سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراکز خرید معروف سنگاپور

سنگاپور با داشتن مراکز خرید مدرن ، بازارهای محلی و سنتی و همچنین خیابان های شلوغ و مملو از فروشگاه ها و بوتیک های مختلف به بهشتی برای عاشقان خرید تبدیل شده است . گردشگران در تور سنگاپور می توانند به این گزینه ها مراجعه نموده و خریدی مناسب داشته باشند . برخی ها در سنگاپور به دنبال خریدی ارزان و برخی دیگر نیز به دنبال برندهای معروف بین المللی هستند برای هر دو گروه امکان خرید دلچسب در سنگاپور فراهم شده است . در ادامه چند تا از مراکز خرید معروف سنگاپور معرفی شده است با ما همراه باشید .

مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور

اگر در سفر به سنگاپور خرید و تفریح را با هم می خواهید باید گفت که مرکز خرید ویوو سیتی یکی از بهترین گزینه ها برای شماست . VivoCity که از مراکز خرید برتر در سنگاپور می باشد مجموعه ای از برندهای جهانی را در یک مکان متمرکز نموده و در فضایی زیبا و شیک در زمینه ارائه انواع پوشاک ، کتاب ، آلات موسیقی ، جواهرات ، لوازم ورزشی ، کفش ، لوازم آرایشی و … فعالیت می کند . این مرکز خرید 7 طبقه علاوه بر داشتن فروشگاه های مختلف دارای بزرگترین سینمای سنگاپور ، بزرگترین مغازه اسباب بازی فروشی ، یک آمفی تئاتر ، 4 فودکورت و زمین بازی برای کودکان می باشد . ویوو سیتی یکی از بزرگترین مراکز خرید سنگاپور می باشد .

مرکز خرید vivocity سنگاپور

مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور

ایون اورچارد از مراکز خرید معروف در سنگاپور است که در انتهای خیابان پر جنب و جوش اورچارد واقع شده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . ION Orchard با معماری شیک و فضای داخلی زیبا بهشتی برای مدپوشان ، طرفداران برند و اجناس لوکس است . اگر به خیابان مهم اورچارد بروید این مرکز خرید با زیبائی های خود شما را به خود جذب می کند . در این مرکز خرید هر آنچه که بخواهید مانند پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی بهداشتی ، جواهرات ، ساعت و … را می توانید با بهترین مارک ها خریداری کنید .

 

مرکز خرید ION Orchard سنگاپور

مرکز خرید مصطفی سنتر سنگاپور

هند کوچک یکی از مناطق و جاذبه های سنگاپور است که در آن می توان خرید مناسب و دلچسبی داشت . مرکز خرید مصطفی به عنوان یکی از مراکز خرید ارزان قیمت سنگاپور در لیتل ایندیا واقع شده و به صورت 24 ساعته باز می باشد . در مرکز خرید Mustafa Centre محصولاتی چون وسایل الکترونیکی ، جواهرات و ساعت ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، پارچه و مواد خوراکی با قیمت های پایینی عرضه می گردند گردشگران تور سنگاپور با مرجعه به این مرکز می توانند محصولاتی از برندها و کالاهای مختلفی از هند و دیگر کشورهای آسیایی را خریداری کنند .

 

مرکز خرید Mustafa Centre سنگاپور

مرکز خرید پاراگون سنگاپور

از دیگر مراکز خرید معروف سنگاپور می توان به مجتمع تجاری پاراگون اشاره نمود که در خیابان مهم اورچارد واقع شده و دارای 6 طبقه با فروشگاه هایی برای ارائه برندهای لوکس و اجناس با کیفیت می باشد . مرکز خرید Paragon حتی در ایام تعطیل نیز باز است این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح فعالیت خود را آغاز نموده و تا 9 شب باز می باشد . فروشگاه داران در پاراگون انواع پوشاک با برندهای معروف دنیا ، کفش ، لوازم ورزشی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، جواهرات ، ساعت ، اسباب‌بازی ، کتاب و لوازم کادویی را در محیطی زیبا و شیک ارائه می دهند .

مرکز خرید Paragon سنگاپور

مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

فار ایست پلازا یکی از ارزان ترین مراکز خرید سنگاپور در جاده اورچارد است که درهای آن همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب به روی علاقه مندان به خرید و گردشگران تور سنگاپور باز می باشد . مجتمع تجاری Far East Plaza یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در کشور سنگاپور است که نزدیک به 800 اوت لت را در خود جای داده و اقلام خود را با تخفیف های خوبی به فروش می رساند . البته محصولات الکترونیکی از قبیل دوربین در این مجموعه‌ از تخفیف های خوبی نسبت به دیگر کالاها برخوردار می باشند .

 

مرکز خرید Far East Plaza سنگاپور

مرکز خرید نگی آن سیتی سنگاپور

مرکز خرید نگی آن سیتی یک گزینه مناسب برای خریداران مد و برند است . این مجتمع تجاری که در خیابان Orchard واقع شده با داشتن برندهای تجاری ، کتاب فروشی ها ، سالن های زیبایی و رستوران های مختلف یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید سنگاپور می باشد . Ngee Ann City که بیش از 110 هزار متر مربع مساحت دارد همه روزه از 10 صبح تا 9 شب پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . این مرکز خرید با داشتن گزینه های سرگرمی متعدد از تفریحات سنگاپور نیز محسوب می گردد .

 

مرکز خرید Ngee Ann City سنگاپور


هیجان در پارک های تفریحی شهر باتومی

پارک آبی باتومی

یکی از محبوب ترین تفریحات باتومی پارک آبی این شهر است که در سال 2013 افتتاح شده تا گردشگران و شهروندان بومی بتوانند با مراجعه به آن لحظاتی شاد و مهیج داشته باشند . با اینکه آکوا پارک باتومی زیاد بزرگ نیست اما تمامی استانداردهای جهانی در ساخت آن لحاظ شده است . Aqua Park باتومی در خیابان شریف خیمشیاشویلی 35 واقع شده و دارای دو استخر بزرگسال و دو استخر کودک به همراه سرسره های متعدد با طول و شکل های متفاوت می باشد . همچنین برای رفاه بیشتر گردشگران در این مجموعه کافه های مختلفی تعبیه شده تا نوشیدنی ، دسر و غذا ارائه دهند .

پارک های تفریحی باتومی

پارک 6 می باتومی

پارک 6 می یکی از زیباترین پارک های باتومی است که در خیابان اباشیدزاده واقع شده و چند تا از برترین جاذبه های باتومی را در خود جای داده است . باغ وحش باتومی ، دلفیناریوم باتومی و آکواریوم باتومی که همگی از جذابیت هایی منحصر به فرد برخوردار می باشند در این پارک زیبا واقع شده اند . در پارک 6 می گردشگران تور باتومی می توانند در محیطی آرام به پیاده روی بپردازند ، نمایش دلفین ها را تماشا کنند ، در آکواریوم با گونه های مختلف آبزی آشنا شوند ، در باغ وحش نیز گونه های مختلف جانوری را شاهد باشند ، در دریاچه پارک قایق سواری کنند و کودکان خود را سوار قطار پارک کنند . در مجموع می توان در این پارک زیبا و شگفت انگیز روزی عالی در کنار دوستان و خانواده داشت .

پارک های تفریحی باتومی

پارک میراکل باتومی

پارک معجزه یا میراکل باتومی (Batumi Miracle Park) در سواحل دریای سیاه در بلوار باتومی واقع شده و با جذابیت های فوق العاده بدون شک یکی از شگفت انگیزترین پارک ها در باتومی می باشد . در این پارک زیبا علاوه بر زیبایی های طبیعی با سازه هایی مواجه می شوید که در باتومی و گرجستان منحصر به فرد می باشند . از جاذبه های پارک معجزه باتومی می توان به برج الفبا ، مجسمه عشق ، چرخ و فلک بزرگ باتومی ، برج ساعت ، فانوس دریایی و مرکز کسب و کار باتومی اشاره نمود . این پارک هر ساله میزبان بسیاری از کنسرت ها و جشن های بزرگ و کوچک می باشد .

پارک های تفریحی باتومی


معرفی 2 پارک تفریحی در سنت پترزبورگ

پارک آبی پیترلند سنت پترزبورگ

پیترلند یکی از معروف ترین پارک های آبی روسیه است که در فضایی سرپوشیده دارای استخرها و سرسره های آبی متعدد می باشد . Piterland Aquapark که در نزدیکی ایستگاه مترو استاریا واقع شده فضایی به وسعت 25 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده و به طور همزمان می تواند پذیرای 2 هزار نفر باشد . این مجموعه که بزرگترین پارک ابی سرپوشیده در روسیه است در تمامی روزهای سال باز بوده و گردشگران در هر زمانی از سال می توانند از این مجموعه به عنوان یکی از تفریحات هیجان انگیز سنت پترزبورگ استفاده کنند .

پارک آبی پیترلند سنت پترزبورگ

مازا پارک سنت پترزبورگ

مازا یک پارک تفریحی واقعی است که عنوان بزرگترین پارک تفریحی داخل سالن روسیه را از آن خود نموده و با بازی های مختلف پذیرای مراجعه کنندگان می باشد . در این مجموعه تفریحی بیش از 100 ماشین بازی ، 2 زمین فوتبال ، 38 خط بولینگ ، تنیس روی میز ، تیراندازی و … وجود دارد که شما تا صبح و بدون هیچ محدودیت زمانی می توانند از آن ها استفاده کرده و لحظاتی مهیج داشته باشید . بلیط تمام وقت این مجموعه در روزهای هفته کمتر از 6 یوروست که مراجعه کنندگان آزاد هستند هر کاری که می خواهند انجام دهند از بازی با ماشین ها مختلف گرفته تا تماشای سینمای 5 بعدی .

4 پارک تفریحی سنت پترزبورگ


4 پارک تفریحی در مسکو روسیه

با اینکه در مسکو جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی برای دیدن وجود دارد و غالبا گردشگران در تور مسکو وقت اضافی نخواهند داشت اما در میان بازدید از دیدنی های مسکو می توانند گریزی به مراکز تفریحی این شهر زده و لحظاتی شاد و بیادماندنی داشته باشند به خصوص اگر به همراه کودکان و فرزندان خود راهی سفر شده باشند . در پایتخت روسیه پارک های تفریحی و دیدنی متعددی وجود دارد که در ادامه به معرفی 4 پارک تفریحی آن پرداخته شده است .

پارک گورکی مسکو

گورکی یکی از بهترین پارک ها و جاذبه های مسکو است که در ماه های تابستان افراد زیادی را به خود جذب می کند . این پارک از 10 صبح تا 10 شب باز بوده و پذیرای علاقه مندان می باشد . Gorky Park که در امتداد رودخانه مسکوا واقع شده به راحتی توسط ایستگاه های مترو Park Kultury و Oktyabrskaya قابل دسترسی است . گورکی به عنوان یکی از تفریحات مسکو از دو بخش تشکیل شده که هر کدام از آن ها با ویژگی های منحصر به فرد می توانند تا ساعت ها گردشگران را به خود مشغول سازند .

 

برترین تفریحات در مسکو

پارک آبی کارائیب مسکو

در مسکو چندین پارک آبی (پارک های آبی فانتزی ، کوا کوا ، مورئون و کارائیب) وجود دارد که پارک آبی کارائیب با ساعت کاری 10 صبح تا 10 شب یکی از محبوب ترین آنهاست . آکوا پارک کارائیب دارای استخرها و سرسره های آبی متعددی است که می تواند برای گردشگران روزی سرشار از هیجان به ارمغان آورد . Aquapark Karibiya که از تفریحات هیجان انگیز مسکو می باشد با فضایی سرپوشیده در Zelenyy Prospekt واقع شده و دارای امکاناتی چون سونا ، حمام ، سالن تناسب اندام ، کافه و رستوران می باشد .

حتما بخوانید :   معروف ترین پارک های بازی سوچی

مهیج ترین تفریحات مسکو

پارک اسکازکا مسکو

از دیگر پارک های تفریحی مسکو می توان به پارک Skazka اشاره نمود . این پارک تفریحی در تمامی روزهای هفته باز بوده و با قسمت های مختلف پذیرای گردشگران می باشد . تم پارک اسکازکا بر اساس داستان پریان ملی روسیه و کارتون های مدرن ساخته شده و دارای بازی های مفرح و سرگرم کننده می باشد .

 

بهترین پارک های تفریحی در مسکو

پارک ترامپولین مسکو

مراجعه به پارک ترامپولین می تواند از بهترین تفریحات مسکو باشد . این پارک تفریحی که در خیابان لنینگرادسکی واقع شده از 10 صبح تا 10 شب می تواند گزینه ای مناسب برای سرگرمی ها خانواده ها و گروه های دوستانه باشد . Trampoline Park NEBO با وسعتی 3 هزار متر مربعی مجموعه ای از بازی های مهیج را در یک مکان متمرکز نموده است .

تفریحات هیجان انگیز روسیه

توجه داشته باشید که در شهر بزرگ مسکو پارک های تفریحی و آبی متعددی وجود دارد که در بالا 4 مورد از آن ها لیست شده است . در آینده ای نزدیک قرار است پارک تفریحی جزیره رویاها و شهربازی یونیورسال استودیوز در این شهر راه اندازی گردد . با تاسیس این پارک ها گردشگران می توانند لخظاتی شاد داشته باشند .

منبع : lezatesafar.com/russia-tour


معرفی 5 رستوران ارزان در سوچی

رستوران سلی پوئلی سوچی

در سوچی رستوران های متعددی وجود دارد که گردشگران با مراجعه به آن ها می توانند وعده های غذایی خود را سرو کنند . یکی از این رستوران ها سلی پوئلی است . سلی پوئلی یک رستوران زنجیره ای با چندین شعبه در سوچی است که تخصص آن در طبخ و ارائه غذاهای محلی  است . این رستوران در تمامی روزهای هفته باز بوده و با غذاهای ساده و خوشمزه از مشتریان خود پذیرایی می کند . رستوران Seli-Poeli با قیمت های استثنائی در رده ارزان ترین رستوران های سوچی قرار گرفته است .

ارزان ترین رستوران های سوچی

رستوران چالت سوچی

رستوان چالت (Chalet) یکی دیگر از رستوران های ارزان سوچی است که با ارائه طیف وسیعی از غذاهای آماده روسی و اروپایی به سرعت گرسنگی مشتریان را رفع می کند . این غذاخوری در منطقه Esto-Sadok واقع شده و از صبح تا شب آماده سرو غذا می باشد . 

رستوران های ارزان سوچی

رستوران پولیانا وکوسا سوچی

این رستوران با یک فضای گرم و دلنشین ، سرویس خوب و همچنین کارکنانی خوش برخورد توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید . در منوی رستوران پولیانا وکوسا انواع غذاهای اروپایی ، اروپای شرقی ، آمریکایی ، قفقازی و گیاهی به چشم می خورد که با قیمت هایی مناسب ارائه می گردند .

ارزان ترین رستوران های سوچی

رستوران فست فود مک دونالد سوچی

رستوران زنجیره ای مک دونالد چندین شعبه در سوچی دارد که در این شعبات انواع غذاهای فست فود و آمریکایی سرو می شود . برگرها ، چیزبرگرها ، ناگت و سیب‌ زمینی سرخ کرده این رستوران معروف و محبوب می باشد . اگر شما نیز از طرفداران فست فود هستید McDonald’s می تواند یکی از رستوران های مقرون به صرفه سوچی برای شما باشد .

رستوران های مقرون به صرفه سوچی

رستوران بورگمن سوچی

رستوران بورگمن در سال 2016 در مرکز شهر سوچی تاسیس شده و یکی از رستوران های آمریکایی سوچی می باشد . این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر کار خود را آغاز نموده و تا 12 نیمه شب باز می باشد . همبرگرهای این رستوران طرفداران زیادی دارد .

ارزان ترین رستوران های سوچی