سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران معروف کلونی در سنگاپور

رستوران کلونی در سنگاپور از نظر سایت معتبر تریپ ادوایزر یکی از 10 رستوران برتر سنگاپور می باشد . این رستوران از سرویس دهی مناسب و محیط جذاب برخوردار بوده و استفاده از آن برای گروه ها ، خانواده ها و کودکان مناسب می باشد . در رستوران Colony برای طبخ انواع غذاها از مواد اولیه تازه و سالم استفاده می شود که این امر بر کیفیت ، مزه و طعم غذاها تاثیر می گذارد . این رستوران خوب سنگاپور بوفه و منوهای آلاکارت برای وعده های غذایی صبحانه ، ناهار ، شام و چای بعد از ظهر ارائه می دهد . رستوران کلونی در تمامی روزهای هفته آماده سرویس دهی به مشتریان و گردشگران تور سنگاپور می باشد .

Colony Restaurant Singapore

رستوران کلونی طیف وسیعی از غذاهای محلی و بین المللی را در منوی خود جای داده است . این رستوران با سرو انواع غذاهای محلی سعی نموده سهمی در حفظ این میراث سنگاپور داشته باشد . در هفت آشپزخانه پویا و پر هیاهوی این رستوران معروف سنگاپور علاوه بر غذاهای محلی بهترین غذاهای چینی ، هندی ، اندونزیایی ، مالایی و غربی نیز طبخ می گردد . نانوایی کلونی نیز مجموعه ای از نان های تازه پخته شده ، شیرینی ها ، شکلات ها و ... را ارائه می دهد . توجه داشته باشید که وجود ایستگاه قطار Promenade در نزدیکی هتل ریتز کارلتون میلنیا سنگاپور و رستوران کلونی دسترسی به آن را برای علاقه مندان به سرو انواع غذاهای آسیایی را آسان ساخته است .

بهترین رستورانهای سنگاپور

اطلاعاتی درباره رستوران کلونی سنگاپور

  • آدرس رستوران کلونی سنگاپور : 7Raffles Ave, The Ritz-Carlton, Millenia Singapore, Singapore 039799
  • تلفن رستوران کلونی در سنگاپور : 64345288 - 65+
  • وب سایت رستوران Colony سنگاپور : ritzcarlton.com/en/hotels/singapore/dining/colony
  • ساعت کاری رستوران کلونی Colony سنگاپور : صبحانه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 صبح - ناهار از ساعت 12 ظهر تا 02:30 بعد از ظهر - شام از ساعت 06:30 عصر تا 10:30 شب
  • نزدیک ترین ایستگاه MRT به هتل ریتز کارلتون میلنیا و رستوران کلونی : ایستگاه Promenade
معروف ترین رستوران های سنگاپور

قیمت غذا در سنگاپور