند دارد .

 

مشهورترین موزه های تاریخی سنت پترزبورگ

موزه کانست کامر سنت پترزبورگ

موزه کانست کامر یا موزه بزرگ انسان شناسی و قوم نگاری پیتر اولین موزه روسیه است که در سال 1714 میلادی به دستور پیتر کبیر تاسیس شده است . این موزه که یکی از غنی ترین موزه های قوم نگاری در جهان است که به عنوان یک آکادمی علمی شناخته می شود . در بایگانی موزه Kunstkamera بیش از یک میلیون اثر قوم نگاری ، انسان شناسی و باستان شناسی وجود دارد که به خوبی فرهنگ های نژادی از سیبری تا اقیانوسیه و جنوب آمریکا را به نمایش گذاشته اند . این موزه معروف سنت پترزبورگ در تمامی روزهای هفته به غیر از دوشنبه ها و آخرین سه شنبه هر ماه پذیرای علاقه مندان می باشد .

 

برترین موزه های سنت پترزبورگ

موزه قوم نگاری روسی در سنت پترزبورگ

موزه قوم نگاری روسی از موزه های برتر سنت پترزبورگ است که در کنار موزه دولتی روسی واقع شده و دارای مجموعه ای غنی از زندگی ، آداب و رسوم همه گروه های قومی در زمان امپراطوری سابق روسیه و اتحاد جماهیر شوروی می باشد . این موزه که از جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ است در تمامی روزهای هفته به غیر از دوشنبه ها باز بوده و پذیرای علاقه مندان می باشد .

موزه های دیدنی در سنت پترزبورگ

 

منبع : لذت سفر | راهنمای جامع تور روسیه


لیستی از بهترین رستوران های ایرانی در سنگاپور

رستوران شیراز سنگاپور

برخی از ایرانیان در سفرهای خارجی نیز دوست دارند در صورت امکان چند وعده غذایی خود را به غذاهای اصیل وطنی اختصاص دهند . در سفر به سنگاپور این امکان فراهم شده و چند رستوران ایرانی در این کشور تاسیس شده است . یکی از شناخته شده ترین رستوران های ایرانی در سنگاپور رستوران شیراز است که در اسکله کلارک واقع شده و با غذاهای خوشمزه از مشتریان خود پذیرایی می کند . این رستوران که بعد از تاسیس به پاتوقی برای ایرانیان مقیم سنگاپور تبدیل شده دکور و حال و هوایی ایرانی دارد و از سال 2007 به بعد به طبخ و سرو غذاهای ایرانی مشغول می باشد . در منو رستوران Shiraz انواع پیش غذاها ، غذاها و دسرهای ایرانی به چشم می خورد که از جمله آن ها می توان به انواع کباب ، انواع خورش ، میرزا قاسمی ، کشک و بادمجان ، دیزی ، باقالی پلو با ماهیچه و … اشاره نمود .

آدرس رستوران شیراز  در سنگاپور : 3A River Valley Rd, 01-06, Singapore 179020

ساعت کاری رستوران :

  • دوشنبه تا پنج شنبه : 6:30 عصر تا 11 شب
  • جمعه و شنبه : 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر و 6:30 عصر تا 2:30 صبح
  • یک شنبه ها : 6:30 عصر تا 2:30 صبح

رستوران های ایرانی سنگاپور

رستوران شبستان سنگاپور

شبستان یکی دیگر از رستوران های ایرانی سنگاپور است که به مدیریت آقای محمد حسینی در زمینه طبخ و ارائه غذاهای ایرانی مشغول به فعالیت می باشد . در این رستوران برای پخت غذاها از مواد اولیه تازه و سالم استفاده می گردد . رستوران Shabestan در اسکله رابرتسون در خیابان سلطان محمد واقع شده و انواع کباب ، غذاهای اشتهاآور گوشتی ، مرغ و غذاهای دریایی تهیه شده با سبزیجات و ادویه های ظریف ایرانی ، بستنی زعفرانی ، انواع ترشی ها ، بورانی اسفناج ، کوفته ، فالوده شیرازی ، باقلوا و … سرو می کند .

آدرس رستوران شبستان در سنگاپور : 80Mohamed Sultan Road, #01-13 The Pier, Singapore 239013

ساعت کاری رستوران : در تمامی روزهای هفته از 12 ظهر تا 11 شب

بهترین رستوران های ایرانی در سنگاپور

رستوران نسرین سنگاپور

نسرین یک رستوران عالی ایرانی در قلب خیابان عرب سنگاپور است که در کنار سرو غذاهای ایرانی انواع غذاهای شرق میانه و مدیترانه ای را نیز ارائه می دهد . از محبوب ترین غذاهای این رستوران می توان به انواع کباب ها اشاره نمود . در منوی رستوران Nasrin مواردی چون آش ، عدسی ، کباب کوبیده ، کوبیده مرغ ، کباب سلطانی ، کباب برگ ، جوجه کباب ، کباب چنجه ، زرشک پلو با مرغ ، قرمه سبزی ، قیمه ، بریانی ، شیربرنج ، بستنی زعفرانی ، سالاد شیرازی و … گنجانده شده است .

آدرس رستوران نسرین از رستوران های سنگاپور : 58Arab St, Singapore 199755

ساعت کاری رستوران : در تمامی روزهای هفته از 11 صبح تا 11 شب

چند رستوران ایرانی سنگاپور