سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هتل کاپتورن کینگ سنگاپور

وجود هتل های متنوع در سنگاپور موجب شده گردشگران در انتخاب هتل دستشان باز بوده و گزینه های مختلفی پیش رو داشته باشند . تور سنگاپور هتل 4 ستاره بسیار پرطرفدار است و هر ساله گردشگران زیادی در هتل های 4 ستاره سنگاپور اقامت می کنند . یکی از بهترین هتل های سنگاپور در رده هتل های 4 ستاره کاپتورن کینگ است که دسترسی خوبی به جاذبه های سنگاپور و منطقه تجاری مرکزی دارد . هتل 4 ستاره کاپتورن کینگ در امتداد رودخانه سنگاپور واقع شده و درایوی 5 دقیقه ای از ایستگاه ام آر تی چاینا تاون فاصله دارد .

بهتر است بدانید که هتل کاپتورن کینگ سنگاپور سرویس شاتل رایگان به رافلز پالاس ، مرکز مالی مارینا بی ، ام آر تی Outram ، خیابان اورچارد ، محله چینی ها و پارک تجاری صنعتی ارائه می دهد . Copthorne Kings Hotel Singapore همچنین برای گردشگران تور سنگاپور امکاناتی چون استخر روباز به همراه استخر اسپا ، 4 گزینه غذاخوری ، پارکینگ رایگان ، اینترنت وای فای و سالن ورزش مجهز در نظر گرفته است .

اتاق های هتل 4 ستاره کاپتورن کینگ در سنگاپور

هتل کاپتورن کینگ یکی از محبوب ترین هتل های سنگاپور در رده هتل های 4 ستاره است . اتاق های این هتل با ویژگی های مدرن داخلی و مقدار قابل توجهی از نور طبیعی ، مکانی مناسب برای اقامت گردشگران تور سنگاپور فراهم نموده اند . این هتل دارای 310 واحد اقامتی شامل اتاق سوپریور 22 متر مربعی ، اتاق دلوکس 34 متر مربعی ، اتاق کلوب 34 متر مربعی و سوئیت اجرایی 72 متر مربعی می باشد . در اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده و اینترنت وای فای پر سرعت در نظر گرفته شده است . تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی/ماهواره ای ، تلفن ، میز کار ، امکانات لازم برای تهیه چای و قهوه ، حمام سنگ مرمر و تختخواب های راحت نیز از دیگر امکانات موجود در اتاق های کاپتورن کینگ سنگاپور هستند .

آدرس هتل کاپتورن کینگ سنگاپور : 403Havelock Road, Robertson Quay, 169632 Singapore, Singapore 

 

تصاویر هتل 4 ستاره کاپتورن کینگ در سنگاپور

هتل های کشور سنگاپور

هتل کاپتورن کینگ سنگاپور

هتل های 4 ستاره سنگاپور

رزرو هتل در سنگاپور

لوکس ترین هتل های 4 ستاره سنگاپور

کاپتورن کینگز در سنگاپور


کاخ زمستانی شهر سنت پترزبورگ

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که کاخ زمستانی سنت پترزبورگ از سال 1732 تا 1917 ، محل اقامت رسمی ترازهای روسی بود . اولین بار این کاخ در سال 1708 میلادی از چوب و به سبک خانه های آلمانی ساخته شد تا اقامتگاهی برای پیتر کبیر و خانواده او باشد . اما بعد از چند سال این کاخ با یک بنای سنگی و مستحکم تعویض شد . همانگونه که بیان شد این کاخ در طول عمر 310 ساله خود بارها مورد بازسازی قرار گرفت تا به عنوان مظهری از قدرت و شکوه تزارها و همچنین روایتگری از تاریخ روسیه مورد بازدید قرار گیرد . اولین عملیات بازسازی این کاخ به دستور فرزند پیتر کبیر ، Anna Ioannovna و در سال 1731 تا 1735 به دست معمار ارشد دربار روسیه به نام Bartolomeo Rastrelli انجام پذیرفت .

تور سن پترزبورگ

اما هنوز 20 سال نگذشته بود که دوباره راسترلی به دستور ملکه الیزابت با ایده ای جدید عهده دار احداث کاخ زمستانی سن پترزبورگ شد که این کار تا زمان حکومت کاترین بزرگ در سال 1762 ادامه داشت . این پایان کار نبود و در گذر سال ها اقدامات متعددی بر روی این کاخ انجام گرفت . در سال 1837 نیز وینتر پالاس سنت پترزبورگ به وسیله آتش سوزی تخریب شد ولی با دستور سزار نیکلاس به سرعت و دقت بازسازی شد . این کاخ از زمان تاسیس تا انقلاب اکتبر روسیه شاهد نصب و عزل تزارهای روسی و وقایع مهمی چون یکشنبه خونین 1950 بوده است . این کاخ بعد از به پایان رسیدن دوره حکومت تزارها در سال 1917 به محل استقرار دولت موقت تبدیل شد .

کاخ زمستانی روسیه

در مورد کاخ زمستانی روسیه بیشتر دانیم

 بعد از چندین بار تخریب ، ساخت و بازسازی بنایی که امروزه مورد بازدید گردشگران تور سنت پترزبورگ قرار می گیرد پنجمین عمارت زمستانی روسیه است که از کاخ های قبلی بزرگتر و مجلل تر می باشد . بعد از انقلاب 1917 روسیه و به پایان رسیدن دوره حکومت تزارها Winter Palace و دیگر ساختمان ها آن تغییر کاربری داده و به عنوان بخشی از موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ فعالیت خود را آغاز نمودند . در موزه کاخ زمستانی اشیا ارزشمند و اثار هنری متعددی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به شاهکارهای نقاشی هنرمندان بزرگ جهان ، مجسمه های عتیقه قرون وسطی ، یافته های باستان شناسی از دوره های مختلف ، طلا و جواهرات ، سکه ها و مجموعه‌ای از آثار کشورهای شرقی همچون مصر ، ایران ، چین و تبت اشاره نمود .

کاخ زمستانی جزئی از موزه آرمیتاژ سنت پترزبورگ

کاخ سبز و سفید زمستانی به شکل یک مستطیل کشیده است و نمای اصلی آن 250 متر طول و 30 متر ارتفاع دارد . کاخ زمستانی به عنوان یکی از برترین جاذبه های سنت پترزبورگ دارای 1500 اتاق ، 1786 درب و 1945 پنجره است و از طراحی داخلی جذاب و دکوراسیون فوق العاده برخوردار می باشد . این کاخ باشکوه مملو از مجسمه های تزیینی ، آینه های بزرگ ، پرده های زیبا ، نقاشی های سقفی ، حکاکی های روی چوب ، اشیا طلاکاری شده و زمینی مفروش با سنگ مرمر زیبا می باشد . به گردشگران عزیز پیشنهاد می گردد در سفر با تور سنت پترزبورگ ، تور ترکیبی روسیه یا تور روسیه ویژه جام جهانی 2018 فرصت را مغتنم شمرده و از این کاخ بی نظیر دیدن کنند .


رستوران پوشکین در مسکو

کافه رستوران پوشکین یکی از محبوب ترین و بهترین رستوران های مسکو است که در سال 1999 میلادی راه اندازی شده و با سابقه ای نزدیک به 20 سال روزانه به مشتریان زیادی سرویس می دهد . این رستوران که در تمامی روزهای هفته باز می باشد در یک عمارت به سبک باروک تاسیس شده است . موسسان این رستوران تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا دکوارسیون و فضای داخلی این کافه را طوری طراحی کنند تا شبیه به یک خانه لوکس و اشرافی باشد به نظر می رسد تا حد زیادی نیز در کار موفق عمل نموده اند . در Cafe Pushkin مسکو غذاهای اصیل و سنتی روسی توسط سرآشپز رستوران به نام آندره ماخوف طبخ شده و در فضایی زیبا و دلنشین سرو می گردد .

رستوران های مسکو

ارزان ترین رستوران های سنت پترزبورگ

در سنت پترزبورگ همه چیز برای یک سفر بیادماندنی مهیا است از هتل های لوکس و شیک گرفته تا مراکز تفریحی متعدد و رستوران های ارزان قیمت و گران قیمت . خورد و خوراک یکی از دغدغه های اصلی گردشگران تور سنت پترزبورگ است که با توجه به تعدد رستوران های سنت پترزبورگ گردشگران نباید نگرانی از این بابت داشته باشند . اگر شما جزو افرادی هستید که کیفیت را به کمیت ترجیح می دهید برترین رستوران ها برای شما مناسب هستند اما اگر در طی سفر به دنبال صرفه جویی هستید ارزان ترین رستوران های سنت پترزبورگ مناسب حال شما هستند .در ادامه چند تا از رستورانهای ارزان این شهر معرفی شده است .

رستوران پلمنیا سنت پترزبورگ - Restaurant Pelmenya

 

رستوران های سنت پترزبورگ

پلمنیا یکی از رستوران های سن پترزبورگ است که گردشگران تور سنت پترزبورگ با مراجعه به آن می توانند غذاهایی ارزان و مقرون به صرفه نوش جان کنند . در Pelmenya سنت پترزبورگ انواع غذاهای چینی ، روسی ، اروپایی ، اوکراینی ، اروپای شرقی و بین المللی سرو می شود که مشتریان با توجه به ذائقه و علاقه خود می توانند غذایی مناسب سفارش دهند .

  • آدرس رستوران پلمنیا در سنت پترزبورگ : Reki Fontanki Embankment, 25, St. Petersburg 197198, Russia
  • ساعت کاری رستوران پلمنیا سن پترزبورگ : همه روزه از 11 صبح تا 11 شب

 

رستوران پیشچنایا سنت پترزبورگ - Pyshechnaya St. Petersburg

 

رستوران های سن پترزبورگ

کافه رستوران پیشچنایا یکی از ارزان ترین رستوران های سنت پترزبورگ است که با انواع فست فود و غذاهای سن پترزبورگ و روسیه از مشتریان خود پذیرایی می کند .  دونات های این کافه بسیار خوشمزه است و در بین بومی ها طرفداران زیادی دارد .

  • آدرس رستوران پیشچنایا سنت پترزبورگ : Bolshaya Konyushennaya St., 25, St. Petersburg 191186, Russia
  • ساعت کاری رستوران Pyshechnaya در سنت پترزبورگ : همه روزه از 9 صبح تا 8 شب

 

رستوران پیخالی - خینکالی سنت پترزبورگ - Pkhali-Khinkali restaurant

 

غذای حلال در سن پترزبورگ

پیخالی - خینکالی چندین شعبه در شهر سنت پترزبورگ دارد که شعبه خیابان Veteranov از رستوران های ارزان در سنت پترزبورگ به شمار می اید . در رستوران Pkhali-Khinkali انواع غذاهای گرجی ، روسی و اروپای شرقی ارائه می شود . 

  • آدرس رستوران پیخالی - خینکالی سنت پترزبورگ : Veteranov Ave., 160, St. Petersburg 198264, Russia
  • ساعت کاری رستوان پخالی - خینکالی سن پترزبورگ : یک شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب ، جمعه ها و شنبه ها از ساعت 12 ظهر تا 1 صبح

 

کافه استول سنت پترزبورگ - Stolle Cafe St.Petersburg

ارزان ترین رستوران های سن پترزبورگ

کافه استول از کافه های زنجیره ای است که فعالیت خود را در سال 2002 میلادی از جزیره واسیلوفسکی آغاز نموده است . این کافه در حال حاضر ده شعبه در سنت پترزبورگ و شعبات مختلفی در مسکو و 17 شهر دیگر روسیه دارد . این کافه ها به سبک کلاسیک سنتی دکور شده و دارای فضای داخلی زیبایی هستند . در کافه Stolle با انواع گزینه های روسی ، انواع قهوه ، انواع کیک پای روسی و کیک های تازه از مشتریان پذیرایی می شود .

  • آدرس یکی از شعبات کافه استول در سنت پترزبورگ : Nevskiy Prospect, 11, St. Petersburg 191186, Russia
  • تلفن کافه استول در نوسکی پروسپکت : 8123147021 - 7+

 


موزه هنر در سوچی روسیه

موزه هنر سوچی یکی از بزرگترین ، با سابقه ترین و جذاب ترین موزه ها در ساحل دریای سیاه است و موقعیت آن در بخش مرکزی سوچی در خیابان Kurortnyy در کنار ارائه آثار نفیس سبب شده هر ساله گردشگران زیادی در قالب تور سوچی از این موزه دیدن کنند . موزه هنر در شهر سوچی متعلق به دوره شوروی بوده و در سال 1936 میلادی برپا شده است .  ساختمان این موزه خود یکی از برترین دیدنی های سوچی است این بنا به دست معمار توانمندی به نام ایوان ژولتووسکی طراحی و به سبک معماری کلاسیک ساخته شده است . این موزه هنر و تاریخ را در هم آمیخته و گونه ای از معماری کلاسیک را به نمایش گذاشته است .

در سوچی از کجا دیدن کنیم؟

بنا به گفته ها موزه Sochi Art حدود 6 هزار اثر هنری را در خود جای داده و کلکسیونی غنی از هنرهای روسی و خارجی متعلق به هنرمندانی چون بوریس کاستودیف ، آپولیناریا واستنسف ، کنستانتین باگایفسکی ، ایوان آیوازووسکی و ... را در معرض دید عموم قرار داده است . در این مکان آثار بسیاری از هنرمندان منطقه سوچی نیز یافت می شود که نقاشی های زنده اسحاق برودسکی یکی از آن ها است . در این موزه نمایشگاه های دائمی از اهمیت و محبوبیت بالایی برخوردار می باشند . یکی از این نمایشگاه های مهم و دیدنی جواهر گنج کهن است که حدود 21 سال پیش در ساحل رودخانه مزیمتا کشف شده است . از جمله آثار نفیس موجود در Sochi Art Museum می توان به جام های نقره و سنجاق سینه های قرصی شکل اشاره نمود .

دیدنی های سوچی

اطلاعاتی درباره موزه هنر سوچی

  • آدرس موزه هنر سوچی : Kurortnyy Prospekt, 51, Sochi, Krasnodarskiy kray, Russia, 354000
  • تلفن موزه هنر در سوچی : 8622622947 - 7+
  • وب سایت Art Museum سوچی : http://www.sochiartmuseum.ru/
  • ساعت کاری آرت میوزیم سوچی : سه شنبه تا یک شنبه از ساعت 10 صبح تا 5:30 بعد از ظهر
  • قیمت بلیط موزه هنر سوچی : بزرگسالان 200 روبل و کودکان 100 روبل