سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارزان ترین رستوران های سنت پترزبورگ

در سنت پترزبورگ همه چیز برای یک سفر بیادماندنی مهیا است از هتل های لوکس و شیک گرفته تا مراکز تفریحی متعدد و رستوران های ارزان قیمت و گران قیمت . خورد و خوراک یکی از دغدغه های اصلی گردشگران تور سنت پترزبورگ است که با توجه به تعدد رستوران های سنت پترزبورگ گردشگران نباید نگرانی از این بابت داشته باشند . اگر شما جزو افرادی هستید که کیفیت را به کمیت ترجیح می دهید برترین رستوران ها برای شما مناسب هستند اما اگر در طی سفر به دنبال صرفه جویی هستید ارزان ترین رستوران های سنت پترزبورگ مناسب حال شما هستند .در ادامه چند تا از رستورانهای ارزان این شهر معرفی شده است .

رستوران پلمنیا سنت پترزبورگ - Restaurant Pelmenya

 

رستوران های سنت پترزبورگ

پلمنیا یکی از رستوران های سن پترزبورگ است که گردشگران تور سنت پترزبورگ با مراجعه به آن می توانند غذاهایی ارزان و مقرون به صرفه نوش جان کنند . در Pelmenya سنت پترزبورگ انواع غذاهای چینی ، روسی ، اروپایی ، اوکراینی ، اروپای شرقی و بین المللی سرو می شود که مشتریان با توجه به ذائقه و علاقه خود می توانند غذایی مناسب سفارش دهند .

  • آدرس رستوران پلمنیا در سنت پترزبورگ : Reki Fontanki Embankment, 25, St. Petersburg 197198, Russia
  • ساعت کاری رستوران پلمنیا سن پترزبورگ : همه روزه از 11 صبح تا 11 شب

 

رستوران پیشچنایا سنت پترزبورگ - Pyshechnaya St. Petersburg

 

رستوران های سن پترزبورگ

کافه رستوران پیشچنایا یکی از ارزان ترین رستوران های سنت پترزبورگ است که با انواع فست فود و غذاهای سن پترزبورگ و روسیه از مشتریان خود پذیرایی می کند .  دونات های این کافه بسیار خوشمزه است و در بین بومی ها طرفداران زیادی دارد .

  • آدرس رستوران پیشچنایا سنت پترزبورگ : Bolshaya Konyushennaya St., 25, St. Petersburg 191186, Russia
  • ساعت کاری رستوران Pyshechnaya در سنت پترزبورگ : همه روزه از 9 صبح تا 8 شب

 

رستوران پیخالی - خینکالی سنت پترزبورگ - Pkhali-Khinkali restaurant

 

غذای حلال در سن پترزبورگ

پیخالی - خینکالی چندین شعبه در شهر سنت پترزبورگ دارد که شعبه خیابان Veteranov از رستوران های ارزان در سنت پترزبورگ به شمار می اید . در رستوران Pkhali-Khinkali انواع غذاهای گرجی ، روسی و اروپای شرقی ارائه می شود . 

  • آدرس رستوران پیخالی - خینکالی سنت پترزبورگ : Veteranov Ave., 160, St. Petersburg 198264, Russia
  • ساعت کاری رستوان پخالی - خینکالی سن پترزبورگ : یک شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب ، جمعه ها و شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح

 

کافه استول سنت پترزبورگ - Stolle Cafe St.Petersburg

ارزان ترین رستوران های سن پترزبورگ

کافه استول از کافه های زنجیره ای است که فعالیت خود را در سال 2002 میلادی از جزیره واسیلوفسکی آغاز نموده است . این کافه در حال حاضر ده شعبه در سنت پترزبورگ و شعبات مختلفی در مسکو و 17 شهر دیگر روسیه دارد . این کافه ها به سبک کلاسیک سنتی دکور شده و دارای فضای داخلی زیبایی هستند . در کافه Stolle با انواع گزینه های روسی ، انواع قهوه ، انواع کیک پای روسی و کیک های تازه از مشتریان پذیرایی می شود .

  • آدرس یکی از شعبات کافه استول در سنت پترزبورگ : Nevskiy Prospect, 11, St. Petersburg 191186, Russia
  • تلفن کافه استول در نوسکی پروسپکت : 8123147021 - 7+