سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیجان در پارک های تفریحی شهر باتومی

پارک آبی باتومی

یکی از محبوب ترین تفریحات باتومی پارک آبی این شهر است که در سال 2013 افتتاح شده تا گردشگران و شهروندان بومی بتوانند با مراجعه به آن لحظاتی شاد و مهیج داشته باشند . با اینکه آکوا پارک باتومی زیاد بزرگ نیست اما تمامی استانداردهای جهانی در ساخت آن لحاظ شده است . Aqua Park باتومی در خیابان شریف خیمشیاشویلی 35 واقع شده و دارای دو استخر بزرگسال و دو استخر کودک به همراه سرسره های متعدد با طول و شکل های متفاوت می باشد . همچنین برای رفاه بیشتر گردشگران در این مجموعه کافه های مختلفی تعبیه شده تا نوشیدنی ، دسر و غذا ارائه دهند .

پارک های تفریحی باتومی

پارک 6 می باتومی

پارک 6 می یکی از زیباترین پارک های باتومی است که در خیابان اباشیدزاده واقع شده و چند تا از برترین جاذبه های باتومی را در خود جای داده است . باغ وحش باتومی ، دلفیناریوم باتومی و آکواریوم باتومی که همگی از جذابیت هایی منحصر به فرد برخوردار می باشند در این پارک زیبا واقع شده اند . در پارک 6 می گردشگران تور باتومی می توانند در محیطی آرام به پیاده روی بپردازند ، نمایش دلفین ها را تماشا کنند ، در آکواریوم با گونه های مختلف آبزی آشنا شوند ، در باغ وحش نیز گونه های مختلف جانوری را شاهد باشند ، در دریاچه پارک قایق سواری کنند و کودکان خود را سوار قطار پارک کنند . در مجموع می توان در این پارک زیبا و شگفت انگیز روزی عالی در کنار دوستان و خانواده داشت .

پارک های تفریحی باتومی

پارک میراکل باتومی

پارک معجزه یا میراکل باتومی (Batumi Miracle Park) در سواحل دریای سیاه در بلوار باتومی واقع شده و با جذابیت های فوق العاده بدون شک یکی از شگفت انگیزترین پارک ها در باتومی می باشد . در این پارک زیبا علاوه بر زیبایی های طبیعی با سازه هایی مواجه می شوید که در باتومی و گرجستان منحصر به فرد می باشند . از جاذبه های پارک معجزه باتومی می توان به برج الفبا ، مجسمه عشق ، چرخ و فلک بزرگ باتومی ، برج ساعت ، فانوس دریایی و مرکز کسب و کار باتومی اشاره نمود . این پارک هر ساله میزبان بسیاری از کنسرت ها و جشن های بزرگ و کوچک می باشد .

پارک های تفریحی باتومی