سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین هتل های 5 ستاره در سنگاپور

گردشگران در سفر به سنگاپور مشکلی از بابت کمبود جای اقامت نخواهند داشت . در این کشور آسیای جنوب شرقی هتل های متعددی وجود دارد که برخیشان یا ارائه امکانات و خدماتی متناسب با استانداردهای جهانی از بهترین ها هستند و برخی دیگر نیز برای استراحت در شب مناسب می باشند . بسیاری از گردشگران به دنبال رزرو تور سنگاپور هتل 5 ستاره هستند . در میان هتل های سنگاپور گزینه های 5 ستاره متنوعی وجود دارد که در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین های آنها پرداخته شده است با ما همراه باشید .

بهترین هتلهای سنگاپور

هتل پن پاسیفیک سنگاپور - Pan Pacific Singapore

گردشگرانی که به دنبال یک هتل خوب در سنگاپور برای اقامت هستند هتل پن پاسیفیک می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای آنان باشد . این هتل در نزدیکی مرکز خرید سانتک سیتی واقع شده و اتاق های بزرگ آن منظره هایی پانورامیک از شهر ارائه می دهند . هتل 5 ستاره پن پاسفیک یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که به واسطه نزدیکی به ایستگاه های ام آر تی Promenade و Esplanade دسترسی خوبی به جاذبه های سنگاپور و مراکز تفریحی این کشور دارد . استخر شنا ، ماساژ ، مرکز اسپا ، سالن ورزش ، سونا ، رستوران و اینترنت وای فای از جمله امکانات پن پاسیفیک سنگاپور می باشد .

  • آدرس هتل پن پاسیفیک در سنگاپور : 7Raffles Boulevard, Marina Square, Marina Bay, 039595 Singapore, Singapore

 

هتل پن پاسیفیک سنگاپور

هتل شانگری لا راسا سنتوزا ریزورت سنگاپور - Shangri-La"s Rasa Sentosa Resort & Spa

از دیگر هتل های 5 ستاره خوب سنگاپور می توان به هتل شانگری لا راسا سنتوزا ریزورت اشاره نمود . این هتل در جزیره زیبای سنتوزا واقع شده و فقط چند دقیقه تا ساحل سیلوسو فاصله دارد . این هتل به قلعه تاریخی سیلوسو نزدیک بوده و آکواریوم اس ای آ ، پارک آبی ادونچر کاو و شهربازی یونیورسال استودیوز سنگاپور به ترتیب در فاصله 1.2 ، 1.2 و 1.6 کیلومتری آن قرار گرفته اند . این هتل امکاناتی چون استخر شنا برای کودکان و بزرگسالان ، ماساژ ، رستوران ، اینترنت وای فای ، مرکز اسپا ، خدمات زیبایی ، سالن ورزش ، ساحل ، امکانات لازم برای ورزش های آبی ، کلوب کودکان ، زمین تنیس و ... را برای استفاده گردشگران تور سنگاپور در خود جای داده است . شانگری لا راسا یکی از لوکس ترین هتل های سنگاپور محسوب می گردد .

  • آدرس هتل شانگری لا راسا در سنگاپور : 101Siloso Road, Sentosa Island, 098970 Singapore, Singapore

 

هتل های سنگاپور

هتل ماندارین اورینتال سنگاپور - Hotel Mandarin Oriental Singapore

هتل ماندارین اورینتال یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که در خیابان رافلز در نزدیکی مارینا اسکوئر واقع شده و با ارائه امکانات و خدمات مناسب توانسته امتیازات خوبی از گردشگران تور سنگاپور و مسافران دریافت کنند . این هتل حدود 10 دقیقه رانندگی تا خیابان معروف اورچارد فاصله دارد در حالی که فرودگاه بین المللی چانگی در فاصله 20 دقیقه ای از آن واقع شده است . اتاق های هتل به زیبائی دکور شده و امکانات مدرن در آن ها گنجانده شده است . هتل 5 ستاره ماندارین اورینتال امکاناتی چون استخر ، سالن ورزش ، یوگا ، مرکز اسپا ، سونا ، ماساژ ، رستوران و اینترنت وای فای را برای استفاده گردشگران تور سنگاپور فراهم نموده است .

  • آدرس هتل ماندارین اورینتال در سنگاپور : 5Raffles Avenue, Marina Square, Marina Bay, 039797 Singapore, Singapore

 

رزرو هتل در سنگاپور

هتل گرند پارک سیتی هال سنگاپور - Hotel Grand Park City Hall Singapore

هتل گرند پارک سیتی هال سنگاپور در نزدیکی مرکز خرید رافلز سیتی واقع شده و 4 گزینه غذاخوری و اتاق هایی با اینترنت پرسرعت ارائه می دهد . گردشگرانی که هتل 5 ستاره گرند پارک سیتی هال را برای اقامت انتخاب می کنند با 5 دقیقه پیاده روی به گالری ملی و ایستگاه MRT سیتی هال دسترسی خواهند داشت . پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام می پذیرد . مرکز تناسب اندام موجود است و کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و چینی مسلط می باشند .

  • آدرس هتل گرند پارک سیتی هال در سنگاپور : 10Coleman Street, City Hall, 179809 Singapore, Singapore

 

بهترین هتل های 5 ستاره در سنگاپور

هتل ماریوت تنگ پلازا سنگاپور - Singapore Marriott Tang Plaza Hotel

اگر هدف اصلی شما از سفر به سنگاپور خرید و گردش در میان برترین مراکز خرید سنگاپور است هتل ماریوت تنگ پلازا می تواند گزینه مناسبی برای اقامت شما باشد . ماریوت تنگ پلازا از جمله هتلهای 5 ستاره سنگاپور است که در نزدیکی مراکز خرید خیابان معروف اورچارد واقع شده است . این هتل به ایستگاه ام آر تی اورچارد نزدیکی است و گزینه های غذاخوری آن با غذاهای خوشمزه از میهمانان خود پذیرایی می کنند . هتل 5 ستاره ماریوت تنگ پلازا استخر شنا ، مرکز اسپا ، سالن ورزش ، سرگرمی های شبانه ، اتاق های مدرن و اینترنت وای فای برای گردشگران تور سنگاپور و مسافران تجاری این شهر آماده نموده است .

  • آدرس هتل ماریوت تنگ پلازا در سنگاپور : 320Orchard Road, Orchard, 238865 Singapore, Singapore

بهترین هتل سنگاپور