سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل مرکور اولد تاون تفلیس

هتل مرکور اولد تاون یکی از هتل های 4 ستاره پایتخت گرجستان است که در بخش قدیمی تفلیس واقع شده و دسترسی خوبی به برترین جاذبه های گردشگری تفلیس دارد . هتل 4 ستاره مرکور تفلیس تا فرودگاه بین المللی تفلیس حدود 15 دقیقه فاصله داشته و کلیسای سنت جورج و کلیسای معروف سامبا در 400 و 600 متری ان واقع شده اند . همچنین خیابان شاردنی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است .

هتل مرکور تفلیس

در هتل 4 ستاره مرکور تفلیس اولد تاون امکانات مناسبی برای مسافران در نظر گرفته شده به طوری که گردشگران با اقامت در این هتل احساس راحتی و بودن در خانه را خواهند داشت . این هتل دارای مرکز تناسب اندام برای پیگیری ورزش های روزانه و همچنین مرکز اسپا ، سونا و ماساژ برای ریلکس کردن و استراحت می باشد . در هتل مرکور اولد تاون تفلیس تراس آفتابگیر موجود است و برای مسافران کاری امکانات لازم برای برگزاری جلسه و کنفرانس فراهم شده است . رستوران هتل مرکور انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند . در تراس پشت بام این رستوران در حین سرو غذا می توان از چشم اندازهای پانورامیک شهر لذت برد . لازم به ذکر است که در تمامی بخش های این هتل خوب تفلیس استفاده از اینترنت وای فای رایگان می باشد .

Mercure Tbilisi Old Town

اتاق های هتل مرکور تفلیس

هتل مرکور یکی از هتل های تفلیس در بخش قدیمی این شهر است . هتل 4 ستاره مرکور تفلیس اولد تاون دارای 102 اتاق استاندارد ، سوپریور و دلوکس است که تمامی آن ها با مدرن ترین امکانات تجهیز شده اند . در اتاق های هتل تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان فراهم شده و سیستم تهویه مطبوع موجود می باشد . اتاق های هتل Mercure تفلیس ضد صدا می باشند . تلفن ، سرویس تهیه چای و قهوه ، حمام اختصاصی ، میز ، فن ، سیستم گرمایش ، سشوار ، گاوصندوق ، لوازم بهداشتی ، مینی بار و حوله نیز از دیگر مواردی هستند که در این اتاق ها به چشم می خورد .

  • آدرس هتل مرکور تفلیس اولد تاون گرجستان : Vakhtang Gorgasali Street 9, 0105 Tbilisi City, Georgia
  • تلفن هتل مرکور تفلیس : 322006060 - 995+

 

تصاویر هتل مرکور Mercure تفلیس

هتل مرکور Mercure تفلیس

هتل های 4 ستاره گرجستان

هتل 4 ستاره مرکور تفلیس اولد تاون

هتل مرکور گرجستان

هتل مرکور اولد تاون تفلیس