سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی 5 رستوران ارزان در سوچی

رستوران سلی پوئلی سوچی

در سوچی رستوران های متعددی وجود دارد که گردشگران با مراجعه به آن ها می توانند وعده های غذایی خود را سرو کنند . یکی از این رستوران ها سلی پوئلی است . سلی پوئلی یک رستوران زنجیره ای با چندین شعبه در سوچی است که تخصص آن در طبخ و ارائه غذاهای محلی  است . این رستوران در تمامی روزهای هفته باز بوده و با غذاهای ساده و خوشمزه از مشتریان خود پذیرایی می کند . رستوران Seli-Poeli با قیمت های استثنائی در رده ارزان ترین رستوران های سوچی قرار گرفته است .

ارزان ترین رستوران های سوچی

رستوران چالت سوچی

رستوان چالت (Chalet) یکی دیگر از رستوران های ارزان سوچی است که با ارائه طیف وسیعی از غذاهای آماده روسی و اروپایی به سرعت گرسنگی مشتریان را رفع می کند . این غذاخوری در منطقه Esto-Sadok واقع شده و از صبح تا شب آماده سرو غذا می باشد . 

رستوران های ارزان سوچی

رستوران پولیانا وکوسا سوچی

این رستوران با یک فضای گرم و دلنشین ، سرویس خوب و همچنین کارکنانی خوش برخورد توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید . در منوی رستوران پولیانا وکوسا انواع غذاهای اروپایی ، اروپای شرقی ، آمریکایی ، قفقازی و گیاهی به چشم می خورد که با قیمت هایی مناسب ارائه می گردند .

ارزان ترین رستوران های سوچی

رستوران فست فود مک دونالد سوچی

رستوران زنجیره ای مک دونالد چندین شعبه در سوچی دارد که در این شعبات انواع غذاهای فست فود و آمریکایی سرو می شود . برگرها ، چیزبرگرها ، ناگت و سیب‌ زمینی سرخ کرده این رستوران معروف و محبوب می باشد . اگر شما نیز از طرفداران فست فود هستید McDonald’s می تواند یکی از رستوران های مقرون به صرفه سوچی برای شما باشد .

رستوران های مقرون به صرفه سوچی

رستوران بورگمن سوچی

رستوران بورگمن در سال 2016 در مرکز شهر سوچی تاسیس شده و یکی از رستوران های آمریکایی سوچی می باشد . این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر کار خود را آغاز نموده و تا 12 نیمه شب باز می باشد . همبرگرهای این رستوران طرفداران زیادی دارد .

ارزان ترین رستوران های سوچی