سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 پارک تفریحی در مسکو روسیه

با اینکه در مسکو جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی برای دیدن وجود دارد و غالبا گردشگران در تور مسکو وقت اضافی نخواهند داشت اما در میان بازدید از دیدنی های مسکو می توانند گریزی به مراکز تفریحی این شهر زده و لحظاتی شاد و بیادماندنی داشته باشند به خصوص اگر به همراه کودکان و فرزندان خود راهی سفر شده باشند . در پایتخت روسیه پارک های تفریحی و دیدنی متعددی وجود دارد که در ادامه به معرفی 4 پارک تفریحی آن پرداخته شده است .

پارک گورکی مسکو

گورکی یکی از بهترین پارک ها و جاذبه های مسکو است که در ماه های تابستان افراد زیادی را به خود جذب می کند . این پارک از 10 صبح تا 10 شب باز بوده و پذیرای علاقه مندان می باشد . Gorky Park که در امتداد رودخانه مسکوا واقع شده به راحتی توسط ایستگاه های مترو Park Kultury و Oktyabrskaya قابل دسترسی است . گورکی به عنوان یکی از تفریحات مسکو از دو بخش تشکیل شده که هر کدام از آن ها با ویژگی های منحصر به فرد می توانند تا ساعت ها گردشگران را به خود مشغول سازند .

 

برترین تفریحات در مسکو

پارک آبی کارائیب مسکو

در مسکو چندین پارک آبی (پارک های آبی فانتزی ، کوا کوا ، مورئون و کارائیب) وجود دارد که پارک آبی کارائیب با ساعت کاری 10 صبح تا 10 شب یکی از محبوب ترین آنهاست . آکوا پارک کارائیب دارای استخرها و سرسره های آبی متعددی است که می تواند برای گردشگران روزی سرشار از هیجان به ارمغان آورد . Aquapark Karibiya که از تفریحات هیجان انگیز مسکو می باشد با فضایی سرپوشیده در Zelenyy Prospekt واقع شده و دارای امکاناتی چون سونا ، حمام ، سالن تناسب اندام ، کافه و رستوران می باشد .

حتما بخوانید :   معروف ترین پارک های بازی سوچی

مهیج ترین تفریحات مسکو

پارک اسکازکا مسکو

از دیگر پارک های تفریحی مسکو می توان به پارک Skazka اشاره نمود . این پارک تفریحی در تمامی روزهای هفته باز بوده و با قسمت های مختلف پذیرای گردشگران می باشد . تم پارک اسکازکا بر اساس داستان پریان ملی روسیه و کارتون های مدرن ساخته شده و دارای بازی های مفرح و سرگرم کننده می باشد .

 

بهترین پارک های تفریحی در مسکو

پارک ترامپولین مسکو

مراجعه به پارک ترامپولین می تواند از بهترین تفریحات مسکو باشد . این پارک تفریحی که در خیابان لنینگرادسکی واقع شده از 10 صبح تا 10 شب می تواند گزینه ای مناسب برای سرگرمی ها خانواده ها و گروه های دوستانه باشد . Trampoline Park NEBO با وسعتی 3 هزار متر مربعی مجموعه ای از بازی های مهیج را در یک مکان متمرکز نموده است .

تفریحات هیجان انگیز روسیه

توجه داشته باشید که در شهر بزرگ مسکو پارک های تفریحی و آبی متعددی وجود دارد که در بالا 4 مورد از آن ها لیست شده است . در آینده ای نزدیک قرار است پارک تفریحی جزیره رویاها و شهربازی یونیورسال استودیوز در این شهر راه اندازی گردد . با تاسیس این پارک ها گردشگران می توانند لخظاتی شاد داشته باشند .

منبع : lezatesafar.com/russia-tour