سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل های خانوادگی برتر در سنگاپور

برخی از گردشگران به صورت خانوادگی در تور سنگاپور شرکت می کنند . این گردشگران برای اقامت باید هتلی را انتخاب و رزرو کنند که برای تمامی اعضای خانواده مناسب بوده و علاوه بر گزینه های تفریحی و رفاهی برای بزرگترها به نیازهای کودکان نیز در هتل مورد نظر توجه شده باشد . در ادامه به معرفی چند مورد از هتل های خانوادگی برتر در سنگاپور اشاره شده است با ما همراه باشید تا با این هتل های خوب سنگاپور آشنا شوید .

بهترین هتل های خانوادگی سنگاپور

هتل مارینا بای سندز سنگاپور - Marina Bay Sands

مارینا بای سندز یکی از هتل های 5 ستاره سنگاپور است که موقعیت ، امکانات ، خدمات و ساختمان خاصش آن را به یکی از معروف ترین هتل ها تبدیل نموده است . این هتل از سه برج بلند و مرتفع تشکیل شده و دارای بزرگترین و مرتفع ترین استخر روباز دنیا ، چندین گزینه غذاخوری ، اتاق ها و سوئیت های مدرن و مجهز ، مرکز اسپا ، سالن تناسب اندام ، کازینو ، سونا ، جکوزی و ... می باشد . این هتل که در مارینا بی واقع شده فاصله اندکی تا ایستگاه MRT بای فرانت داشته و از دسترسی خوبی به اصلی ترین و برترین جاذبه های سنگاپور برخوردار می باشد .

  • ادرس هتل مارینا بای سندز در سنگاپور : 10Bayfront Avenue, Marina Bay, 018956 Singapore, Singapore

بهترین هتلهای سنگاپور

هتل شانگری لا راسا سنتوزا ریزورت سنگاپور - Shangri-La"s Rasa Sentosa Resort & Spa

شانگری لا راسا از دیگر هتل های خانوادگی سنگاپور است که در جزیره دیدنی و شگفت انگیز سنتوزا واقع شده است . این هتل مجموعه ای از امکانات رفاهی و تفریحی را در خود جای داده و فقط حدود 2 دقیقه تا ساحل فاصله دارد . هتل 5 ستاره شانگری لا راسا خدمات شاتل رایگان به مرکز خرید ویوو سیتی در سرزمین اصلی ارائه داده و دارای امکاناتی چون استخر برای کودکان و بزرگسالان ، سالن ورزش ، ماساژ ، مرکز اسپا ، چندین رستوران ، کلوب کودکان ، امکانات لازم برای ورزش های آبی ، زمین بازی کودکان ، اتاق بخار ، خدمات زیبایی ، اینترنت وای فای رایگان و ... می باشد . این هتل را می توان یکی از بهترین هتل های ساحلی سنگاپور دانست .

  • آدرس هتل شانگری لا راسا در سنتوزای سنگاپور : 101Siloso Road, Sentosa Island, 098970 Singapore, Singapore

برترین هتل های ساحلی سنگاپور

هتل هالیدی این سنگاپور اورچارد سیتی سنتر - Holiday Inn Singapore Orchard City Centre

هالیدی این هتلی زنجیره ای است که در اکثر شهرهای توریستی شعبه داشته و از هتل های خوب به شمار می آید . هتل هالیدی این اورچارد سنگاپور در منطقه خرید و سرگرمی اورچارد واقع شده و دارای امکاناتی چون استخر شنا برای کودکان و بزرگسالان ، واحدهای اقامتی مدرن و مجهز ، رستوران و بار ، مرکز اسپا ، سالن تناسب اندام ، سونا ، جکوزی و اینترنت وای فای رایگان می باشد . این هتل به عنوان یکی از برترین هتل های خانوادگی سنگاپور تا ایستگاه ام آر تی Somerset فقط 300 متر فاصله داشته و به مراکز خرید خیابان اورچارد مانند نگی آن سیتی ، پاراگون و ایون اورچارد دسترسی راحتی دارد .

  • آدرس هتل هالیدی این سنگاپور اورچارد سیتی سنتر : 11Cavenagh Road, Orchard, 229616 Singapore, Singapore

بهترین هتلهای خانوادگی سنگاپور

هتل فیرمونت سنگاپور - Fairmont Singapore

فیرمونت یکی از هتل های لوکس سنگاپور است که در قلب شهر در میان مراکز خرید و سرگرمی واقع شده ومکانی ایده آل برای اقامت گردشگران تور سنگاپور می باشد . این هتل 5 ستاره سنگاپور به طور مستقیم به مرکز خرید رافلز سیتی متصل شده و حدود 5 دقیقه رانندگی از خیابان معروف اورچارد فاصله دارد . این هتل دارای اتاق هایی با چشم انداز اسکله مارینا بی و خط افق بوده و امکاناتی چون استخر شنا ، 6 گزینه غذاخوری ، ماساژ ، مرکز تناسب اندام ، اسپا و مرکز سلامت ، زمین تنیس ، سونا و اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد .

  • آدرس هتل فیرمونت سنگاپور : 80Bras Basah Road, City Hall, 189560 Singapore, Singapore

 

لوکس ترین هتلهای سنگاپور

هتل ماندارین اورچارد سنگاپور - Mandarin Orchard Singapore

ماندارین اورچارد از دیگر هتلهای خانوادگی سنگاپور است که در امتداد معروف ترین خیابان سنگاپور ، اورچارد واقع شده و به اندازه 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه های Orchard و Somerset فاصله دارد . این فاصله اندک موجب می شود گردشگرانی که این هتل 5 ستاره را برای اقامت انتخاب می کنند بتوانند به راحتی از دیگر اماکن دیدنی سنگاپور بازدید کنند . هتل ماندارین اورچارد به برترین مراکز خرید سنگاپور مانند نگی آن سیتی ، پاراگون ، ایون اورچارد نزدیک بوده و امکاناتی چون استخر شنا ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، رستوران و بار ، اینترنت وای فای رایگان ، مرکز بیزنس و ... در اختیار میهمانان قرار می دهد .

  • آدرس هتل ماندارین اورچارد در سنگاپور : 333Orchard Road, Orchard, 238867 Singapore, Singapore

بهترین هتل های خانوادگی سنگاپور

هتل پن پاسیفیک سرویسد سوئیتز اورچارد سنگاپور - Pan Pacific Serviced Suites Orchard

هتل پن پاسیفیک اورچارد یکی از هتل های خوب سنگاپور در رده هتل های 5 ستاره است . این هتل از موقعیتی مناسب برخوردار بوده و به مراکز خرید خیابان اورچارد نزدیک می باشد . هتل پن پاسیفیک سرویسد سوئیتز اورچارد در کنار ایستگاه ام ار تی سامر ست واقع شده و درایوی 20 دقیقه ای تا فرودگاه بین المللی چانگی فاصله دارد . این هتل امکاناتی چون تراس ، استخر شنا ، مرکز اسپا ، سالن تناسب اندام ، اتاق بخار ، اینترنت وای فای و ... ارائه می دهد .

  • آدرس هتل پن پاسیفیک سرویسد سوئیتز اورچارد در سنگاپور : 96Somerset Road, Orchard, 238163 Singapore, Singapore

هتل های خوب سنگاپور