سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رستوران لافکالافکای شهر مسکو

رستوران لافکالافکا یکی از بهترین رستوران های مسکو برای سرو انواع غذاهای روسی است . این رستوران به دنبال از نو خلق کردن غذاهای قرن هجدهم نیست اما در طبخ غذاهایش به اصالت و سنت ها احترام گذاشته شده است . در رستوران LavkaLavka مسکو برای پخت و طبخ غذا از مواد اولیه تازه فصلی استفاده می شود . این امر موجب شده منوی این رستوران با توجه به فصل تغییر کند . این رستوران مسکو با سرو غذاهای با کیفیت و خوشمزه و سرویس دهی مناسب توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید . توجه داشته باشید که قیمت غذاهای رستوران لافکالافکا روسیه منطقی بوده و با توجه به موقعیت و کیفیت غذاها تعیین شده است .

LavkaLavka Restaurant Moscow

رستوران لافکالافکا را می توان اولین رستوران مزرعه مسکو دانست . گردشگران تور مسکو با مراجعه به این رستوران ساعاتی بیادماندنی در کنار دوستان و یا خانواده خود خواهند داشت . کارکنان رستوران برخوردی دوستانه با مشتریان دارند . آنان در اولین فرصت به خواسته های مشتریان پاسخ می دهند . در این رستوران علاوه بر سرو غذاهای روسی و آشنایی با آشپزی اصیل روسی می توان انواع غذاهای اروپای مرکزی و شرقی و همچنین غذاهای گیاهی و بدون گلوتن را چشید .

 

رستوران لافکالافکا در مسکو

اطلاعاتی درباره رستوران لافکالافکا مسکو

  • آدرس رستوران لافکالافکا در مسکو : Moscow, Petrovka str 21/2
  • تلفن رستوران LavkaLavka مسکو : 4956212036 - 7+ و 9031155033 - 7+
  • وب سایت رستوران لافکالافکا روسیه : http://restoran.lavkalavka.com/en/
  • ساعت کاری رستوران لافکالافکا مسکو : دوشنبه ها از ساعت 6 بعد از ظهر تا 12 نیمه شب - سه شنبه تا پنج شنبه و یک شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 12 نیمه شب - جمعه ها و شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 1 بعد از نیمه شب