سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران های ایرانی پایتخت گرجستان

در شهر تفلیس به عنوان پایتخت گرجستان رستوران های متعددی وجود دارد که گردشگران با مراجعه به ان ها می توانند وعده های غذایی خود را سرو کنند . در میان رستوران های تفلیس چندین رستوران ایرانی نیز به چشم می خورد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته شده است .

رستوران نایب تفلیس - Nayeb Restaurant Tbilisi

بهترین رستوران های ایرانی گرجستان

رستوران نایب یک رستوران معروف ایرانی در تفلیس است که با انواع غذاهای خوشمزه از میهمانان و گردشگران تور تفلیس پذیرایی می کند . این رستوران از یک فضای زیبا و آرامش بخش برخوردار بوده و کارکنانی مجرب و خوش برخورد دارد . اولین شعبه رستوران نایب حدود 120 سال پیش در ایران شروع به کار کرد . رستوران نایب امروزه با شعبات مختلف در شهرهای ایران و چندین کشور دیگر به یکی از گزینه های مورد اعتماد مردم تبدیل شده است . نایب به عنوان یکی از بهترین رستوران های تفلیس در منوی خود غذاهایی چون کباب کوبیده ، کباب چنجه ، زرشک پلو با مرغ ، قیمه ، فسنجان ، قرمه سبزی ، ته چین ، کباب برگ ، سلطانی ، بختیاری ، شیشلیک و ... را جای داده است .

  • آدرس رستوران نایب تفلیس : 12Shalva Dadiani St., Tbilisi 0180, Georgia
  • تلفن رستوران نائب تفلیس : 551153760 - 995+
  • وب سایت رستوران ایرانی نائب تفلیس : https://www.nayebrestaurants.com/
  • ساعت کاری رستوران ایرانی نایب در تفلیس : دوشنبه تا پنج شنبه از ساعت 11 صبح تا 2 صبح ، جمعه ها و شنبه ها از ساعت 11 صبح تا 4 صبح و یک شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح

 

رستوران هزار و یک شب تفلیس - 1001 Nights Restaurant Tbilisi

بهترین رستوران های ایرانی تفلیس

رستوران هزار و یک شب یکی دیگر از رستورانهای ایرانی در تفلیس است که تخصص اش در طبق و ارائه انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ایرانی است . این رستوران در خیابان Kote Apkhazi واقع شده و دارای تراس تابستانی ، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت وای فای می باشد . از جمله غذاهایی که در منوی رستوران 1001 شب به چشم می خورد می توان به کباب سلطانی ، کباب برگ ، قرمه سبزی ، قیمه ، جوجه کباب ، باقالی پلو با ماهیچه و ... اشاره نمود .

  • آدرس رستوران ایرانی هزار و یک شب تفلیس : Kote Apkhazi St. 9, Tbilisi 
  • تلفن رستوران 1001 شب تفلیس : 322998004 - 995+
  • وب سایت رستوران هزار و یک شب شهر تفلیس : http://1001nights.ge/
  • ساعت کاری رستوران ایرانی هزار و یک شب در تفلیس : دوشنبه ها تا یک شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب