سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بازارهای معروف و خوب سنگاپور

بازار خیابانی چاینا تاون سنگاپور - Chinatown Street Market

بازار خیابانی چاینا تاون یکی از شلوغ ترین و معروف ترین بازارهای سنگاپور می باشد . این بازار همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در مرکز سنگاپور در محله رنگارنگ چینی ها برپا شده و در ساعت های پایانی شب با خیل عظیمی از بازدیدکنندگان مواجه می گردد . در این بازار خوب سنگاپور هر آنچه که بخواهید یافت می شود از انواع لباس های سنتی و محصولات چینی گرفته تا کالاهای مد روز ، عتیقه جات ، لوازم الکترونیکی ، سوغات سنگاپور و ... . در بازار خیابانی چاینا تاون بیش از 200 غرفه فعال وجود دارد کالاها را با قیمت هایی مناسب به فروش می رسانند . این بازار را می توان در لیست  ارزان ترین مراکز خرید سنگاپور قرار داد . به گردشگران تور سنگاپور توصیه می گردد در بازدید از این بازار چشیدن انواع غذاهای خیابانی سنگاپور را فراموش نکنند .

معروف ترین بازارهای سنگاپور

بازار پابلیک گاردن سنگاپور - Public Garden Market

از دیگر بازارهای محبوب سنگاپور می توان به بازار باغ عمومی و یا پابلیک گاردن اشاره نمود که در ان انواع صنایع دستی و کالاهای محلی به فروش می رسد . این بازار به گونه ای است که بسیاری از کارآفرینان از سراسر جنوب شرق آسیا برای تجارت به این مکان می ایند . این بازار در طول سال تغییر مکان داده و معمولا در فضاهای عمومی و جالب مانند موزه ها و یا مراکز خرید برپا می شود .

 بازارهای محبوب سنگاپور

بازار خیابانی بوگیس سنگاپور - Bugis Street Market

این بازار یکی از شگفت انگیزترین ها در سنگاپور می باشد چرا که در این بازار تا جایی که چشم می بیند فقط غرفه است و غرفه . بوگیس استریت که از محبوب ترین و شلوغ ترین بازارهای سنگاپور محسوب می گردد همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب فعال می باشد . وجود ایستگاه قطار بوگیس در نزدیکی این بازار دسترسی به این مکان را آسان نموده است . همه چیز در بازار خیابان بوگس در دسترس است از انواع جاکلیدی های سوغات و کارت پستال ها گرفته تا اجناس مد روز و کالاهای الکترونیکی . همچنین این بازار مکان خوبی برای خرید انواع لباس می باشد . گردشگران تور سنگاپور با کمی گشت و گذار در میان غرفه های بازار بوگیس می توانند اقلام با کیفیت و مطابق با سلیقه خود را بیابند .

مراکز خرید برتر سنگاپور

لیتل ایندیا آرکاد سنگاپور - Little India Arcade

لیتا ایندیا آرکاد از دیگر بازارهای سنگاپور است که در جاده سرانگون شماره 48 واقع شده است . در این بازار مجموعه ای زیبا و جذاب از انواع لباس های هندی و عربی ، پارچه ها ، کالاهای خانگی ، آثار هنری ، سبزیجات خشک شده ، ادویه جات مخصوص و و عود های خوشبو عرضه می شود . قیمت ها در این بازار مقرون به صرفه بوده و گردشگران با مراجعه به آن می توانند خریدی ارزان در سنگاپور را تجربه کنند . گذرگاه طاقدار لیتل ایندیا به عنوان یکی از بهترین بازارهای سنگاپور همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان می باشد .

بهترین مراکز خرید سنگاپور

تکا سنتر سنگاپور - Tekka Centre

با اینکه در سنگاپور مراکز خرید مدرن و بازارهای جذاب متعددی وجود دارد اما تکا سنتر با نمایشی اصیل از بازارهای سنگاپور مورد توجه گردشگران و بومیان منطقه قرار گرفته است . ساعت کاری این بازار هر روزه از ساعت 06:30 صبح آغاز شده و تا 9 شب فعالیت می کند . این بازار با موقعیتی مناسب در نبش خیابان های بوفالو و سرانگون به سبب ارائه غذاهای دریایی تازه و سبزیجات در طبقه همکف از بازارهای خیس سنگاپور به شمار می آید . در دیگر طبقات این بازار انواع پوشاک و یا سخت افزار به فروش می رسد . توصیه می گردد در این بازار تجربه خوردن غذاهای خیابانی را از دست ندهید .

ارزان ترین مراکز خرید سنگاپور